is ze ook al een lurker hier dan? kheb haar nog niet zien tiepen hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef delfse het volgende:
@SST_Laura haha so true, maar ik ben nog nooit geflipt op FOK maar 1x moet het toch even eruit... LOL
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Ohja, was dat ook niet met JO
dat je moest pingen en niet smsen?
Gewoon grote doos met de TNT versturen, is ie er binnen 2 dagenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef Flashbox het volgende:
Wie weet er eigenlijk hoe lang Segredo van te voren op het vliegveld moet zijn. Of hoe dat gaat met dieren, aangezien hij voor het eerst naar een ander land gaat.
eerlijk en lief bedoelt U....ik moet me in de jurk duwen..hahaha...bye byequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ben te agressief voor dergelijke programma's
veel plezierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
eerlijk en lief bedoelt U....ik moet me in de jurk duwen..hahaha...bye bye
Doeiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
eerlijk en lief bedoelt U....ik moet me in de jurk duwen..hahaha...bye bye
volgens mij 3 uur voor vertrek en ze krijgen een rustgevend drankje of pilletje...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef Flashbox het volgende:
Wie weet er eigenlijk hoe lang Segredo van te voren op het vliegveld moet zijn. Of hoe dat gaat met dieren, aangezien hij voor het eerst naar een ander land gaat.
Misschien moeten we even zoeken op Ik ben bijna Miss Nederland geworden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
is ze ook al een lurker hier dan? kheb haar nog niet zien tiepen hier
heb mijn bord naast me......quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:09 schreef knagsje het volgende:
iedereen aan het eten of is er weer een SL?
dat zijn van die potugeze mannetjes met 1 rotte tand in der bek....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:09 schreef Flashbox het volgende:
Die gek achter die camera moet toch wel ziekelijk geilen op die vislip
[ afbeelding ]
ze weet ze te hangen he.........ordinaire sletquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:12 schreef MargrietV het volgende:
tja als Joanna zo met haar kut naar de cameraman gaat liggen is het vragen om zo een opname.
Wie verdient 1 minuut zendtijd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:14 schreef delfse het volgende:
Staat Karim nog bovenaan op q music kan het niet vinden op die site van q music
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |