Zet 'em dan dus maar in de verkoopquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
In principe ga ik mijn kaartje verkopen maar als System of a Down of de Beastie Boys komen dan ga ik zeker.
Want, system of a down is on tour in 2011. Beastie boys kan ik niets van vinden op het moment.quote:
De Beastie boys touren niet tot Adam Yuanch kankervrij is. Je kan er gerust van uitgaan dat dat niet snel genoeg gebeurd om ze nog te kunnen boeken voor LL.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Want, system of a down is on tour in 2011. Beastie boys kan ik niets van vinden op het moment.
I'll settle for System of a downquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
De Beastie boys touren niet tot Adam Yuanch kankervrij is. Je kan er gerust van uitgaan dat dat niet snel genoeg gebeurd om ze nog te kunnen boeken voor LL.![]()
Is toch al best vaak gezegd hier
Er is een verschil tussen "grote" bands en stadion acts. Wat er nu staat is shit op een handvol acts na.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Idd headliners zijn natuurlijk altijd leuk, dat ontken ik niet. Maar lowlands is geen festvial voor de headliners.
Ik denk dat het een soortgelijk line up gaat worden als Pukkelpop. Met hier en daar uitzonderingen na.
Ik denk dat de kanshebbers voor afsluiter naast Arctic Monkeys:
Chemical Brothers, The Strokes, Beady Eye, The Offspring en Sum41.
Al hoewel ik betwijfel of Beady Eye & The Offspring afsluiter zouden moeten zijn.
ik zie die laatste drie echt niet gebeuren, wat je zelf zegt zijn Beady Eye en The Offspring geen headliners (meer). Sum41 gaat niet komen (hoop ik).quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Idd headliners zijn natuurlijk altijd leuk, dat ontken ik niet. Maar lowlands is geen festvial voor de headliners.
Ik denk dat het een soortgelijk line up gaat worden als Pukkelpop. Met hier en daar uitzonderingen na.
Ik denk dat de kanshebbers voor afsluiter naast Arctic Monkeys:
Chemical Brothers, The Strokes, Beady Eye, The Offspring en Sum41.
Al hoewel ik betwijfel of Beady Eye & The Offspring afsluiter zouden moeten zijn.
de Queens waren wel goed hoor....quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
We wachten maar in geduld af dat is het slimst.
Ik vond QoftSA vorig jaar ook niet echt een super headliner.Dan zie ik liever een Snow Patrol. Terwijl voor velen weer geen headliner is.
We wachten af, misschien heeft Rapid Razor volgende week wel n verrassing voor ons.
Ik verwacht dan toch wel een nieuwe lichting namen.
Idd om hun Oasis achtergrond zou het me me niet verbazen. Die komene denk ik ook wel voor een aardig prijsje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
En Beady Eye afsluiter, wth? Die gasten hebben één album gemaakt. Ja ik weet dat 90% Oasis is, maar het is Oasis niet.
Dat. Komt helaas niet in de buurt van Oasis, maar wat wil je zonder Noelquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
En Beady Eye afsluiter, wth? Die gasten hebben één album gemaakt. Ja ik weet dat 90% Oasis is, maar het is Oasis niet.
Kut hè. Ik vind alleen dat Rollerliedje tof maar de rest van het album viel me zo hard tegen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat. Komt helaas niet in de buurt van Oasis, maar wat wil je zonder Noel
Schijnt dat Noel begin volgend jaar zijn album dropt, daar verwacht ik wel grootse dingen van. Beady eye viel me niet eens tegen omdat ik er niks van had verwacht. Liams stem is niet echt een heel album uit te houdenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kut hè. Ik vind alleen dat Rollerliedje tof maar de rest van het album viel me zo hard tegen.
Is Daft Punk eigenlijk ooit op LL geweest? (ja, ik hoop er ook opquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het lijkt me echt HEEL erg lame als ze afsluiter zouden zijn.![]()
Ik verwacht Chemical Brothers, verder geen idee. Ik hoop Daft Punk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |