ik heb skype, dus dat ze aan de riem zitten is an sich geen probleem. Avondjes hangen en op zaterdag naar de stad gaan worden vanzelf ook minder. Wel jammerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh, ja. Leuk hè, volwassen worden. Zo gaat dat, ieder gaat op een gegeven moment z'n eigen weg.
Wacht maar als die wijven straks allemaal van die 'kinderen' uit gaan poepen. Dan komen die mannen nooit meer de deur uit.
ROFLOL, die moeten we eens uitproberen na de BBQ :Bquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Of dan kijken ze mee omdat ze het zo willen leren.. worden ze misselijk van het snelbewegende beeld omdat in de rest van de kamer het licht uit is..
Mja daar zit ik ook al op te wachten, met die lekkere random idiote die ik vrienden noem raakt er straks vast eentje perongeluk zwanger en dan moeten ze opeens allemaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh, ja. Leuk hè, volwassen worden. Zo gaat dat, ieder gaat op een gegeven moment z'n eigen weg.
Wacht maar als die wijven straks allemaal van die 'kinderen' uit gaan poepen. Dan komen die mannen nooit meer de deur uit.
mmm, daar moet ik eens een beter gefotografeerde versie van maken.. wat een bagger slechte foto..quote:
quote:
Ik woon net samen met mijn vriend, kreeg ik een sms van een van de dames met : "kan ik je zo bellen? XOXO" Blijkt dus dat ze wil klagen dat het bij hen zolang duurt.. en nu is haar vriend weer boos op mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
ROFLOL, die moeten we eens uitproberen na de BBQ :B
[..]
Mja daar zit ik ook al op te wachten, met die lekkere random idiote die ik vrienden noem raakt er straks vast eentje perongeluk zwanger en dan moeten ze opeens allemaal.
Dan krijg ik weer van die verwachtende blikken toe geworpen straks..wanneer jij nu?
En dan komt de schande dat ik altijd al heb willen adopteren en er niet zelf eentje maken!!! OMG dat word een feest
Jep, ook een NES met Zelda voor bonuspunten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
mmm, daar moet ik eens een beter gefotografeerde versie van maken.. wat een bagger slechte foto..
iemand nog een Super Nintendo met zelda in huis?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef Multivitamine het volgende:
Wil je anders met mijn joystick spelen?
erm ja.. maar dan moet je er ook een stuk karton tussen doen omdat het spel er anders in rondklappert..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
mmm, daar moet ik eens een beter gefotografeerde versie van maken.. wat een bagger slechte foto..
iemand nog een Super Nintendo met zelda in huis?
Ach die kunnen we ook gewoon meteen in het model steken :'Dquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
erm ja.. maar dan moet je er ook een stuk karton tussen doen omdat het spel er anders in rondklappert..
LOL, ik kijk volgende week wel op de rommelmarkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Jep, ook een NES met Zelda voor bonuspunten.
foto's?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef Multivitamine het volgende:
Ik zou TS wel raken. Wil je anders met mijn joystick spelen? Drinken we daarna samen een biertje
Das niet zo moeilijk, behalve als je het model breekt door er een spel ter grote van een A5-6 in haar steektquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ach die kunnen we ook gewoon meteen in het model steken :'D
..heh bah ik denk te mannelijk nu :/
[..]
LOL, ik kijk volgende week wel op de rommelmarkt.
Moet alleen even kijken of ik een model heb dat zo op de foto durft/wil.
mannen kiezen sohieso niet ervoor om vrijgezel te blijven, dat zeggen ze omdat niemand ze willen aanraken..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:58 schreef Spouwerranger het volgende:
En snap je nu waarom sommige mannen er voor kiezen om vrijgezel te blijven?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ik versier altijd vrouwen met mijn Mario-skills.
Nee hoor ik snap het helemaal!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:58 schreef Spouwerranger het volgende:
En snap je nu waarom sommige mannen er voor kiezen om vrijgezel te blijven?
Nooit gezegd dat ik knap benquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef Ypmaha het volgende:
Ik weet gewoon 100% zeker dat ts of emo of lelijk is. Of beide
Dat is inderdaad de redenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
mannen kiezen sohieso niet ervoor om vrijgezel te blijven, dat zeggen ze omdat niemand ze willen aanraken..
Iedereen vindt zichzelf knap toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nee hoor ik snap het helemaal!
En toch gaan veel mannen voor de iets raken optie.
[..]
Nooit gezegd dat ik knap ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gozer..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Gelijk de pijpleiding checken van vrouwen
Je kunt ook vrijgezel zijn en nog steeds iets hebben om te raken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nee hoor ik snap het helemaal!
En toch gaan veel mannen voor de iets raken optie.
[..]
Nooit gezegd dat ik knap ben
Daar doen we het voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Bonus punt omdat je iets van random-good-stuff.com hebt gejat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |