De loempia Juliana is aan te raden, kost wat, maar dan krijg je wel een loempia van 30 bij 15 cm ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef Naamah het volgende:
[..]
Iew.
Dat je bij Julina af kan halen wist ik helemaal niet! Is ook geen woord van terug te vinden op de site. Nouja, goed om te wetenDamstraat is ook in de buurt en een optie!
Ying Bin is ook best een goeie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:36 schreef Naamah het volgende:
Iemand nog een goeie tip voor afhaal/bezorgchinees ergens? Of is het toch allemaal een pot nat?
Gaat gewoon om een hoop babi pangang en foe yong hai enzo voor een groep mensen, niks culinairs of traditioneel chinees, maar wel fijn als het een beetje te eten is natuurlijk
absoluut oneens dat Chinees niet tegen kan vallen. Er zit een kleine Chinees op de van Egmond kade in Zuilen. En die vond ik echt heel erg tegenvallen, bijna tegen het smakeloze aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben wel eens naar die op de Rijnlaan gegaan. Was ook wel okee. Eigenlijk valt Chinees nooit tegen. Als in, bij welke Chinees je ook gaat, je krijgt toch altijd dezelfde meuk mee waarvan je precies weet hoe die gaat smaken.
Serieus niet? Een Chinees zonder Koo Loo Yuk doet voor op voorhand af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Blik het volgende:
[..]
absoluut oneens dat Chinees niet tegen kan vallen. Er zit een kleine Chinees op de van Egmond kade in Zuilen. En die vond ik echt heel erg tegenvallen, bijna tegen het smakeloze aan.
Als je dan vervolgens naar Julianapark gaat is dat echt een wereld van verschil. Juianapark is gewoon echt heel erg lekker. Alleen erg jammer dat ze er geen koo loo yuk (of hoe je het ook spelt) hebben.
Ieeeeeeeew, foe yong hai. Daar griezel ik van.quote:
Komt ook omdat het allemaal dekmantels zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ieeeeeeeew, foe yong hai. Daar griezel ik van.
Bij veel Chinezen kun je niet met pin betalen, dat vind ik zo onhandig.
Ik zou dat niet eens zo heel gek vinden eigenlijk....quote:Op zondag 12 juni 2011 12:51 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Komt ook omdat het allemaal dekmantels zijn
Zou het echt een bunker zijn waar Faaleid in zit?quote:MOGELIJK EXPLOSIEF: UTRECHTSE SCHEPENBUURT HOUDT ADEM IN
Dichterbij kan de pers niet komen. Fotograaf Ramon Mosterd houdt de plek vanaf een bovenwoning in het vizier maar heeft geen internet om beelden in te zenden. Foto: Jos van Sambeek.
Al vanaf woensdagmiddag half twee is een groot deel rond het Aakplein in de Utrechtse Schepenbuurt afgezet vanwege een mogelijk explosief in een auto. Zo’n 45 woningen zijn ontruimd en de EOD doet onderzoek.
Rond half vijf was er een autodeur voorzichtig opengeknipt en is een robot ingezet om de verdachte auto te onderzoeken op explosief materiaal.
Het is vooralsnog onbekend waarom de Utrechtse politie de zaak zo serieus neemt. Burgemeester Wolfsen zit met zijn team in de commandobunker om de inzet te coördineren.
En driekwart van de rest van het forum.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kunnen we deze reeks net zo goed opdoeken.
Vorig jaar ging het niet door ivm financieringsproblemen. De jaren daarvoor zat het op verschillende locaties, oa in Vleuterweide en bij de Rode Doos.quote:
Wrong, het is GigaPANN!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:14 schreef Q. het volgende:
Dit is MegaPann, dat is op verschillende locaties, ook buitenlocaties schijnt.
beschaving 2008 was erg geslaagd. dit jaar vond ik line up niet dusdanig boeiend om vanuit maastricht naar mn oude achtertuin te komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:36 schreef Nielsch het volgende:
Ben drie jaar geleden naar DeBeschaving geweest. Toen werd het inderdaad bij Vredenburg Leidsche Rijn georganiseerd. Babyshambles (van Pete Doherty) was toen geloof ik een van de acts, samen met Kaizers Orchestra, Kate Nash en Mogwai. Was best een geslaagde dag toen. Lekker weer ook. Dit jaar is het kutweer, staan er geen leuke bands en moet ik m'n keuken slopen, dus ik ben er niet.
triest. en verbazend dat die man niet zomaar een keer van zn fiets wordt gebeukt..quote:Op zondag 19 juni 2011 12:45 schreef The6thgate het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_030_het_v.html#more
Denk dat ik ook maar huisbaas ga worden. Als je d'r zo makkelijk mee weg komt
Precies. Je hoopt gewoon dat er een keer een bus over hem heenrijdt.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:08 schreef okiokinl het volgende:
[..]
triest. en verbazend dat die man niet zomaar een keer van zn fiets wordt gebeukt..
Dat zou een te fijne dood zijn voor hem.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Je hoopt gewoon dat er een keer een bus over hem heenrijdt.
quote:JALOERSE JONGEREN BEKOGELEN RAPPER IN KANALENEILAND
De politie heeft zondagmiddag moeten ingrijpen toen jongeren tijdens het ARK-festival de rapper Monsif bekogelden met eieren. Dat meldt DNU. Eiergooiers zouden jaloers zijn op de 14-jarige rapper omdat hun vriendinnen fan van hem zijn.
Toen de politie arriveerde keerde iedereen zich tegen de agenten. Die hanteerden de wapenstok om de jongeren te verdrijven rond de tent waar Monsif zich had teruggetrokken. Het festival werd onmiddellijk beëindigd. Ten minste twee jongeren zijn opgepakt. (deStadUtrecht.nl)
M'n vader vertelde het vanochtend inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef Nielsch het volgende:
http://dnu.nu/artikel/4671-slager-pott-om-het-leven-gebracht
Tering hee, ik stap daar best vaak naar binnen. Vond die man altijd wel mooi! Zonde, wat een laffe streek zeg!
Ik lach me dood.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
M'n vader vertelde het vanochtend inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |