Nope, ik ben hier niet om advies te krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:17 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe zit het met jou eigenlijk Strawberry... ik zie je hier wel geregeld praten óver de andere users maar zit je zelf in hetzelfde schuitje?
Je steekt iig wel opvallend veel tijd in dit topic. Vanwaar de fascinatie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nope, ik ben hier niet om advies te krijgen.
Veel vrije tijd en interesse voor psychologie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je steekt iig wel opvallend veel tijd in dit topic. Vanwaar de fascinatie?
Maar zelf dus geen moeite met dingen ondernemen, sociaal leven en relaties?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel vrije tijd en interesse voor psychologie.
Studeer je nog en zo ja, wat precies?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Veel vrije tijd en interesse voor psychologie.
Nee ik studeer nu niets, vandaar de vrije tijd.quote:
Ah oké, ik had iets met psychologie in gedachten, dus met een dergelijke achtergrond zou het niet off-topic zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee ik studeer nu niets, vandaar de vrije tijd.
Binnenkort weer hopelijk. Maar dit is al helemaal off-topic.
Die is leuk idd!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Over versieren gesproken..
Ik was op stage (op kantoor, zat op Facebook, zat me dood te vervelen enzovoort, had ook nergens zin in, was beetje geirriteerd). Er zijn meer stagaires bij dat bedrijf en sommige zie ik ook wel in pauzes maar verder geen contact mee. Kreeg ik ineens op mijn telefoon een bluetooth verzoek van ene Ilona (ik dacht: huh.. ik wist wel dat zij Ilona was maar verder nooit contact gehad) dus ik maar accepteren. Stuurt ze mij een bestand. Ik weer accepteren. Zie ik een foto; een a4tje met de tekst: aan het werk blijven hé!Dus ik óók een a4tje gepakt en daarop geschreven: Sssst, geen zin in. Foto gemaakt en verstuurd via bluetooth. Stuurde ze weer terug op een a4tje (foto weer via bluetooth): Ik hou je in de gaten
Verder kon ik niks terugsturen aangezien mijn stagebegeleider bij mij kwam zitten en ik wel aan het werk moest. In de pauze verder wel met haar gepraat, eigenlijk over niks
.
Ik vond het iig grappig en bijzonder bedacht, ik zou er zelf niet op gekomen zijn
Ik heb geen behoefte om over mijzelf te praten. Heb dat hier één keer gedaan en daar heb ik spijt van gehad. Mensen hoeven mijn advies ook niet aan te nemen, ik geef gewoon mijn mening gebaseerd op logisch denken en mss psychologisch inzicht in hoeverre ik dat dan heb. Als mensen het niet met me eens zijn wortd dat gewoon gezegd, dat kan. Naar mijn mening heb ik nooit hele verkeerde adviezen gegeven of zo maar als dat wel zo is mag je me daarop wijzen natuurlijk. Ik doe absoluut niet alsof ik de wijsheid in pacht heb, meestal is iedereen het wel eens hier over bepaalde adviezen en/of opmerkingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef VacaLoca het volgende:
Off-topic vind ik mijn vraag aan jou iig niet echt Strawberry. Al 73 delen post je hier toch een beetje alsof je de wijsheid in pacht hebt. Niet slecht bedoeld... vind dat je als 18/19 jarige veel zinnige dingen zegt. Maar in je stellingen betrek je volgens mij weinig op jezelf, en nu lijk je je eigen situatie ook een beetje te mijden, maar na je al weken hier vanalles over verscheidene users te zien posten lijkt het me toch wel relevant wat je eigen situatie is mbt dit onderwerp.
Gaat namelijk niet altijd om wat er gezegd wordt maar ook wie het zegt (als in, welke ervaringen die persoon zelf heeft). Misschien verstop je jezelf achter het adviseren van anderen terwijl je zelf in exact dezelfde situatie zit.
Misschien al eens besproken, heb zelf niet elk topic gelezen.
Beetje jammer dit .quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om over mijzelf te praten. Heb dat hier één keer gedaan en daar heb ik spijt van gehad. Mensen hoeven mijn advies ook niet aan te nemen, ik geef gewoon mijn mening gebaseerd op logisch denken en mss psychologisch inzicht in hoeverre ik dat dan heb. Als mensen het niet met me eens zijn wortd dat gewoon gezegd, dat kan. Naar mijn mening heb ik nooit hele verkeerde adviezen gegeven of zo maar als dat wel zo is mag je me daarop wijzen natuurlijk. Ik doe absoluut niet alsof ik de wijsheid in pacht heb, meestal is iedereen het wel eens hier over bepaalde adviezen en/of opmerkingen.
En ik vind het wel off-topic om meer over mij teweten te komen terwijl ik aangeef geen advies te willen/nodig te hebben.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch, ik ga hem misschien wel eens gebruikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heel leuk, ik snap niet hoe iemand dat uit zichzelf bedenkt.Kon ik maar op zoiets komen.
En ik dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nogmaals proficiat aan benzin en arolsen, hou ons op de hoogte hoe het verder gaat.
Ja komop, mensen leggen hier hun ziel en zaligheid bloot, en jij bent altijd prominent aanwezig (wat ook gewaardeerd wordt bevroed ik)quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh God wat heb ik nu weer gezegd.
Nou, je vraagt er zelfs letterlijk om.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent; kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |