abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96590757
Het wordt weer tijd voor wat nieuwe kleding, maar met mijn ongelukkige figuur is dat niet bepaald eenvoudig.
De feiten:
- Maatje 36
- Slanke taille
- Ok benen
- Ronde en strakke billen
- Prima buik

MAAR

- Verschrikkelijke heupen

Mijn heupbotten steken uit, waardoor ik niet, zoals de meeste vrouwen, één paar mooi ronde heupen heb, maar twee 'bobbels' met een plat stuk ertussen, in een verder slank lichaam. Die heupen had ik altijd al, maar sinds mijn heupen en bekken wat breder zijn geworden nadat ik een kindje heb gekregen valt het nóg meer op.
Kwestie van afvallen is het niet, want het zijn echt de botten die ik voel, en ik zit verder behoorlijk goed in mijn vel. Mijn zus (nog geen kinderen dus in mindere mate) heeft hetzelfde figuur, en zij is dankzij 4 keer per week sporten slanker en strakker dan ik. Ik vrees dat het dus echt een gevalletje "bouw" is...

edit: Foto maar weer weg, wordt zó groot!

Grote vraag:
Wat voor kleding trek ik aan? Ik draag graag fiftiesjurkjes, omdat die strak aansluiten in de taille, die bij mij dus mooi slank is, en de heupen verbloemt met een wijde rok, maarja, ik kan niet altijd jurkjes dragen.
Broeken of rokjes sluiten precies in het "platte" stuk tussen de twee bobbels, dus draag draag ik altijd een brede riem, die het "platte stuk" een beetje opvult waardoor het net lijkt of mijn heupen wat vloeiender zijn.
Maar wat kan ik nog meer dragen? Hopelijk krijg ik hier wat tips :) Alvast bedankt!

[ Bericht 4% gewijzigd door Speculoosje op 10-05-2011 12:04:53 ]
pi_96590786
oeps, dubbel
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:55:16 #3
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96590984
Zonder foto is het nogal moeilijk voor te stellen. Naja wel een beetje maar niet precies.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_96591153
Even kijken of het zo lukt:

[ Bericht 71% gewijzigd door Speculoosje op 10-05-2011 12:04:24 (en weer weg...) ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:08:09 #5
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96591486
Ik zou het houden bij tuniekjes en verder gewoon kleden zoals je wilt. Niet te veel focussen op je heupen, daarmee zorg je alleen maar dat het op valt. Zolang je lekker in je vel zit straal je ook veel meer zelfverzekerheid uit :)
Zelfverzekerdheid zorgt er vaak ook voor dat je er beter uitziet door wat je uitstraalt als je snapt wat ik bedoel.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:09:19 #6
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_96591523
Ik zag net nog wel een foto hoor. Daarna heb je iets veranderd waardoor de foto niet meer zichtbaar is.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:11:32 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96591610
Ik zou je bovenbenen wat meer trainen. Als die goed in vorm zijn kan je alles aan, want volgens mij heb je een prima basis.

Tot die tijd: harembroeken of broeken die ook aan de onderkant bol staan, wijde jurken en rokken, A-lijn, lange tunieken.

Zorg ervoor dat de stof óf soepel om je lijf valt of juist van wat stevigere kwaliteit is. Strakke broeken en rokken vermijden!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96591619
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik zou het houden bij tuniekjes en verder gewoon kleden zoals je wilt. Niet te veel focussen op je heupen, daarmee zorg je alleen maar dat het op valt. Zolang je lekker in je vel zit straal je ook veel meer zelfverzekerheid uit :)
Zelfverzekerdheid zorgt er vaak ook voor dat je er beter uitziet door wat je uitstraalt als je snapt wat ik bedoel.
Thanks :) Heb ook een goed aantal tuniekjes, maar soms vind ik het, euh nouja, vanwege m'n billen :@ best leuk om iets te dragen dat níet over de heupen valt...
En gelukkig heb ik best een leuk hoofd (pf, om dat maar even over jezelf te zeggen...) dus ben best zelfverzekerd en zit lekker in m'n vel, alleen die heupen, tsja, baalpuntje...
Ik blijf nog even rondhangen voor misschien meer tips :)

En ja, ik heb de foto weggehaald, was bang voor meer van die reacties als die van Nadia.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:13:06 #9
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_96591666
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:11 schreef Speculoosje het volgende:

[..]

Thanks :) Heb ook een goed aantal tuniekjes, maar soms vind ik het, euh nouja, vanwege m'n billen :@ best leuk om iets te dragen dat níet over de heupen valt...
En gelukkig heb ik best een leuk hoofd (pf, om dat maar even over jezelf te zeggen...) dus ben best zelfverzekerd en zit lekker in m'n vel, alleen die heupen, tsja, baalpuntje...
Ik blijf nog even rondhangen voor misschien meer tips :)

En ja, ik heb de foto weggehaald, was bang voor meer van die reacties als die van Nadia.
Er was niks mis met die foto hoor :) Het was absoluut niet lelijk. Ik zou dan alleen idd niet iets súperstrak om je heupen dragen. Maar verder kun je volgens mij veel hebben hoor.
pi_96591686
Blousjes.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_96591688
goh geen idee ik heb geen duidelijk voorbeeld.. ik ben ook dun en mijn heupbotten steken ook n stuk uit waardoor ik broeken dus n maat groter moet nemen maar ze dan weer te los zitten.. en n maat kleiner krijg ik niet dicht want dan zit mn heup in de weg lol... gewoon heeeeel veel jurkjes en leggings oid dragen.. dan heb je daar geen last van.. en zwart camoufleert... draag jurkjes die bij je taille strak zitten en onderaan wijd uitlopen zoals idd 50ties jurkjes.. (love them!)
Tsubasa o hirake..
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:13:48 #12
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_96591692
Oh en laat je alsjeblieft niet onzeker voelen door zo'n zogenaamd grappig wijf als Nadia, die met haar avatar vast iets te compenseren heeft.
pi_96591699
Misschien dat taillerokjes werken? Die sluiten als het goed is boven de 'deuk' en verbergen die deuk ook een meteen. En als je geen wijd vallende taillerokjes wilt, misschien dat een stof die wat stugger is helpt. Eentje die niet meteen strak op je heup sluit maar meer vloeiend eroverheen valt. Geen idee of dat kan hoor. :P

En qua broeken werkt misschien een chino, die zit bovenin wat ruimer en valt ook niet zo strak om je heupbobbels heen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:15:05 #14
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_96591730
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien dat taillerokjes werken? Die sluiten als het goed is boven de 'deuk' en verbergen die deuk ook een meteen. En als je geen wijd vallende taillerokjes wilt, misschien dat een stof die wat stugger is helpt. Eentje die niet meteen strak op je heup sluit maar meer vloeiend eroverheen valt. Geen idee of dat kan hoor. :P

En qua broeken werkt misschien een chino, die zit bovenin wat ruimer en valt ook niet zo strak om je heupbobbels heen.
Idd, al vind ik chino's wel bijna alleen mooi als je lange benen hebt. Dat heb ik op de foto zo snel niet kunnen zien. Maar ja, da's ook persoonlijk natuurlijk.
pi_96591761
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Idd, al vind ik chino's wel bijna alleen mooi als je lange benen hebt. Dat heb ik op de foto zo snel niet kunnen zien. Maar ja, da's ook persoonlijk natuurlijk.
Klopt, maar dat is ventueel nog op te lossen met mooie hoge hakken, mits je erop kan lopen natuurlijk. :)
pi_96591829
Ben niet extreem lang, 172, maar m'n benen zijn in verhouding wel wat langer.
Hoge hakken? Ja graag en veel! Draag ze onder jurkjes en ook onder een strakke spijkerbroek :)

Thanks voor jullie tips, ik ga me eens even orienteren en dan maar gewoon passen en kijken wat ik mooi vind staan!
pi_96591896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:17 schreef Speculoosje het volgende:
Hoge hakken? Ja graag en veel! Draag ze onder jurkjes en ook onder een strakke spijkerbroek :)

Thanks voor jullie tips, ik ga me eens even orienteren en dan maar gewoon passen en kijken wat ik mooi vind staan!
^O^

En bedenk tijdens het passen dat jij extra let op je heupen, een ander zal dit waarschijnlijk minder tot niet doen dus je hoeft het echt niet compleet te verbergen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 12:19:15 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:19:37 #18
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96591926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:17 schreef Speculoosje het volgende:

Goedzo! :)
Vooral gewoon dragen wat jij mooi vindt, niet iets waarbij je je niet goed in je vel voelt.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:21:06 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96592006
Wijd uitstaande jasjes (niet te lang!) zouden je ook heel leuk kunnen staan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96592456
Thanks! Die zijn natuurlijk ook mooi in de taille en daaronder niet strak... Goede tip, ik ga op zoek naar zo'n jasje... Geldt ook voor bloesjes dan, denk ik?

Oh, en nog even een foto van het schilderen in ons nieuwe huis destijds, daarop droeg ik iets straks (en een gruwelijk oude spijkerbroek plus riem :P), en dan zie je het ook goed. Zou dus niet in zo'n strak hemdje de deur uitgaan. Maar misschien zou het wel kunnen met een leuk bloesje met korte mouwen oid :)

pi_96592532
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef Speculoosje het volgende:
Thanks! Die zijn natuurlijk ook mooi in de taille en daaronder niet strak... Goede tip, ik ga op zoek naar zo'n jasje... Geldt ook voor bloesjes dan, denk ik?

Oh, en nog even een foto van het schilderen in ons nieuwe huis destijds, daarop droeg ik iets straks (en een gruwelijk oude spijkerbroek plus riem :P), en dan zie je het ook goed. Zou dus niet in zo'n strak hemdje de deur uitgaan. Maar misschien zou het wel kunnen met een leuk bloesje met korte mouwen oid :)

[ afbeelding ]
Het kan aan mij liggen, maar op die foto zie ik het dus amper. :P
pi_96592605
Serieus?? Je ziet toch rechts taille en dan direct zo'n ronding?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:36:21 #23
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96592623
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef Speculoosje het volgende:

[ afbeelding ]
Ziet er erg goed uit hoor!
Aantrekkelijk zeker :)
Vooral zo blijven kleden ^O^
pi_96592690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef Speculoosje het volgende:
Serieus?? Je ziet toch rechts taille en dan direct zo'n ronding?
Een ronding ja, niks mis mee. Ik bedoelde dat ik de deuk amper zie.
pi_96593269
:@ O+

Thanks jullie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')