Of ik geef alles gewoon weer terugquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ken je niemand met een garage of zolder waar het tijdelijk kan staan dan?
Whut?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga echt in paniek raken trouwens
Ik heb vanavond naailes dus ik ben druk
maar ondertussen heb ik morgen een leerling die een toets moet herkansen terwijl die herkansing niet bestaat en degene die er over gaat niet terug mailt!
garandeerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-vergaat-de-wereld/
Sta je dan op je trein te wachten en lees je ineens dat de wereld vergaat, dan draai je toch om en ga je naar huis?
nou wat er staatquote:
Nou ja, ik hoop dus dat het huis voorlopig niet verkocht wordt en ik tegen die tijd kan doorverhuizen naar een huurappartement van de woningbouwverenigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
Wat tof CL!
En tijdelijk in opslag is geen optie?
Nee, dat snap ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dus dat het huis voorlopig niet verkocht wordt en ik tegen die tijd kan doorverhuizen naar een huurappartement van de woningbouwvereniging
Och, het zijn Amerikanen, het is iig beter Nederlands dan de doorsnee spam in mijn mailbox. Maar dat kom je dan weer niet tegen op stationsquote:
ik dacht meteen 3 dingen:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-vergaat-de-wereld/
Sta je dan op je trein te wachten en lees je ineens dat de wereld vergaat, dan draai je toch om en ga je naar huis?
Vervelend....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou wat er staat
morgen komt een leerling die een toets moet herkansen
maar het hoofd maatschappijleer heeft die herkansingen nog niet gemaakt of door ons (collega's) laten maken
en hij mailt ook niet terug
dus dan denk ik dat er niks anders op zit dan zelf wat maken
maar ik heb de halve avond naailes!
dus dat word nachtwerk, terwijl ik helemaal niet gewent ben om toetsen af te leveren... en volgens mij moeten ze dan nog officieel door die man worden goedgekeurd en zo
Paniek dus
Ergste geval, dan laat je hem het gewoon een dag later herkansen, omdat het zo'n schatje is zeg je danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou wat er staat
morgen komt een leerling die een toets moet herkansen
maar het hoofd maatschappijleer heeft die herkansingen nog niet gemaakt of door ons (collega's) laten maken
en hij mailt ook niet terug
dus dan denk ik dat er niks anders op zit dan zelf wat maken
maar ik heb de halve avond naailes!
dus dat word nachtwerk, terwijl ik helemaal niet gewent ben om toetsen af te leveren... en volgens mij moeten ze dan nog officieel door die man worden goedgekeurd en zo
Paniek dus
Ja dat vinden ze niet tof hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ergste geval, dan laat je hem het gewoon een dag later herkansen, omdat het zo'n schatje is zeg je dan.
Kut dat het net een dag of 2 is voordat ik op vakantie gaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht meteen 3 dingen:
Kut voor de leerlingen die net hun examen hebben gehad... zo hard geleerd en nooit een diploma
Fijn dat ik wel mijn jurkje al binnen heb, dan kan ik hem nog een paar dagen aan
En fijn dat we dit weekend dan al naar Berlijn gaan en niet volgend weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |