Voor ons niet. Maar iedereen is anders.quote:
Dat is zeker waar. In het begin was ik ook bang dat mensen mij zou zien fokken. Maar daarna had ik zoiets van "fuck het".quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ja. Zwaar leven; ik moet sowieso 2 dagen in de week om 6 uur mijn bed uit en soms wel 4 dagen (ligt aan de stage tijden).. maar ik kan goed zonder slaap.
Ik ken het, maar weetje. Ik zoek persoonlijk altijd excuses om niet met school bezig te zijn; ik heb in mijn hele leven nooit écht geleerd. Dat kan ik niet. Ik kan mij nooit concentreren. Op school enzovoort ga ik niet fokken gekkkkk dat kunnen ze zien, daar schaam ik mijvoor. En FOK! komt ook altijd zo vaak voor tijdens bepaalde zoekacties ..
Inderdaad. Toch wil ik niet dat mensen uit mijn omgeving weten dat ik FOK! Ik vind het al niet leuk dat mijn zusjes het weten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. In het begin was ik ook bang dat mensen mij zou zien fokken. Maar daarna had ik zoiets van "fuck het".
Ik vind FOK, en voornamelijk R&P leuk, omdat het de beste manier is om van de normale leven te ontsnappen.
Onderwerpen die voorkomen in R&P kom je haast nooit tegen IRL. Daar is het altijd of serious business of lol trappen.
In mijn situatie heb je helaas gelijk gekregen. Het was allemaal te mooi om waar te zijn. maar ik koester het moment dat ik in elk geval geen maagd meer ben en dat zij al het initiatief nam en er ook nog eens zeer goed uitzag. Ik kan dus met grote zekerheid zeggen dat ik voor ik haar ontmoette nog niet eens een normaal gesprek had gevoerd met een meisje. Het was dus mijn eerste date ooit en waarbij ik meteen sex had gehad en overnacht dus het was wel wat veel zo alles tegelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zij gaat je miljoen keer op je hart stampen, en er nog 10 keer als een dikke olifant vooruit en achteruit eroverheen. en dan walst ze door, nadat ze jou op een verschrikkelijke manier verlaat, en dan blijf je dat nog vele jaren lang heel erg vinden.(niet erover heen kunnen komen)
dat gaat gebeuren, ik weet het nu al voor je.
ik had richard ook ervoor gewaarschuwd toen met hem en dat meisje uit het oosten. richard kan nu ook bevestigen dat zoiets je helemaal gaat gebeuren
ja precies, je moet jezelf in allemaal bochten gaan wringen om niet verlaten te gaan worden. jij bent blij met haar, en ze is wel heel speciaal voor je na al die jaren niets/faal. en jij betekent helemaal niets voor haar prolly.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
In mijn situatie heb je helaas gelijk gekregen. Het was allemaal te mooi om waar te zijn. maar ik koester het moment dat ik in elk geval geen maagd meer ben en dat zij al het initiatief nam en er ook nog eens zeer goed uitzag. Ik kan dus met grote zekerheid zeggen dat ik voor ik haar ontmoette nog niet eens een normaal gesprek had gevoerd met een meisje. Het was dus mijn eerste date ooit en waarbij ik meteen sex had gehad en overnacht dus het was wel wat veel zo alles tegelijk.
Ze keek me inderdaad heel lief aan, gaf me ook een lange zoen enzo als ik wegging het is moeilijk om dit te vergeten en om erover heen te komen. 4 maanden lang had ik heel moeilijk nu ben ik over haar heen. Maar dit kwam vooral omdat zij nogal arrogant reageert op msn ze is echt 180 graden gedraaid ofzo... ik wil het eigenlijk niet eens weten. Ik spreek haar eigenlijk nooit meer.
Maar ja ze was dan ook 19, en weet zelf niet wat ze wilt neem ik aan. Als ik de keus had zocht ik ook liever een ouder iemand, zo rond de 25 ofzo.
Ik hoop in elk geval dat die Arolsen niet hetzelfde gaat meemaken.
Bij mij gebeurde nadat ik haar de 4de keer zag dat ze opeens afstandelijker begon te worden dus ik zal wel iets verkeerds gedaan hebben.
en wat is arelson?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:51 schreef Supersoep het volgende:
Jullie zijn allebei gewoon zwakke beta's.
I rest here my case dat ik daarom niet meer "misschien" en " pas een beetje op dat eventueeel blablabla" er heb bijgezet.quote:Die worden altijd verlaten.
Daar kan ik geen mening over vormen, dus vind ik het ook raar dat jij dat wel deed, aangezien hij nauwelijks post.quote:
hij doet het verrassend goed inderdaad. maar toch was de o.p. niet voor nietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar kan ik geen mening over vormen, dus vind ik het ook raar dat jij dat wel deed, aangezien hij nauwelijks post.
Ja precies dit was ook het pijnlijke toen ik dit besefte. Ze gebruikte als excuus dat ze het o zo druk had met haar studie om op die manier het contact langzaam te laten verwateren omdat ze me denk ik niet teveel pijn wilde aandoen en dat de waarheid waarschijnlijk te hard voor me zou zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies, je moet jezelf in allemaal bochten gaan wringen om niet verlaten te gaan worden. jij bent blij met haar, en ze is wel heel speciaal voor je na al die jaren niets/faal. en jij betekent helemaal niets voor haar prolly.
zogauw je om haar gaat geven, kan je ernstig gepijnigt worden.
hoezo vrouwen het zwakke geslacht?
ja, nouja , dat is nog wel een beetje lief van haar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja precies dit was ook het pijnlijke toen ik dit besefte. Ze gebruikte als excuus dat ze het o zo druk had met haar studie om op die manier het contact langzaam te laten verwateren omdat ze me denk ik niet teveel pijn wilde aandoen en dat de waarheid waarschijnlijk te hard voor me zou zijn.
het oneerlijke is dat vrouwen altijd alles kunnen krijgen wat ze willen. en totaal geen problemen hebben met even aandacht krijgen van de mannen miquote:Natuurlijk denk ik dat ik om mijn uiterlijk ben afgewezen, maar dat zal ik nooit zeker weten.
Dit was in elk geval die meid die me mee sleepte naar de spiegel om te laten zien dat ik totaal niet lelijk ben zoals ze zelf zei. maar toen was ze al aangeschoten, dus ik denk dat ze vertekend beeld zag, ik raakte meteen van slag om mezelf zo te zien, het was werkelijk niet om aan te zien ik was verschrikkelijk lelijk dus ik weet niet waarom ze loog hierover.
Omdat ze knap zijn en mannen ze meer voor seks gebruiken, niet om het innerlijk zo zeer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, nouja , dat is nog wel een beetje lief van haar.
[..]
het oneerlijke is dat vrouwen altijd alles kunnen krijgen wat ze willen. en totaal geen problemen hebben met even aandacht krijgen van de mannen mi
nou wordt hier wel beweerd dat het niet zo is, maar waarom heeft rich zijn amsterdamse psychologisch depresieve meid dan binnen no time een man gevonden voor "De aandacht".
en meisje uit het oosten precies hetzelfde.
en dat allemaal terwijl betas(wij) geen 1e fuck meemaken om eventjes nieuw persoon te kunnen ontmoeten, of zon "leuke avond" te kunnen hebben met iemand, en ALLES ALLES vanaf zijlijnen moeten toekijken (op soms ooit enkele uitzonderingen na)
Heh waar heb je het over ? Ik volg je niet (niet voor de eerste keer overigens, no offence)quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij doet het verrassend goed inderdaad. maar toch was de o.p. niet voor niets
zelfde geld voor micson
is ook aandacht, en een soort van omgang. het is beter dan niets-niets-niets-niets-niets-niets-niets-niets-niets-niets-niets-en niets aan interactie met het andere geslacht jaren lang.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze knap zijn en mannen ze meer voor seks gebruiken, niet om het innerlijk zo zeer.
arelson kwam aan met een op van " blabla, nooit contact met vrouwen". nou dan is er toch wel iets aan de hand dat het niet allemaal vanzelf zomaar goed met hem gaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Heh waar heb je het over ? Ik volg je niet (niet voor de eerste keer overigens, no offence)
arelson - > beta -> arelson gaat verlaten worden en dat zal heel erg voor hem zijn omdat diverse redenenquote:beta mannen worden altijd verlaten
Dat verhaal heb je nu al 9x gepost hier. Doe het morgen even voor de 10e keer, want misschien zijn we het dan al weer vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja precies dit was ook het pijnlijke toen ik dit besefte. Ze gebruikte als excuus dat ze het o zo druk had met haar studie om op die manier het contact langzaam te laten verwateren omdat ze me denk ik niet teveel pijn wilde aandoen en dat de waarheid waarschijnlijk te hard voor me zou zijn.
Natuurlijk denk ik dat ik om mijn uiterlijk ben afgewezen, maar dat zal ik nooit zeker weten.
Dit was in elk geval die meid die me mee sleepte naar de spiegel om te laten zien dat ik totaal niet lelijk ben zoals ze zelf zei. maar toen was ze al aangeschoten, dus ik denk dat ze vertekend beeld zag, ik raakte meteen van slag om mezelf zo te zien, het was werkelijk niet om aan te zien ik was verschrikkelijk lelijk dus ik weet niet waarom ze loog hierover.
Ja dat was het ook. Het is ook een hele slimme meid die dit wel op een gehaaide manier aanpakte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, nouja , dat is nog wel een beetje lief van haar.
jij snapt het tenminste. Die meiden hoeven geen uitstraling te hebben, ze hoeven zich enkel een beetje sexy te kleden, leuk haar en wat makeup op doen en het is klaar. Dan krijgen ze de hele avond aandacht.quote:het oneerlijke is dat vrouwen altijd alles kunnen krijgen wat ze willen. en totaal geen problemen hebben met even aandacht krijgen van de mannen mi
nou wordt hier wel beweerd dat het niet zo is, maar waarom heeft rich zijn amsterdamse psychologisch depresieve meid dan binnen no time een man gevonden voor "De aandacht".
en meisje uit het oosten precies hetzelfde.
en dat allemaal terwijl betas(wij) geen 1e fuck meemaken om eventjes nieuw persoon te kunnen ontmoeten, of zon "leuke avond" te kunnen hebben met iemand, en ALLES [b]ALLES vanaf zijlijnen moeten toekijken (op zeer soms ooit enkele uitzonderingen na)
[/b]
Ok baas , nog meer aan te merken? Ik zal het kort samenvatten de volgende keer. Maar lang niet iedereen leest alles wat ik post toch? Volgens mij weet 90% hier niet dat ik geen maagd meer ben dus ik dacht ik post even een update voor die mensen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:
En deze discussie is inderdaad ook nog maar 10 keer gevoerd.
Ik ben het er trouwens wel mee eens. Richard, waarom post je dingen die je al 10 keer hebt gezegd, en dan ook nog eens zo uitgebreid? Zet het dan als reminder in een paar zinnen of zo, geen heel verhaal dat we al kennen.
dat zijlijn he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat was het ook. Het is ook een hele slimme meid die dit wel op een gehaaide manier aanpakte.
[..]
[..]
jij snapt het tenminste. Die meiden hoeven geen uitstraling te hebben, ze hoeven zich enkel een beetje sexy te kleden, leuk haar en wat makeup op doen en het is klaar. Dan krijgen ze de hele avond aandacht.
Die Amsterdamse meid bevestigd dit zoals ze zelf letterlijk zei" Ik snap niet waarom er zoveel jongens naar me toekomen.... ik doe helemaal niks speciaals en gister nacht kwamen er echt zoveel op me af, ik snap er niks van."
Dit vertelde ze me niet om te pesten, ze vroeg gewoon aan mij of ik wist waar dat aan lag. Normaal krijgt ze veel aandacht , maar die avond kreeg ze echt non stop door aandacht van diverse jongens. En ze voelde zich zwaar depressief die avond.
Dat zijlijn toekijken dat was altijd het pijnlijkst. Ik heb het geaccepteerd inmiddels, ik lig ook niet meer elke avond huilend in bed, ik heb me erbij neergelegd.
Nee, het valt me gewoon op. Het is precies de reden dat mensen jou altijd wijzen op die langspeelplaat die je weer afspeelt. Datzelfde riedeltje. Ik denk ik wijs je er gewoon op, want het is voor jou ook onnodig typen als vrijwel iedereen dat verhaal letterlijk al 10 keer gehoord heeft. Het was niet denigrerend bedoeld, maar jij begint wel meteen met zo'n toontje...quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok baas , nog meer aan te merken? Ik zal het kort samenvatten de volgende keer. Maar lang niet iedereen leest alles wat ik post toch? Volgens mij weet 90% hier niet dat ik geen maagd meer ben dus ik dacht ik post even een update voor die mensen.
Ja maar jij hebt overal wat op aan te merken de hele tijd. Maar ok, ik zal er niet meer uitgebreid over beginnen. Ik heb die gebeurtenis ook nog niet helemaal verwerkt, het lijkt zo onecht allemaal. Maar genoeg hierover.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, het valt me gewoon op. Het is precies de reden dat mensen jou altijd wijzen op die langspeelplaat die je weer afspeelt. Datzelfde riedeltje. Ik denk ik wijs je er gewoon op, want het is voor jou ook onnodig typen als vrijwel iedereen dat verhaal letterlijk al 10 keer gehoord heeft. Het was niet denigrerend bedoeld, maar jij begint wel meteen met zo'n toontje...
Ja je hebt liever iemand zoals MLiG die het helemaal met je eens is en overal ja en amen op zegt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt overal wat op aan te merken de hele tijd. Maar ok, ik zal er niet meer uitgebreid over beginnen. Ik heb die gebeurtenis ook nog niet helemaal verwerkt, het lijkt zo onecht allemaal. Maar genoeg hierover.
Amenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, het valt me gewoon op. Het is precies de reden dat mensen jou altijd wijzen op die langspeelplaat die je weer afspeelt. Datzelfde riedeltje. Ik denk ik wijs je er gewoon op, want het is voor jou ook onnodig typen als vrijwel iedereen dat verhaal letterlijk al 10 keer gehoord heeft. Het was niet denigrerend bedoeld, maar jij begint wel meteen met zo'n toontje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |