het is gisteravond gebeurt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef -tape- het volgende:
Ik zou nú niks doen. Ik zou het morgen regelen.
lolquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:40 schreef Pakspul het volgende:
Dus je auto had geluk en je laptop is kapot
Kijk dit wordt al een stuk duidelijker, volgens mij gingen alle fokkers ervan uit dat jouw bestuurder dronken was. Maar je kan hem hoe dan ook vergoed krijgen door de verzekering. Alleen welke verzekering weet ik niet exact.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef fespo het volgende:
tegenpartij.
ik heb net zorg en zekerheid gebeld maar die zeggen dat ik dit moet regelen met mijn inboedelverzekering. maar het is toch geen inboedel?
moet ik dit niet regelen met de verzekering bestuurder/eigenaar van onze auto?
Nee hoor, TS gaf gewoon aan dat de auto waarin hij zat werd aangereden. Dat er her en der wat taalfouten stonden maakt het verhaal niet veel onduidelijker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Kijk dit wordt al een stuk duidelijker, volgens mij gingen alle fokkers ervan uit dat jouw bestuurder dronken was. Maar je kan hem hoe dan ook vergoed krijgen door de verzekering. Alleen welke verzekering weet ik niet exact.
Misschien iemand anders die dat wel weet.
de auto verzekering van de eigenaar van de auto?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Verzekering van eigenaar auto bellen. Die zal de tegenpartij aansprakelijk stellen, en ook de schade doorgeven.
Ja. Bij mijn scooterongeval zat bijvoorbeeld mijn vriendin achterop. Die had beschadigde kleding, helm, en (licht)letsel. Haar schade is doorgegeven aan mijn verzekering, en daar is uiteindelijk een schadeletseladvocaat opgezet die alles bij de tegenpartij is gaan verhalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef fespo het volgende:
[..]
de auto verzekering van de eigenaar van de auto?
Oftewel, hij bedoelt de eigenaar van de auto waar jij ook in zatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef fespo het volgende:
[..]
de auto verzekering van de eigenaar van de auto?
Wie was dronken? Degene bij wie jij in de auto zat, of degene die jullie heeft aangereden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:30 schreef fespo het volgende:
als passagier zat ik in een auto die is aangereden. (man was dronken)
nu kwam ik thuis en merkte dat mijn laptop scherm gebarsten is. ik heb alleen geen idee wat ik nu moet doen.
Dat laatste is niet waar; mijn verzekeraar heeft mij niets vergoed, die heeft mij een advocaat gegeven die contact heeft opgenomen met de verzekeraar van de tegenpartij om daar het geld vandaan te halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wie was dronken? Degene bij wie jij in de auto zat, of degene die jullie heeft aangereden?
In het eerste geval zul je de bestuurder aansprakelijk moeten stellen. In het tweede geval zul je (de verzekeraar van) de bestuurder die jullie heeft aangereden aansprakelijk moeten stellen. In het tweede geval zal de verzekeraar van die bestuurder jouw schade moeten vergoeden (dat de verzekeraar dat weer op de bestuurder gaat verhalen doet daar niets van af).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |