Kaasfondue als een gehele avondmaal?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Net terug van de markt. Veels te veel gekocht.
Weekmenu:
Zaterdag: Kaasfondue
Zondag: Zuurkool, spekjes, rookworst
Maandag: voor vriendlief: Pasta met gehakt, paprika, ui, knoflook, tomatenpuree, peterselie
voor mij: Pasta met gerookte zalm ui, knoflook, room, spinazie, peterselie, bieslook
Dinsdag: Rijst, gehakt, Tauge, Ketjap, Paprika, Broccoli, boontjes
Woensdag: Gebakken aardappels, boontjes, biefstuk
Donderdag: Aardappels, snijbonen, gehaktbal
Vrijdag: Aardappels, bloemkool, schnitzel
Uh, ja. Met brood.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kaasfondue als een gehele avondmaal?
Bollen van bladerdeeg gevuld met spinazie gemengd met kaas en daarin een hardgekookt ei. Erg lekker!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:19 schreef p_iglet het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij spinaziebollen?
ik dacht dat jij vega geworden was!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben een tijdje een beetje kookmoe geweest, maar heb er deze week weer zin in
Heb er voor de verandering eens een kookboek bij gepakt (Ainsley) aangezien die dingen toch alleen maar staan te showen/verstoffen in de kast
Zondag:
Aardappeltjes in de schil gekookt met knoflookvlokken en zout, die bak ik dan nog even, daarbij gepofte knoflookmayonaisse.
En dan nog broccoli en gemarineerde varkensfiletlapjes erbij
Maandag:
Chorizo chowder (Ainsley): soep met o.a. aardappel, prei, knoflook en natuurlijk chorizo
Daarbij bak ik broodjes gevulde met zongedroogde tomaatjes (Allerhande)
Dinsdag:
Linguine met peper, krab en wodka (wederom Ainsley)
Woensdag:
Aardappel Egels (Ainsley): gepofte aardappel insnijden en wisselend vullen met tomaat, mozarella en basilicum, daarna weer even in de oven.
Daarbij gegrilde groenten
Donderdag:
Griekse bonensalade (wat een verrassing weer Ainsley) en daarbij souvlaki-spiezenestival
Vrijdag: zie ik wel, dan ben ik alleen
Zaterdag:
Festival, dus dat wordt broodjes voedselvergiftiging geserveerd met bier uit plastic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |