abonnement Unibet Coolblue
pi_4664896
Waarom moet je eik altijd van die vieze bowlingschoenen aan op de bowlingbaan? Waarom mag je niet gewoon je eigen schone sportschoenen aan ofzo?

Dat maakt zo'n personeelsuitje toch altijd weer tot een drama, kan me nergens op concentreren met die zweterige ingelopen en bovendien onflatueze dingen aan.

En waarom zijn ze altijd blauw met rood?

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 19-06-2002 23:55]

Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 19 juni 2002 @ 23:53:07 #2
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4665182
Heb ze al vaak zat in het rood met zwart gezien anders hoor
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_4665240
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 23:37 schreef Manono het volgende:
En waarom zijn ze altijd blauw met rood?
.
pi_4665941
Ik denk dat ik dit jaar maar is de brakste bowlingschoenen ga rippen die ik kan vinden. Leuk voor op Lowlands
In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
pi_4665951
eh... omdat je anders heel hard op de grond valt...
En de baan beschadigd.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_4665990
heb als gewone schoene bowlingschoene, maar dan met blauw en wit...inmiddels bruin..hoewel deze wel lekker zitte togv die echte dingen...
pi_4666115
En ze stinken Hoeveel van die ranzige rotzooi ze dr ook in sprayen

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4666130
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 23:37 schreef Manono het volgende:

En waarom zijn ze altijd blauw met rood?


Zodat je ze niet pikt.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_4666153
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 01:04 schreef julekes het volgende:

[..]

Zodat je ze niet pikt.


Nou ze zijn toch al lelijk genoeg! Maar stel nu dat je wel van blauw met rood houdt?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_4666157
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 01:07 schreef Manono het volgende:

[..]

Nou ze zijn toch al lelijk genoeg! Maar stel nu dat je wel van blauw met rood houdt?


Ja, stel dat...
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_4666217
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 01:07 schreef julekes het volgende:

[..]

Ja, stel dat...


Of je houdt van geel-zwart
Kansloze Minister van een Kansloos Kabinet[br] [url=http://frontpage.fok.nl/caution.fok?url=http://www.blackpages.nl/?user=bla2]Harde humor![/url]
pi_4666415
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 01:07 schreef julekes het volgende:

[..]

Ja, stel dat...


Nou dan pik je ze toch gewoon wel?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_4666422
Dan val je in elk geval op
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_4666460
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 01:30 schreef julekes het volgende:
Dan val je in elk geval op
Ja, en dan denkt iedereen, gatver dat ze in die smerige bowlingschoenen over straat durft en wordt je gemeden als de pest. Maar wat de bwolingbaan daarmee opschiet?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_4666523
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 01:33 schreef Manono het volgende:

[..]

Ja, en dan denkt iedereen, gatver dat ze in die smerige bowlingschoenen over straat durft en wordt je gemeden als de pest. Maar wat de bwolingbaan daarmee opschiet?


Dat mensen plotseling gaan bedenken dat ze al lang niet meer zijn geweest bowlen, en dat ze dat snel nog eens een keer moeten gaan doen.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_4666646
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 01:40 schreef julekes het volgende:

[..]

Dat mensen plotseling gaan bedenken dat ze al lang niet meer zijn geweest bowlen


Nee gek he, als ze zulke schoenen aanmoeten!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_4666663
Die schoenen zijn juist super (voor degene die er van houdt en die ze betalen kan).
Een kennis van me heeft 2 weken geleden een paar bowl-o-rama's gehaald en ik vond ze echt wel rete ruig!!
pi_4666753
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 02:04 schreef Mikula het volgende:
Die schoenen zijn juist super (voor degene die er van houdt en die ze betalen kan
O dat zal het zijn, ik hou er niet van want ik kan ze niet betalen.

Dus ze zijn super?

Heb je eik nog andere tips.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_4682296
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 02:22 schreef Manono het volgende:
O dat zal het zijn, ik hou er niet van want ik kan ze niet betalen.

Dus ze zijn super?


Moeilijk is dat he... begrijpen wat anderen schrijven.

Ik bedoel dat ik ze er heel leuk uit vond zien, maar dat ze veel te duur zijn, dus ik zou ze nooit hebben gekocht

  vrijdag 21 juni 2002 @ 07:34:15 #20
1542 Ludo
Still YF&S
pi_4682922
Ik zeg altijd maar zo: Beter bowlingschoenen dan bowlingballen
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  vrijdag 21 juni 2002 @ 07:40:03 #21
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4682927
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 23:37 schreef Manono het volgende:
Waarom moet je eik altijd van die vieze bowlingschoenen aan op de bowlingbaan? Waarom mag je niet gewoon je eigen schone sportschoenen aan ofzo?

Dat maakt zo'n personeelsuitje toch altijd weer tot een drama, kan me nergens op concentreren met die zweterige ingelopen en bovendien onflatueze dingen aan.

En waarom zijn ze altijd blauw met rood?


Ze zijn niet altijd blauw met rood....

Ivm het soort zool wat er onder zit. Met je gewone schoenen help je de banen naar z'n moer.
En ook nog eens met het profiel te maken, en of je linker of rechterbeen voorstaat enzo.

(Of je moet tussen je benen door gooien natuurlijk )

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')