quote:
Ik ben niet geilquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het idee dat Smegma niet de enige is
Ik ook nietquote:
je hebt er meer verstand van als ik...tijdelijke verstandsverbijstering is dus o.kquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:25[/url] schreef Samzz het volgende:[/b]
[..]
Hoe moet ik je anders vrijpleiten
Myra welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle vrouwen in dit topic zijn niet geil
Wat een gemisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle vrouwen in dit topic zijn niet geil
Mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef McSteamy het volgende:
[..]
je hebt er meer verstand van als ik...tijdelijke verstandsverbijstering is dus o.k
Of hij bedoelt dat de vrouwelijke aanwezigen gewoon niet leuk zijn of zoquote:
Ho Ho dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of hij bedoelt dat de vrouwelijke aanwezigen gewoon niet leuk zijn of zo
quote:
Het was een mogelijkheid, natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ho Ho dat bedoel ik niet
Myra is ook niet geil quote ze net nog
Thanksquote:
OOhhh?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend bij je in de buurt ben Pops
Moet nergens zijn.quote:
Strandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet nergens zijn.
Ik heb behoefte aan strand en uitwaaien enz.
Ja uitwaaien dat moet wel lukken hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet nergens zijn.
Ik heb behoefte aan strand en uitwaaien enz.
JA! ik laat wel een paar extra poepjens!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja uitwaaien dat moet wel lukken hier
Lol is er snel af hoor..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou willen dat ik ook dicht bij het strand woonde
Nee dankje, je hebt er al genoeg in mijn brievenbus achtergelatenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
JA! ik laat wel een paar extra poepjens!
Ik ga wel naar Katwijk danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
JA! ik laat wel een paar extra poepjens!
Hoe kan de lol nu van 't strand af gaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Lol is er snel af hoor..
ik kom er alleen om te vliegeren!
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Lol is er snel af hoor..
ik kom er alleen om te vliegeren!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan de lol nu van 't strand af gaan?
Als je er zo dicht wij woont is het te simpel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
De zee blijft gewoon machtig mooi
Wacht maar tot je 't niet meer hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[..]
Als je er zo dicht wij woont is het te simpel!
Ach... ik vermaak me eigenlijk beter in een bos.. ik vind strand om te vliegeren prima.. Ik ga er echt niet op liggen!quote:
Ook niet iedereen is even gek op de zee hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[..]
Als je er zo dicht wij woont is het te simpel!
Ik ben alleen gek op zee bij windkracht 10 of meer!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet iedereen is even gek op de zee he
Ruilen van woning?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ach... ik vermaak me eigenlijk beter in een bos.. ik vind strand om te vliegeren prima.. Ik ga er echt niet op liggen!
Ze hebben allebei hun charme, maar ik kies dan toch voor de zee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ach... ik vermaak me eigenlijk beter in een bos.. ik vind strand om te vliegeren prima.. Ik ga er echt niet op liggen!
Nee want ik wil wel aan zee blijven ivm de stormen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruilen van woning?
Laat mij maar bij het strand wonen mag jij naast het bos wonen
Oh, het bos is ook prachtig jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Storm op zeequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nee want ik wil wel aan zee blijven ivm de stormen!
Weet alleen dat ik een donkergroen jurkje/toniekje aan doen, eigenlijk wat kort, dus ik twijfel of ik er wel of geen broek onder doe.quote:
OMFGquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
Naakte man belaagt picknickende vrouwen
Het was McSteamy
Zeg Samzzquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel naar het strand. Binnenkort maar eens een uitje plannen
Ja hallo, negentien jaar en belaagd worden door een naakte vent? Ik zou ook niet staan te springen van opwinding, hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFGgillend weg rennen omdat er een naakte man naast je staat.
Wat is er?quote:
Nu je wat ouder bent inmiddels wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, negentien jaar en belaagd worden door een naakte vent? Ik zou ook niet staan te springen van opwinding, hoor
Ja das weer t andere uiterste!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, negentien jaar en belaagd worden door een naakte vent? Ik zou ook niet staan te springen van opwinding, hoor
Dat zou ik ook doen hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFGgillend weg rennen omdat er een naakte man naast je staat.
Ga dat uitje eens plannen dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Wat is er?
Die zou ik meenemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah..... dus jij laat ook je spullen onbeheerd achter?
Ik zou niet wegrennenquote:
Ja, nou? Ik kan me best voorstellen dat het schrikken is. Ik hoef je toch niet te vertellen dat mannen doorgaans sterker zijn dan vrouwen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja das weer t andere uiterste!Als dat zo makkelijk was....
Maar weg rennen? Kom op zeg. Je ben met zn 2e. Als ie kwaad wil schop je m in zn kruis en klaar. Nou zijn ze hun tassen met inhoud kwijt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja das weer t andere uiterste!Als dat zo makkelijk was....
Maar weg rennen? Kom op zeg. Je ben met zn 2e. Als ie kwaad wil schop je m in zn kruis en klaar. Nou zijn ze hun tassen met inhoud kwijt.
En nog vind je het raar dat ze wegrenden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verstandig! Ik denk all1 wel dat ie je dan gepakt had. Dat probeerde hij bij 1 van die 2 ook.
Sterker ja maar schoppen kan iedereen. Knietje mag ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet wegrennen
[..]
Ja, nou? Ik kan me best voorstellen dat het schrikken is. Ik hoef je toch niet te vertellen dat mannen doorgaans sterker zijn dan vrouwen?
Ja. Ze waren met hun 2e. Knietje of trap is genoeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nog vind je het raar dat ze wegrenden?
Succes met schoppen als iemand je van achter vasthoudtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sterker ja maar schoppen kan iedereen. Knietje mag ook.
Dat werkt niet bij iedereen even goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja. Ze waren met hun 2e. Knietje of trap is genoeg.
Das weer heel wat anders. 9 of 19 is een wezenlijk verschil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zoiets een keer meegemaakt toen ik like, 9 was. Ik heb nog nooit zo hard gerend.
Mja point taken... Dan waren ze trouwens nog steeds met hun 2e.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes met schoppen als iemand je van achter vasthoudt
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
Oh trouwens. Gister een foto gemaakt van mn kater. Het is dat het een hele lieve knuffel vent is. Want als ik zn kop zo zie zou ik wat anders kunnen gaan denken.
[ afbeelding ]
Nou en? Wat doe je moeilijk? Advies is sowieso wegrennen als je aangevallen wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja point taken... Dan waren ze trouwens nog steeds met hun 2e.
Niet???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij iedereen even goed.
Advies is in eerste instantie om gewoon te maken dat je wegkomt.
En dat is het enige juiste adviesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou en? Wat doe je moeilijk? Advies is sowieso wegrennen als je aangevallen wordt.
Bedenk eens hoe je als meid, in paniek zijnde, ooit nog gericht in de ballen moet kunnen trappen? Dat gaat echt niet iedereen lukken en dan ook nog eens met voldoende kracht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet???Oh zijn er ook mannen die daar tegen kunnen dan?
Wel het verstandigst natuurlijk. Ik zou all1 niet zomaar mn spullen achter laten en gillend weg rennen. Maar goed ik heb waarschijnlijk makkelijk praten.
Ja er zijn er die daar beter tegen kunnen dan andere.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet???Oh zijn er ook mannen die daar tegen kunnen dan?
Wel het verstandigst natuurlijk. Ik zou all1 niet zomaar mn spullen achter laten en gillend weg rennen. Maar goed ik heb waarschijnlijk makkelijk praten.
Wat is dat voor ras?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ahhhh neuh daar is ie veul te ief voor!![]()
Een echte vent :
[ afbeelding ]
Biertje en de ab erbij en t is klaar.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja er zijn er die daar beter tegen kunnen dan andere.
En dan nog, je gaat er nu vanuit dat je trap doel treft.
Heb zelf een aantal jaren vechtsporten gedaan en ook cursussen zelfverdediging mee gegeven.
1e advies is als je weg kunt komen maken dat je wegkomt
Laat maar ik hou er wel over op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedenk eens hoe je als meid, in paniek zijnde, ooit nog gericht in de ballen moet kunnen trappen? Dat gaat echt niet iedereen lukken en dan ook nog eens met voldoende kracht.
Ik vind t er goed uit zien hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel lang genoeg toch?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dat maar, je lult een beetje dommigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Laat maar ik hou er wel over op.
Mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt geen dikke benenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verborgen in de "Zet je ene been voor het andere dan lijken ze minder dik" houding.
Ik ken het rasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Het leuke is ook dat ze blijven spelen. Al zijn ze 18 willen ze nog graag spelen.
Het staat je leuk anders!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
Maar yay. Ik een een jurkje, sort of. Maar goed genoeg. Ik ben normaal echt van de jeans.
Mja hij is wat groot voor een Burmees.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ken het rasHad hem niet zo snel als Burmees herkend.
Mijn ouders ook.quote:
Nou ja, het is, vind ik, sowieso wel moeilijk om bepaalde rassen echt uit elkaar te houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja hij is wat groot voor een Burmees.
Klopt. Zeker nu alles zo door gefokt is...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is, vind ik, sowieso wel moeilijk om bepaalde rassen echt uit elkaar te houden.
Ja, mijn vader had de Nederlandse kampioen van de vrouwtjes, ging dan eens in de zoveel tijd naar de Europees kampioen van de mannetjes en kwam dan met een vol buikje terug. En dan belachelijk dure kittens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn ouders ook.Ze gingen vroeger zelfs naar tentoonstellingen ed. Zo hebben ze ook een Europees kampioen gefokt.
Wodan (das mijn kater) was ooit mooiste kitten van een show. Daarna zijn ze gestopt met show's. Wodan vond t maar niks.
Mja ik heb t ook niet verzonnen.quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Zeker nu alles zo door gefokt is...
Wodan... Dat is echt een hondennaamquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik heb t ook niet verzonnen.Ze wilde m eerst Willem Alexander noemen omdat ie op 27 April geboren is.
Zo deden mijn ouders dat ook. Daar kwam uiteindelijk een Europees kampioen vrouwtje uit. Een turtle burmees.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn vader had de Nederlandse kampioen van de vrouwtjes, ging dan eens in de zoveel tijd naar de Europees kampioen van de mannetjes en kwam dan met een vol buikje terug. En dan belachelijk dure kittens.
Wodan is dan ook groter dan veel schoot hondjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Wodan... Dat is echt een hondennaam
Mijn hond heet semmie, maar noem haar altijd bolle omdat ze een beetje te dik is en de hele dag wil etenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:01 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat heet Moortje.Omdat "moriaantje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoed lalalala liedje" En mijn katje is zwart.
Kwam er pas later achter dat de kat van Anne Frank ook moortje heette. En volgens mij ook zwart was. Of dat heeft mijn hoofd zelf verzonnen.
Leuke naam voor een kat!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:01 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat heet Moortje.Omdat "moriaantje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoed lalalala liedje" En mijn katje is zwart.
Kwam er pas later achter dat de kat van Anne Frank ook moortje heette. En volgens mij ook zwart was. Of dat heeft mijn hoofd zelf verzonnen.
Moet je goed op letten he. Als een hond of kat te dik is kunnen ze zomaar diabeet worden... Wodan moet ik ook 2x per dag insuline spuiten omdat mn ouders m te dik hadden laten worden....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn hond heet semmie, maar noem haar altijd bolle omdat ze een beetje te dik is en de hele dag wil eten
* Outpost76 vaatwasser heeft!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
Even snel de afwas doen. Ofja snel. Ik ben nooit zo snel.
Ik had geen schoothondjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wodan is dan ook groter dan veel schoot hondjes.
Ja gelukkig krijgt hij van mijn moeder overdag niet veel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je goed op letten he. Als een hond of kat te dik is kunnen ze zomaar diabeet worden... Wodan moet ik ook 2x per dag insuline spuiten omdat mn ouders m te dik hadden laten worden....
Ik snap t. Wodan is een naam voor een grote herder oid. Mja liever dat mn kater Wodan heet dan Willem Alexander.quote:
Ik vroeger ook, maar ik mis het eigenlijk niet eens. Hoewel ik vroeger echt dacht dat ik zou doodgaan als ik in een huis kwam zonder vaatwasser.quote:
Goed dat moeders er is dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gelukkig krijgt hij van mijn moeder overdag niet veel.
Ik ben veel te soft voor die hond, zou haar de hele dag koekjes enzo voeren
Koosnaampjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap t. Wodan is een naam voor een grote herder oid. Mja liever dat mn kater Wodan heet dan Willem Alexander.
Ik zou echt gek worden als ik mn vaatwasser kwijt ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, maar ik mis het eigenlijk niet eens. Hoewel ik vroeger echt dacht dat ik zou doodgaan als ik in een huis kwam zonder vaatwasser.
All1 wel jammer dat de hond van Hitler ook Wodan hete... (Wodan = god van de oorlog enzo)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koosnaampjes
Waarom is je kater eigenlijk niet gecastreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |