Thermoharden vervormen pas bij zeer hoge temperatuur en als, dan vervormen ze permanent.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:37 schreef Hurray het volgende:
[..]
Maar waar zit de grens? of vervormen thermoharders pas bij duizenden graden?
Succesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:37 schreef Pino112 het volgende:
Goed, ik ga bijna naar school, succes allemaal![]()
![]()
Inb4; nu al!? Ja, uur fietsen.
Had het niet iets te maken met de hoeveelheid deeltjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
je moet kijken aan welke kant van het evenwicht de temperatuur het hoogste is
Thermoharders vervormen nooit. Ze hebben geen glastoestand etc. Als het te heet wordt ontleden ze.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:38 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Thermoharden vervormen pas bij zeer hoge temperatuur en als, dan vervormen ze permanent.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Woerd26 het volgende:
Iemand een bestandje voor de gr (notefolio) met alle info over analyse technieken? chromatografie etc?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef Pino112 het volgende:
http://www55.zippyshare.com/v/55724963/file.html
Daar moet je naar kijken als je wilt weten wat er gebeurt als je de druk verhoogtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:38 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Had het niet iets te maken met de hoeveelheid deeltjes?
Maar hoe weet je dan aan welke kant de temperatuur het hoogste is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Daar moet je naar kijken als je wilt weten wat er gebeurt als je de druk verhoogt.
Kun je zonder verdere gegevens niet weten volgens mij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan aan welke kant de temperatuur het hoogste is?
Nope.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Kun je zonder verdere gegevens niet weten volgens mij?
Toppie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Kun je zonder verdere gegevens niet weten volgens mij?
Altijd meenemen. Stel je voor dat je hem nodig hebt.. kan geen kwaad om het niet mee te nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:05 schreef robinmos het volgende:
Nemen jullie een NL woordenboek mee naar scheikunde of is dat heel dom??![]()
Ja vind het ook wel een beetje overdreven vooral omdat m'n woordenboek 1600 bladzijdes is.. maar als er straks een belangrijk woord staat dat ik niet precies weet denk ik wel kuuuttquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Prulez het volgende:
[..]
Altijd meenemen. Stel je voor dat je hem nodig hebt.. kan geen kwaad om het niet mee te nemen..
haha koningquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Prulez het volgende:
[..]
Altijd meenemen. Stel je voor dat je hem nodig hebt.. kan geen kwaad om het niet mee te nemen.
Ik had gisteren ook mijn rekenmachine mee naar Nederlands. Woorden tellen!![]()
![]()
Dus, gewoon meenemen. Ik denk niet dat je hem nodig hebt, maar het kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:07 schreef robinmos het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel een beetje overdreven vooral omdat m'n woordenboek 1600 bladzijdes is.. maar als er straks een belangrijk woord staat dat ik niet precies weet denk ik wel kuuutt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |