Seles heldin!!!!quote:Op zondag 1 februari 2015 14:23 schreef Norrage het volgende:
Heb trouwens zijn biografie gekocht, leuk verhaal. Echt een heel bijzondere geschiedenis heeft deze jongen gehad, ontdekt door de ontdekker van Monica Seles. Mooi
Ik denk dat ie hem sowieso niet meer wint. Als hij een kans had was het dit jaar.quote:Op maandag 8 juni 2015 01:30 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik voorspel: Als Djokovic RG volgend jaar niet wint, wint hij hem nooit meer.
Dat voorspelde ik voor dit jaarquote:Op maandag 8 juni 2015 01:30 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik voorspel: Als Djokovic RG volgend jaar niet wint, wint hij hem nooit meer.
Nu er steeds meer tennissers met die Career Slam komen wil je toch graag in dat rijtje komenquote:Op maandag 8 juni 2015 03:02 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Dat voorspelde ik voor dit jaar![]()
Maar waarom maakt iedereen er zo'n drama van? Sampras bijv. won RG ook nooit..
Ja, maar Sampras was nooit dichtbij een winst. Djoko was vele malen dichtbij een winst, en had bovendien een paar keer dikke pech. Hij verdient hem ook écht.quote:Op maandag 8 juni 2015 03:02 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Dat voorspelde ik voor dit jaar![]()
Maar waarom maakt iedereen er zo'n drama van? Sampras bijv. won RG ook nooit..
Ja dat is waar. Vooral in 2013 in SF tegen Nadal, hij had toen de break in de 5de set eigenlijk binnen om daarna te serveren voor de wedstrijd. Belandde zelf jammer genoeg in het netquote:Op maandag 8 juni 2015 08:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar Sampras was nooit dichtbij een winst. Djoko was vele malen dichtbij een winst, en had bovendien een paar keer dikke pech. Hij verdient hem ook écht.
En dat kan niet zijn omdat mensen het Wawrinka gunden? Aparte aannames direct..quote:Op maandag 8 juni 2015 11:49 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Vooral in 2013 in SF tegen Nadal, hij had toen de break in de 5de set eigenlijk binnen om daarna te serveren voor de wedstrijd. Belandde zelf jammer genoeg in het net![]()
Ik hoop iig met je mee dat hij ooit een RG gaat pakken, maar volgens mij zijn we zwaar in de minderheid. Mensen juichen om het verlies van Djoko alsof ze de loterij hebben gewonnen, zeer triest vind ik dat.
Bij Federer stonden Nadal, Djokovic, Del Potro en Murray te trappelen om grands slams te gaan winnen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef 1239758715981 het volgende:
Federer won nog maar 2 slams na zijn 28e verjaardag. Djokovic wordt volgend jaar 29, daarom denk ik dat het 2016 of nooit is voor een Roland-Garrostrofee.
En Wawrinka ging juist veel beter presteren na zijn 28stequote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef 1239758715981 het volgende:
Federer won nog maar 2 slams na zijn 28e verjaardag. Djokovic wordt volgend jaar 29, daarom denk ik dat het 2016 of nooit is voor een Roland-Garrostrofee.
Nee hoor, die had je daarvoor ook al. De periode na zijn 28e wordt juist gekenmerkt door het feit dat hij begon te verliezen van spelers waar hij normaal niet van verloor, Berdych en Tsonga op Wimbledon, bijvoorbeeld, die laatste zelfs na een 2 sets voorsprong.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Federer stonden Nadal, Djokovic, Del Potro en Murray te trappelen om grands slams te gaan winnen.
Wie zijn die jonge honden nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |