Het leven is een proces, en beide gaan hand in hand als de situatie zich zo ontwikkeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is niet dat hij zo doet omdat zijn leven niet op orde is, nee zijn leven is niet op orde OMDAT hij zo doet.
Dezelfde als die van jou, maar zonder die voortdurende onderschatting van MLiG. En de mensen die hier maar roepen dat hij zo raar en gek is, schatten het volgens mij niet goed in. Dat lijkt mij ook niet stimulerend.quote:Wat is jouw oplossing dan?
Vergeef het me, ik praat al echt een jaar op die jongen in en het helpt niet. Dan ben je op een gegeven moment niet zo genuanceerd meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het leven is een proces, en beide gaan hand in hand als de situatie zich zo ontwikkeld.
[..]
Dezelfde als die van jou, maar zonder die voortdurende onderschatting van MLiG. En de mensen die hier maar roepen dat hij zo raar en gek is, schatten het volgens mij niet goed in. Dat lijkt mij ook niet stimulerend.
Zeg Moeder Teresa, je komt hier net kijken. Sommige van die figuren posten hier al jaren en er veranderd dus totaal niets aan hun gedrag. De enige die het allemaal verkeerd inschat ben jij, me dunkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef deelnemer het volgende:
Het leven is een proces, en beide gaan hand in hand als de situatie zich zo ontwikkeld.
[..]
Dezelfde als die van jou, maar zonder die voortdurende onderschatting van MLiG. En de mensen die hier maar roepen dat hij zo raar en gek is, schatten het volgens mij niet goed in. Dat lijkt mij ook niet stimulerend.
Je weet dat Straw, voor dit topic zelfs maar bestond, al maanden met MLIG liep te PMen? Ze weet wel waar ze het over heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Precies, ook dat ja. Ik vrees dat deelnemer gewoon veel te naïef is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef Supersoep het volgende:
Je weet dat Straw, voor dit topic zelfs maar bestond, al maanden met MLIG liep te PMen? Ze weet wel waar ze het over heeft.
Gaat wel ergens over, alleen staat het jou niet aan dat is wat anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef Catch_me het volgende:
Gaat weer nergens over dit topic, zoals op page 1 al meerdere malen gepost is
Na 73 topics vol vaag gezwets kun je toch wel stellen dat MLiG op zijn minst nogal wereldvreemd is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Gaat idd ook gebeuren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef Chuen het volgende:
Ik denk dat het simpelweg wachten is op het moment dat hij zijn problemen niet langer verborgen kan houden en er van buitenaf ingegrepen wordt, want uit zichzelf gaat hij op korte termijn echt niets ondernemen.
Ach, hij heeft wel een punt want al dat gezever heeft weinig met versieren te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaat wel ergens over, alleen staat het jou niet aan dat is wat anders.
Nee klopt, het heeft met het onvermogen tot versieren te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wel een punt want al dat gezever heeft weinig met versieren te maken.
Dat onvermogen heeft met onderliggende issues te maken. En zolang die niet worden opgelost valt er ook weinig te versieren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee klopt, het heeft met het onvermogen tot versieren te maken.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat onvermogen heeft met onderliggende issues te maken. En zolang die niet worden opgelost valt er ook weinig te versieren.
Dit je kan er op in praten en in praten maar zelden goed nieuws of verbetering te merken maar het gaat soms wel goed. Benzin had een leuke date er is iemand zelfs ontmaagd hoorden we vanmiddag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef Waaghals het volgende:
dit wordt keer op keer geconstateerd, toch gaat het topic steeds dezelfde kant op
naar mijn idee, wordt hun probleem juist in stand gehouden door de mensen die hen hier proberen te "helpen". Ik krijg namelijk sterk het idee dat ze niet geholpen willen worden, maar alleen maar aandacht willen en zwelgen in zelfmeelij.
Maar goed, dat zijn/waren dan ook niet de usual suspects. Dat zijn mensen die wel openstaan voor suggesties, én er ook daadwerkelijk iets mee doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Dit je kan er op in praten en in praten maar zelden goed nieuws of verbetering te merken maar het gaat soms wel goed. Benzin had een leuke date er is iemand zelfs ontmaagd hoorden we vanmiddag.
Natuurlijk willen ze wel geholpen worden, maar niet op een manier die werkt. Ze willen waarschijnlijk een makkelijke manier, die er niet is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef Waaghals het volgende:
dit wordt keer op keer geconstateerd, toch gaat het topic steeds dezelfde kant op
naar mijn idee, wordt hun probleem juist in stand gehouden door de mensen die hen hier proberen te "helpen". Ik krijg namelijk sterk het idee dat ze niet geholpen willen worden, maar alleen maar aandacht willen en zwelgen in zelfmeelij.
Dat zijn de mensen die ook daadwerkelijk wilden veranderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar goed, dat zijn/waren dan ook niet de usual suspects.
Dat was inderdaad ook top. Nu ben ik nog benieuwd hoe ze het hebben gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Benzin had een leuke date er is iemand zelfs ontmaagd hoorden we vanmiddag.
Sommige wel sommige niet Richard zwelgt liever in zelf medelijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze wel geholpen worden, maar niet op een manier die werkt. Ze willen waarschijnlijk een makkelijke manier, die er niet is.
Op z'n hondjes denk ik. Dat is altijd wel geil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook top. Nu ben ik nog benieuwd hoe ze het hebben gedaan.
Ik denk niet dat richard bewust kiest voor een kutleven. Wie wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet Richard zwelgt liever in zelf medelijden.
Misschien onbewust maar hij doet het zelf hij weigert een stap te zetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat richard bewust kiest voor een kutleven. Wie wel?
Die keuzes heb je uiteraard wel zélf in de hand. Dus al dan niet indirect/onbewust kiest hij er gewoon zelf voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk niet dat richard bewust kiest voor een kutleven. Wie wel?
Maar door de keuzes die hij maakt draait het daar wel op uit.
Dat is natuurlijk zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Die keuzes heb je uiteraard wel zélf in de hand. Dus al dan niet indirect/onbewust kiest hij er gewoon zelf voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |