Joh gun een ander ook even succes.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zij gaat je miljoen keer op je hart stampen, en er nog 10 keer als een dikke olifant vooruit en achteruit eroverheen. en dan walst ze door, nadat ze jou op een verschrikkelijke manier verlaat, en dan blijf je dat nog vele jaren lang heel erg vinden.(niet erover heen kunnen komen)
dat gaat gebeuren, ik weet het nu al voor je.
ik had richard ook ervoor gewaarschuwd toen met hem en dat meisje uit het oosten. richard kan nu ook bevestigen dat zoiets je helemaal gaat gebeuren
wior je nou niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zij gaat je miljoen keer op je hart stampen, en er nog 10 keer als een dikke olifant vooruit en achteruit eroverheen. en dan walst ze door, nadat ze jou op een verschrikkelijke manier verlaat, en dan blijf je dat nog vele jaren lang heel erg vinden.(niet erover heen kunnen komen)
ik had richard ook ervoor gewaarschuwd toen met hem en dat meisje uit het oosten. richard kan nu ook bevestigen dat zoiets je helemaal gaat gebeuren
Waar baseer je dat in godsnaam opquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Want alle relaties lopen zo af en een jongen dumpt nooit eens een meid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik heb juist weinig moeite met even dat soort dingen opschrijven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wior je nou niet moe van jezelf?
Ja, dat is inderdaad wel onvermijdelijk. Als 2 mensen het hier overkomt, overkomt het iedereen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
als rich en mij het overkomt, overkomt het arelson ook
Scheelt dat het dan gelukkig positief was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:44 schreef Micson het volgende:
Er is bij mij een meisje die erachter was gekomen dat ik vaker op Fok! postte, en ze heeft ook een post over haar zelf gelezen , dus dat was wel ff awkwardGelukkig zei ik wel iets positiefs over haar
hij heeft toch fotooooooquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheelt dat het dan gelukkig positief was.Hoe wist ze je accountnaam?
Nou en. Toeval bestaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog wel toevallig dat meisje in kwestie zijn fobo bekijkt.
Inderdaad, via Fobo. En ze zei het ook nog niet meteen, heeft gewoon effe afgewacht en mijn privacy ondermijntquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheelt dat het dan gelukkig positief was.Hoe wist ze je accountnaam?
De bitch!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, via Fobo. En ze zei het ook nog niet meteen, heeft gewoon effe afgewacht en mijn privacy ondermijnt
Kun je echt geen tipje van de sluier oplichten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, via Fobo. En ze zei het ook nog niet meteen, heeft gewoon effe afgewacht en mijn privacy ondermijnt
Het is eigenlijk nog veel saillanter, maar ik kan niet alles vertellen vanwege het risico dat ze dit weer leest en dat ze zelf ook een beetje door de mand valt.
Zie je nu waarom ik mijn foto en al mijn gegevens heb weggehaald van mijn fotoboek?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog veel saillanter, maar ik kan niet alles vertellen vanwege het risico dat ze dit weer leest en dat ze zelf ook een beetje door de mand valt.
Ja. Ja. Sowieso. Dat gebeurt sowieso. Echt. Lijkt me niks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zie je nu waarom ik mijn foto en al mijn gegevens heb weggehaald van mijn fotoboek?Het is mij al een keer gebeurt dat ik iemand die ik ken mij volgde.
Ja dat is wel slimmer inderdaad. Maar ik vind het zelf ook altijd wel prettig om het gezicht achter iemands account te zien, en daarom heb ik zelf ook maar een foto genomen. Ik heb wel mijn grote gedetailleerdere foto's weggehaald en er een kleinere voor in de plaats gezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zie je nu waarom ik mijn foto en al mijn gegevens heb weggehaald van mijn fotoboek?Het is mij al een keer gebeurt dat ik iemand die ik ken mij volgde.
Heeft z'n voordelen en nadelen natuurlijk. En ik zeg nooit iets op fok wat ik niet zou zeggen IRL, dus ik ben niet zo bang dat er mensen zijn die weten wie ik ben hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja. Ja. Sowieso. Dat gebeurt sowieso. Echt. Lijkt me niks.
Ach zo lang je verder geen schokkende dingen post of ziekelijk bezig bent dan maakt het niet veel uit dat bekenden met je meelezen, toch? Maar het is idd een naar idee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
Precies waarom ik er geen foto in heb staan inderdaad.
Nee Iwannabehigh, niet omdat ik lelijk ben.
Wat waarom zeg je dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
Precies waarom ik er geen foto in heb staan inderdaad.
Nee Iwannabehigh, niet omdat ik lelijk ben.
Ja maar het idee alleen al vind ik niet prettig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heeft z'n voordelen en nadelen natuurlijk. En ik zeg nooit iets op fok wat ik niet zou zeggen IRL, dus ik ben niet zo bang dat er mensen zijn die weten wie ik ben hier.
Maar toch, je weet maar nooit.
Examentijd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja dat is wel slimmer inderdaad. Maar ik vind het zelf ook altijd wel prettig om het gezicht achter iemands account te zien, en daarom heb ik zelf ook maar een foto genomen. Ik heb wel mijn grote gedetailleerdere foto's weggehaald en er een kleinere voor in de plaats gezet
Verder kan ik het echt niet maken denk ik om er nog iets van te zeggen. Dadelijk wordt ze boos. Ze zei dat ze me niet zo vaak volgde en niet eens mijn naam hier wist, maar dat betwijfel ik sterk..
Oh , en ik had nog een off topic vraagje. Hoe kan het dat jullie altijd zo laat nog wakker zijn, hebben jullie geen doordeweekse leven? Ik persoonlijk niet, daarom is mijn aanwezigheid gerechtvaardigd(Gestopt met studie, werkzoekend, sparend voor backpackreis is mijn status , voor als het iemand interesseert
)
Studieloos en werk begint vaak pas na 12 uur.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:00 schreef Micson het volgende:
Oh , en ik had nog een off topic vraagje. Hoe kan het dat jullie altijd zo laat nog wakker zijn, hebben jullie geen doordeweekse leven? Ik persoonlijk niet, daarom is mijn aanwezigheid gerechtvaardigd(Gestopt met studie, werkzoekend, sparend voor backpackreis is mijn status , voor als het iemand interesseert
)
Ik wordt elke dag wakker om 7 uur. Hoog uit 8 uur. Ik ga naar school en daarna ga ik in de bibliotheek zitten tot en met 5 uur. 6 uur ben ik thuis om te weten. 20.30 uur ga ik sporten. Ik kom thuis om 10 uur ga ik fokken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja dat is wel slimmer inderdaad. Maar ik vind het zelf ook altijd wel prettig om het gezicht achter iemands account te zien, en daarom heb ik zelf ook maar een foto genomen. Ik heb wel mijn grote gedetailleerdere foto's weggehaald en er een kleinere voor in de plaats gezet
Verder kan ik het echt niet maken denk ik om er nog iets van te zeggen. Dadelijk wordt ze boos. Ze zei dat ze me niet zo vaak volgde en niet eens mijn naam hier wist, maar dat betwijfel ik sterk..
)
Je DMde het ooit eens. ''Ben je lelijk?''quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat waarom zeg je dat?
[..]
Ja maar het idee alleen al vind ik niet prettig.
Ja maar dat denk ik niet omdat je geen fotos hebtquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je DMde het ooit eens. ''Ben je lelijk?''
Eigen baas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:00 schreef Micson het volgende:
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |