Nee, ik wil het gewoon niet volgen. Ik ben er totaal niet in geïnteresseerd en ik wil er niet eens over kunnen meepraten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Dauntl3ss het volgende:
Of gewoon de headlines volgen op het nieuws, zodat je in grote lijnen weet watskeburt?
Ik ook niet, maar toch zijn het van die gênante situaties als iedereen om je heen het over voetbal heeft, en jij kunt je niet in de discussie mengen omdat je niet weet waar het over gaat, dan wel er helemaal geen interesse in hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Fuck dat, ik heb er geen moeite mee te zeggen dat voetbal me geen hol interesseerd.
Dan hou je toch gewoon even je mond en vraag je daarna wat zij denken dat de gevolgen in Soedan zijn van de onafhankelijkheid van zuid Soedan of zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:50 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nee, ik wil het gewoon niet volgen. Ik ben er totaal niet in geïnteresseerd en ik wil er niet eens over kunnen meepraten.
[..]
Ik ook niet, maar toch zijn het van die gênante situaties als iedereen om je heen het over voetbal heeft, en jij kunt je niet in de discussie mengen omdat je niet weet waar het over gaat, dan wel er helemaal geen interesse in hebt.
Het is ook niet dat het constant over voetbal gaat hoor, gelukkig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
Je omringen met andere mensen?
Mijn vriend volgt ook een voetbal en kan toch heel leuk met mensen converseren....
Ik heb hem ook nog nooit horen mopperen van oh mijn werk ging het weer over voetbal en ik viel buiten de boot!
preciesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Het hangt er van af met wat voor mannen je om gaat.
Toen ik in een fabriek werkte als productiemedewerker en ik zei dat ik niet van voetbal hield, kreeg ik reacties als "Haha! Ben je homo ofzo?". Dat soort snapt niet dat verschillende mensen verschillende interesses hebben. Want als echte alphaman kijk je gewoon voetbal, dat hoort erbij.
Hetzelfde gebeurd ook ongeveer onder burgerlijke boeren mensen. Van dat volk wat op verjaardagen in een kring zit. De vrouwen praten over GTST, babies of Yolanthe en de mannen zitten aan de andere kant van de kamer over voetbal, auto's of hun werk te praten.
Mijn vrienden kijken geen van allen voetbal. Ik heb me daarom nooit een knikkende lamlul gevoeld, gewoon omdat het nooit over voetbal gaat. Niemand in mijn omgeving geeft er iets om, dus gaat het er ook nooit over.
Maar wat is je punt nou? Wil jij dat wij met een oplossing komen of wil je even je gevoelens kwijt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het is ook niet dat het constant over voetbal gaat hoor, gelukkig.Maar ik bedoel maar, als je weer nét zo'n moment hebt op bijv. een verjaardag, of als je met een man of 20 een potje gaat voetballen...
Dit, nooit begrepen wat er leuk aan is als een zooitje miljonairs achter een opgeblazen big aan rennenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Fuck dat, ik heb er geen moeite mee te zeggen dat voetbal me geen hol interesseerd.
dan hou je toch gewoon even je mond en na een respectabele tijd gooi je een ander onderwerp opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het is ook niet dat het constant over voetbal gaat hoor, gelukkig.Maar ik bedoel maar, als je weer nét zo'n moment hebt op bijv. een verjaardag, of als je met een man of 20 een potje gaat voetballen...
Jij bent wel érg makkelijk met je "hup, gewoon met andere mensen omringen" en "Onderwerp veranderen.".quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan hou je toch gewoon even je mond en vraag je daarna wat zij denken dat de gevolgen in Soedan zijn van de onafhankelijkheid van zuid Soedan of zo
Hup heb je een ander onderwerp en klaar
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef Dennis101 het volgende:
Maar wat is je punt nou? Wil jij dat wij met een oplossing komen of wil je even je gevoelens kwijt?
Dat. Daar is dit overigens R&P voor.quote:Zijn er nog andere kerels die zich hier in kunnen herkennen? Hoe gaan jullie hiermee om?
Tsja, het is het een of het ander, je moet niet moeilijk doen over niet kunnen meepraten als je daar verder ook geen moeite voor wil doen. Twee minuten Sportjournaal en je bent bij, en als je dat niet wil, moet je ook niet zo gefrustreerd doen en/of gewoon andere vrienden zoeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:50 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nee, ik wil het gewoon niet volgen. Ik ben er totaal niet in geïnteresseerd en ik wil er niet eens over kunnen meepraten.
[..]
Ik ook niet, maar toch zijn het van die gênante situaties als iedereen om je heen het over voetbal heeft, en jij kunt je niet in de discussie mengen omdat je niet weet waar het over gaat, dan wel er helemaal geen interesse in hebt.
wat een onzinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij bent wel érg makkelijk met je "hup, gewoon met andere mensen omringen" en "Onderwerp veranderen.".In de realiteit wordt je er nogal raar op aangekeken als iedereen het over voetbal heeft, en jij komt opeens aanzetten met "Heuj, hebben jullie 't gehoord, Bin Laden is dood, haha!".
Als andere mensen over voetbal willen praten moeten zeker doen, vaak er is dan wel iemand anders te vinden die het ergens anders over wil hebben, of je houdt even je mond en veranderd na van tijd het onderwerp.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[..]
Dat. Daar is dit overigens R&P voor.
Precies!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als andere mensen over voetbal willen praten moeten zeker doen, vaak er is dan wel iemand anders te vinden die het ergens anders over wil hebben, of je houdt even je mond en veranderd na van tijd het onderwerp.
Zelfde inderdaad met (familie)verjaardagen zoals je al aanhaalde, daar gaat het soms ook over dingen die mij totaal niet boeien. Dan luister je over het algemeen even mee of gaat zitten dagdromen en wacht tot er een opening komt voor een ander gesprek. Ik zie het probleem niet zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |