Misschien wil ze dan juist wel meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je oog raken met een cumshotDan bedenk je je de volgende keer wel.
Moet ik je eraan herinneren dat JIJ dat liedje net als eerste postte?quote:
Alleen al vanwege de naam vind ik dat wij de politie daarmee uit moeten rustenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit geval ben ik toch meer voor den ouderwetschen goedendag....
Wat denk je zelf?quote:
Die plastic bekertjes van de spermabank kunnen best wel hard aankomen op je oog hoor...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit geval ben ik toch meer voor den ouderwetschen goedendag....
Verliefdquote:
Ik bedoel meer, in welke illusie denk jij dat dat ooit zal lukkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de naam vind ik dat wij de politie daarmee uit moeten rusten
[..]
Wat denk je zelf?
`Halt, in naam der inquisitie!´quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de naam vind ik dat wij de politie daarmee uit moeten rusten
Harde tepels he?quote:
Nee dat is niet schattig Samzzquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Dat is toch schattig
Ik had inderdaad buiten de mogelijkheid gerekend dat ik wellicht helemaal geen erectie van je krijgquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, in welke illusie denk jij dat dat ooit zal lukken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Edit: een blijde vind ik ook wel een goede optie
Daarom. Je bent weer veel te voorbarigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had inderdaad buiten de mogelijkheid gerekend dat ik wellicht helemaal geen erectie van je krijg
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Dat is toch schattig
Mjah, van programmeur naar coach, oftewel, compleet anders. Cursus/opleiding begint in september en is 20x 2 dagen of zo, duurt tot juni.quote:
ge-wel-digquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een vrolijkheid en jolijt hadden ze vroeger op het slagveld
Helemaal perfect dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En bij de juiste dosering weet je er daarna niks meer van
Oke, dat is wel iets compleet anders jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mjah, van programmeur naar coach, oftewel, compleet anders. Cursus/opleiding begint in september en is 20x 2 dagen of zo, duurt tot juni.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |