Dan vallen Qatar, IJsland, Zimbabwe, Zuid Afrika, Zweden en Zwitserland al bij voorbaat af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:21 schreef komrad het volgende:
C
1. Land voor de volgende reis begint met de letter A-D
2. Land voor de volgende reis begint met de letter E-H
3. Land voor de volgende reis begint met de letter I-L
4. Land voor de volgende reis begint met de letter M-P
5. Land voor de volgende reis begint met de letter R-U
6. Land voor de volgende reis begint met de letter V-W
Goede reis alvast.quote:
Donderdag heb ik nog vakantie, dus wie weet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We vliegen om 11.40 naar Londen met BA 0431. Voor de mensen die ons uit willen zwaaien..
moest natuurlijk V-Z zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:20 schreef Light het volgende:
[..]
Dan vallen Qatar, IJsland, Zimbabwe, Zuid Afrika, Zweden en Zwitserland al bij voorbaat af.En misschien ben ik dan nog wat landen vergeten.
Omdat ze van een local zijn, nemen we ze nog mee. Seattle en omstreken zit eigenlijk al redelijk vol met opdrachten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:27 schreef Fogel het volgende:
Nog enkele suggesties van een "local":
1) Go to the EMP (Experience Music Project): http://www.empmuseum.org/
2) They can Ride the Duck: http://www.ridetheducksofseattle.com/
3) There is the Troll under the bridge: http://www.fremont.com/fremonttroll.html
4) The best Japanese Gardens in Seattle area are actually free (other lame ones you pay for): http://www.kubota.org/
5) Take the lift to the top of the ski slopes (yes in summer) & eat at the restaurant at the top. Great views: http://www.crystalmountai(...)ivities/Summit-House
6) Stop off at Lake Chelan (my favorite place to camp & jet ski) take the Lady of the Lake to the small town of Stehekin you can only reach by boat: http://www.ladyofthelake.com/ or rent Jet Ski's and have an afternoon of fun: http://jetskisahoy.com/home.php & Stay at http://www.watsonsresort.com/
Hmm, dat weekend zitten we al ergens in Canada als het goed is. Dat wordt hem dus niet. Jammer.quote:En dan misschien als bonus optie (of ter vervanging van een van de anderen): Labor Day weekend is a big music festival in Seattle called Bumbershoot: http://bumbershoot.org/ (September 3-5)
Wij hebben er ook zin in. Vanavond breng ik m'n kat weg en pak ik m'n tas in. En dan morgenochtend naar Schiphol!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n zin in het volgen van jullie reisavonturen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Omdat ze van een local zijn, nemen we ze nog mee. Seattle en omstreken zit eigenlijk al redelijk vol met opdrachten.
[..]
Hmm, dat weekend zitten we al ergens in Canada als het goed is. Dat wordt hem dus niet. Jammer.
[..]
Wij hebben er ook zin in. Vanavond breng ik m'n kat weg en pak ik m'n tas in. En dan morgenochtend naar Schiphol!
Wellicht zou je ter compensatie er één naar mij en flipsen kunnen sturenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, dat zijn nog aardig wat ansichtkaarten die we moeten versturen. Sta nu op 8 stuks. Dat zijn er 8 meer dan normaal.. Mocht je er één willen ontvangen, PM me dan je adres.
Alletwee moet ook wel lukken, maar ik heb niet één adres van jullie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:18 schreef Blik het volgende:
Wellicht zou je ter compensatie er één naar mij en flipsen kunnen sturen
heb je niet ooit iets verstuurd richting argentinië?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alletwee moet ook wel lukken, maar ik heb niet één adres van jullie.
Nope. Dat was DT.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:57 schreef Blik het volgende:
heb je niet ooit iets verstuurd richting argentinië?
Check.quote:zie pm voor mijn adres
Dat was DT inderdaad en dat pakketje is nooit verder gekomen dan de douane in Buenos Airesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:57 schreef Blik het volgende:
heb je niet ooit iets verstuurd richting argentinië?
Zie het als een manier om sowieso een souvenir te ontvangen, namelijk een ansichtkaartquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat was DT inderdaad en dat pakketje is nooit verder gekomen dan de douane in Buenos Aires
En aangezien ik dit topic niet volg omdat we niet meedingen naar souvenirs, weiger ik ook principieel een ansichtkaart te ontvangen
Zou heb binnen Zuid Amerika dan wel goed gaan? Want dan kan ik wel wat naar je opsturen in december ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat was DT inderdaad en dat pakketje is nooit verder gekomen dan de douane in Buenos Aires
En aangezien ik dit topic niet volg omdat we niet meedingen naar souvenirs, weiger ik ook principieel een ansichtkaart te ontvangen
Wie het kleine niet eert, ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef flipsen het volgende:
Geen idee. Heb de weblog niet gezien hier.quote:
Met spandoek?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:51 schreef Skaai het volgende:
Ik heb onze dobbelhelden zojuist uitgezwaaid. Het vliegtuig heeft tot dusver een kwartiertje vertraging, maar ze hebben een ruime overstap tijd. Nu ga ik weer aan het werk
oei, de fantasieën...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:26 schreef Skaai het volgende:
En ik heb een 5 gedobbeld, de heren mochten mij ergens op trakteren maar daar zijn geen foto's van
De foto van mij met de avonturiers staat op de telefoon van Costa dus jullie moeten nog even geduld hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:14 schreef komrad het volgende:
zo waar blijft die foto met de dobbelsteenoorbellen Skaai
je moet wat tot het moment dat de avonturiers zich melden
quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:53 schreef costadibalkoni het volgende:
Fotobewijs!
[ afbeelding ]
En de auto!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:41 schreef costadibalkoni het volgende:
De bonbons zijn afgeleverd! Het weer is de dobbelsteen goed gezind. We zijn dan ook in onze cabrio al flink verbrand. Helaas is het overigens geen Ford Mustang, maar een Mitsubishi Spyder, conform de reservering Group K - mustang convertible or similar, de similar dus. Wel in een prachtige Oranje kleur!
Aan de oostkust had ook weer leuke ingelaste dobbelopties gegeven: 1,3 of 5: schuilen in schuilkelder A, 2,4 of 6 in schuilkelder Bquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:31 schreef Gaoxing het volgende:
Zijn jullie even afschuwelijk blij dat jullie aan de westkust zitten....
Dat vraagt natuurlijk om foto's!quote:Op donderdag 1 september 2011 05:44 schreef costadibalkoni het volgende:
En inmiddels in Calgary, na een fantastische verrassingsovernachting in, ja in, Sweet Willy!
Tito behoorde niet tot de toppers. En het bedienend personeel begon me ook aardig uit de keel te hangen. Nou ja, dat was in de VS. Hier in Canada zijn ze een stuk beter. En mooier ook.quote:
Van Sweet Willy?quote:
Doh, dat had ik je meteen al kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 06:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou ja, dat was in de VS. Hier in Canada zijn ze een stuk beter. En mooier ook.
Osoyoosquote:Op woensdag 7 september 2011 06:21 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben de zusterstad van Veendam verlaten. We zitten nu in Oyosoos. Twee kilometer verder en we zitten in de VS. En het is hier boven de 30 graden Celsius.
Staat het epicentrum van de aardbeving van vandaag ook nog op de planning?quote:Op vrijdag 9 september 2011 02:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Uiteraard. Osoyoos. Gisteren zijn we daarvandaan richting Vancouver gereden. Met een tussenstop in Mission. Epicentrum gezien en vandaag stukje gefietst in Vancouver (en wasberen gezien). En daarna op het strand gelegen. Lekker warm!
Dan hadden ze beter in NL kunnen blijven. Maar niet thuis.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:57 schreef Light het volgende:
[..]
Staat het epicentrum van de aardbeving van vandaag ook nog op de planning?
Die beving was vlak voor de kust van Vancouver Island.quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef UIO_AMS het volgende:
We zochten ze niet, plotseling zaten we midden in een groep dolfijnen. Maar inderdaad niets gemerkt van de aardbeving met een kracht van 6,4 op de schaal van Richter. Dat was wel nog een stukje ten westen van hier. Kennelijk werd het ook in Seattle gevoeld.
Nu een paar daagjes op Vancouver Island.
De beving in NL was donderdag, ik verwees naar een beving op vrijdagquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter in NL kunnen blijven. Maar niet thuis.
Dat is bekend. Maar het was dus ook in Vancouver zelf te voelen. En hier op Vancouver Island is het nog steeds het gesprek van de dag.quote:Op zondag 11 september 2011 17:18 schreef Light het volgende:
Die beving was vlak voor de kust van Vancouver Island.
Dan alquote:Op dinsdag 13 september 2011 03:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Vrijdag om half vier komen we aan op Schiphol. Nu zijn we in Victoria.
Je kent haar?quote:
Maak je niet ongerust. Er komt een heel verslag met genoeg beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef flipsen het volgende:
Maar weinig tussentijdse fotos en/of videos
Ik heb ook het idee dat ze net 2 dagen weg zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:45 schreef Skaai het volgende:
Nou dat is 3 weken nadat ze zijn vertrokken. Is wel heel
snel gegaan
Jaquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:04 schreef Thetallguy het volgende:
Alleen van Fok!kers die ik ook op Facebook heb en die op reis zijn in Noord-Amerika
Maar dan slechts na omkoping van de postbode ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 19:11 schreef flipsen het volgende:
Ik niet, zoals gewenst
En al had ik er eentje willen ontvangen, dan nog was die waarschijnlijk pas rond kerst hier geweest![]()
Van harte welkom in Drenthequote:Op woensdag 14 september 2011 06:32 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, morgen dobbelen we voor de gelukkige dame die het souvenir in ontvangst mag nemen. Dat ze er blij mee zal zijn, spreekt voor zich..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |