Waarom? Wilde jij 'm?quote:
Hoezo is het irritant? Ik maak de laatste post en open een nieuw topic, what's the big deal?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoezo is het irritant? Ik maak de laatste post en open een nieuw topic, what's the big deal?
Daarbij ben ik niet actief aan het lapohunten, als het topic 299 posts heeft en ik wil er posten, dan zou dat volgens jou niet kunnen zonder te lapohunten.De TT slaat bijvoorbeeld op wat ik eigenlijk als post wilde maken wat niet kon omdat ik hem daarmee volgooide, en dan ziet niemand 'm meer.
Snapte?
Dude, heb je überhaupt wel gezien wat je laatste post was?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoezo is het irritant? Ik maak de laatste post en open een nieuw topic, what's the big deal?
Daarbij ben ik niet actief aan het lapohunten, als het topic 299 posts heeft en ik wil er posten, dan zou dat volgens jou niet kunnen zonder te lapohunten.De TT slaat bijvoorbeeld op wat ik eigenlijk als post wilde maken wat niet kon omdat ik hem daarmee volgooide, en dan ziet niemand 'm meer.
Snapte?
Lees de laatste zin man.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, heb je überhaupt wel gezien wat je laatste post was?
Typisch de post van een lapohunter...
Je hebt het zelf volgens mij niet eens door of wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Lees de laatste zin man.
En kap erover. Het is gewoon weer lekker goedkoop gezeik dit.
Jij hebt af en toe anders ook een flinke plaat voor je kop.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt het zelf volgens mij niet eens door of wel?
Licht toe, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe anders ook een flinke plaat voor je kop.
Nope. Als je dat zelf niet toegeeft heeft het ook geen zin om het je nog eens te vertellen, want dan neem je het toch niet aan. Dat is die hele plaat die jij voor je kop hebt. Compleet blind voor kritiek. Daarbij moet ik nu aan de studie.quote:
Duidelijk verhaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nope. Als je dat zelf niet toegeeft heeft het ook geen zin om het je nog eens te vertellen, want dan neem je het toch niet aan. Dat is die hele plaat die jij voor je kop hebt. Compleet blind voor kritiek. Daarbij moet ik nu aan de studie.
Oftewel, dat wordt waarschijnlijk maximaal kut.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
Las vandaag op Nu.nl dat activision zegt dat de nieuwe CoD een compleet vernieuwde multiplayer wereld gaat krijgen. Nou ik ben benieuwd, komende weken komt er meer informatie naar buiten over de nieuwste cod.
Tot die tijd blijf ik verder geilen on BF3
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oftewel, dat wordt waarschijnlijk maximaal kut.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |