Thanksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik zou het houden bij tuniekjes en verder gewoon kleden zoals je wilt. Niet te veel focussen op je heupen, daarmee zorg je alleen maar dat het op valt. Zolang je lekker in je vel zit straal je ook veel meer zelfverzekerheid uit
Zelfverzekerdheid zorgt er vaak ook voor dat je er beter uitziet door wat je uitstraalt als je snapt wat ik bedoel.
Er was niks mis met die foto hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:11 schreef Speculoosje het volgende:
[..]
ThanksHeb ook een goed aantal tuniekjes, maar soms vind ik het, euh nouja, vanwege m'n billen
best leuk om iets te dragen dat níet over de heupen valt...
En gelukkig heb ik best een leuk hoofd (pf, om dat maar even over jezelf te zeggen...) dus ben best zelfverzekerd en zit lekker in m'n vel, alleen die heupen, tsja, baalpuntje...
Ik blijf nog even rondhangen voor misschien meer tips
En ja, ik heb de foto weggehaald, was bang voor meer van die reacties als die van Nadia.
Idd, al vind ik chino's wel bijna alleen mooi als je lange benen hebt. Dat heb ik op de foto zo snel niet kunnen zien. Maar ja, da's ook persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien dat taillerokjes werken? Die sluiten als het goed is boven de 'deuk' en verbergen die deuk ook een meteen. En als je geen wijd vallende taillerokjes wilt, misschien dat een stof die wat stugger is helpt. Eentje die niet meteen strak op je heup sluit maar meer vloeiend eroverheen valt. Geen idee of dat kan hoor.
En qua broeken werkt misschien een chino, die zit bovenin wat ruimer en valt ook niet zo strak om je heupbobbels heen.
Klopt, maar dat is ventueel nog op te lossen met mooie hoge hakken, mits je erop kan lopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Idd, al vind ik chino's wel bijna alleen mooi als je lange benen hebt. Dat heb ik op de foto zo snel niet kunnen zien. Maar ja, da's ook persoonlijk natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:17 schreef Speculoosje het volgende:
Ben niet extreem lang, 172, maar m'n benen zijn in verhouding wel wat langer.
Hoge hakken? Ja graag en veel! Draag ze onder jurkjes en ook onder een strakke spijkerbroek![]()
Thanks voor jullie tips, ik ga me eens even orienteren en dan maar gewoon passen en kijken wat ik mooi vind staan!
Goedzo!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:17 schreef Speculoosje het volgende:
Ben niet extreem lang, 172, maar m'n benen zijn in verhouding wel wat langer.
Hoge hakken? Ja graag en veel! Draag ze onder jurkjes en ook onder een strakke spijkerbroek![]()
Thanks voor jullie tips, ik ga me eens even orienteren en dan maar gewoon passen en kijken wat ik mooi vind staan!
Het kan aan mij liggen, maar op die foto zie ik het dus amper.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef Speculoosje het volgende:
Thanks! Die zijn natuurlijk ook mooi in de taille en daaronder niet strak... Goede tip, ik ga op zoek naar zo'n jasje... Geldt ook voor bloesjes dan, denk ik?
Oh, en nog even een foto van het schilderen in ons nieuwe huis destijds, daarop droeg ik iets straks (en een gruwelijk oude spijkerbroek plus riem), en dan zie je het ook goed. Zou dus niet in zo'n strak hemdje de deur uitgaan. Maar misschien zou het wel kunnen met een leuk bloesje met korte mouwen oid
[ afbeelding ]
Ziet er erg goed uit hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef Speculoosje het volgende:
Thanks! Die zijn natuurlijk ook mooi in de taille en daaronder niet strak... Goede tip, ik ga op zoek naar zo'n jasje... Geldt ook voor bloesjes dan, denk ik?
Oh, en nog even een foto van het schilderen in ons nieuwe huis destijds, daarop droeg ik iets straks (en een gruwelijk oude spijkerbroek plus riem), en dan zie je het ook goed. Zou dus niet in zo'n strak hemdje de deur uitgaan. Maar misschien zou het wel kunnen met een leuk bloesje met korte mouwen oid
[ afbeelding ]
Een ronding ja, niks mis mee. Ik bedoelde dat ik de deuk amper zie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef Speculoosje het volgende:
Serieus?? Je ziet toch rechts taille en dan direct zo'n ronding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |