Sowieso. Ik stel eigenlijk wel voor om dit jaar de meet te laten slagen. Ben ondertussen onwijs benieuwd naar jou en Piran.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, echt enorm veel geluk gehad! Wat een stress was dat zeg..
Maar gelukkig is er ook al redelijk veel naar onze smaak bevestigd dus kan wel een leuke playlist samenstellen!
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dan de voorlopige lineup op de achtergrond draaien?.
Voor mij zou het 3 kwartier rijden zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef ranja het volgende:
Als Lowlands naar Duitsland verhuist zal dat een flink aantal Nederlandse bezoekers schelen denk ik, of zou iedereen gewoon meeverhuizen vanwege de naam? Ik ga me nog wel even bedenken in elk geval. Maar dat pas volgend jaar eventueel
Ja lijkt me leuk om te doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso. Ik stel eigenlijk wel voor om dit jaar de meet te laten slagen. Ben ondertussen onwijs benieuwd naar jou en Piran.
Heb je een plan om het te laten slagen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso. Ik stel eigenlijk wel voor om dit jaar de meet te laten slagen. Ben ondertussen onwijs benieuwd naar jou en Piran.
Friekin gaat gewoon een gigantisch spandoek maken en naakt rondrennen. Dat valt tenminste op.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je een plan om het te laten slagen?
Ik heb altidj gedacht dat het een mythe was.
Neon verlichting boven mijn tetten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je een plan om het te laten slagen?
Ik heb altidj gedacht dat het een mythe was.
Kan ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Friekin gaat gewoon een gigantisch spandoek maken en naakt rondrennen. Dat valt tenminste op.
Nice-a!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je ziet mijn probleem. Maar helemaal opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |