Ik vind het meer fijn om niet te lang te hoeven nadenken net vóór ik wil etenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, dan moet je het maar fijn vinden om boodschappen te doen voor een hele week, zou me echt niet lukken.
Dat is t m nou juist, ik werk fulltime en ga gewoon naar de winkel voor het eten wat ik die avond wil koken na het werk, die extra 5 minuten in de winkel zullen het m niet doen. Ik wil niet vast zitten aan spul dat in de koelkast ligt te bedervenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het meer fijn om niet te lang te hoeven nadenken net vóór ik wil etenIk werk sinds kort fulltime dus het plan is nu om ongeveer 4x per week boodschappen te doen (ipv 7x
): zondag, woensdag, vrijdag, zaterdag. Klinkt misschien niet logisch, maar da's het voor mij wel
Oh tja dan werkt het voor jou kennelijk nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is t m nou juist, ik werk fulltime en ga gewoon naar de winkel voor het eten wat ik die avond wil koken na het werk, die extra 5 minuten in de winkel zullen het m niet doen. Ik wil niet vast zitten aan spul dat in de koelkast ligt te bederven
Wat een goede lijst!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:57 schreef Fistix het volgende:
Ik kwam hier om wat inspiratie op te doen en ik was verkocht.
za: vegetarische lasagna
zo: zuurkool met geconfijte eendenboutjes
ma: tahu, lente-ui, shii take met rijst
di: thaise curry met quorn en aubergine
woe: bloemkoolquiche met gorgonzola
do: pasta de puta
vrij: gebakken dorade met worteltjes en aardappeltjes uit de oven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |