Zondequote:MÜNCHEN - Een vrachtwagen met een lading bierkratten heeft maandagavond een ravage veroorzaakt op een oprit van de snelweg A96 bij de Zuid-Duitse stad München. Dat maakte de politie dinsdag bekend.
De 43-jarige chauffeur had de lading niet goed vastgezet. Toen hij de bocht doorging, belandden ongeveer zeshonderd kratten gerstenat op de weg.
Er ging naar schatting voor 30.000 euro aan bier verloren. De oprit was enkele uren afgesloten.
ik zou zeggen nat grasquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou zeggen nat grasofzo
maar kan ook best goed dat je daar affectie mee hebt
Hou die tong is binnen johquote:
Oh kom dan maar Sm0keZquote:
Oehwww..... zwetende kuitjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*trekt zijn hardloopschoenen aan en rent naar NBT
hier een foto van lassiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lassie was toevallig een van mijn leerlingen!
Wtffffquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier een foto van lassie
[ afbeelding ]
dat is gewoon viessss!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier een foto van lassie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij jou ben aangekomen zal ik wel aardig onder het zweet zitten ja
Ik ben terug van weggeweest!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
NBT!Jou heb ik lang niet zien posten!
Appeltjequote:
Goeiesmorgens deze morgen....:)quote:
Oh oké! Alles goed afgerond dan nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben terug van weggeweest!![]()
Drukke periode gehad op werk
Hey tri!quote:
Lichtjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiesmorgens deze morgen....:)
hoe gaat het met onze appeltjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh oké! Alles goed afgerond dan nu?
[..]
Hey tri!
[..]
Lichtje
De rust is wedergekeerd op het werk ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh oké! Alles goed afgerond dan nu?
aah komt wel goed, ze komen nog welquote:
jawelquote:
Wel redelijk. Ben eigenlijk net pas wakker, nu even iets eten en beetje rustig aan doen vandaag.quote:
Mooi zo.quote:
ja ook wel goed... al een tijdje op... al halverwege de werkdag om precies te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ben eigenlijk net pas wakker, nu even iets eten en beetje rustig aan doen vandaag.En met u?
[..]
Mooi zo.
Wow, hoe vroeg stond je op dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ook wel goed... al een tijdje op... al halverwege de werkdag om precies te zijn
6:10 uit bedquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
6:10 uit bed
7:15 op werk
15:45 weer naar huis
same here ongeveer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
als dat waar was, was ik waarschijnlijk niet zo veel op fokquote:
Ook prima, als ik maar vroeger naar huis mag danquote:
Ohja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat waar was, was ik waarschijnlijk niet zo veel op fok
wacht op installatie van sql server (duurt lang!)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat waar was, was ik waarschijnlijk niet zo veel op fok
Ja, echt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef gianni61 het volgende:
pff, je zou depressief worden als je het belgische nieuws vandaag leest
hmm 5:00 uur uit bed, 8:30 op werk, 17:00 uur naar huisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
Welcome back hoquote:
Ik heb nog steeds trek.quote:
3,5 uur tussen opstaan en werk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm 5:00 uur uit bed, 8:30 op werk, 17:00 uur naar huis
Appeltjequote:
Ik ga zo lekker verse broodjes met kipfilet etenquote:
Inderdaad. Maar het is dan ook wel behoorlijk schokkend.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef gianni61 het volgende:
heb je het over de wielrenner, de lerares of nog een ander bericht?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het is dan ook wel behoorlijk schokkend.
Kipfilet heb ik zelf ook op mijn brood hierooo, maar ik wil slurpennnnnnnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker verse broodjes met kipfilet etenals je ook wil moet je maar komen
Wacht, lerares?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je het over de wielrenner, de lerares of nog een ander bericht?
nee dat niet, mn kat wil naar buiten ^^quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3,5 uur tussen opstaan en werk?
sta je elke ochtend 2 uur in de file ofzo?
37 jarige vrouw vermoord door haar vriend, in bijzijn van haar 6 jarig dochtertjequote:
Gatver.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
37 jarige vrouw vermoord door haar vriend, in bijzijn van haar 6 jarig dochtertje
Had het over de wielrenner. Maar zie nu inderdaad ook dat bericht over die moord staan. Ook niet niks inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je het over de wielrenner, de lerares of nog een ander bericht?
zo ontzettend zielig voor dat kleine meisje:quote:
Kom nou maar gewoon een keer hierheen, dan gaan we lekker samen kip slurpenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Kipfilet heb ik zelf ook op mijn brood hierooo, maar ik wil slurpennnnnnn
Ik heb iets gemist?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef gianni61 het volgende:
Dat is echt verschrikkelijk! Arm meisje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ontzettend zielig voor dat kleine meisje:
Volgens de politie werd de hals van Cindy Volders doorgesneden en kreeg het slachtoffer twee messteken in de borst, waarna ze stierf in het bijzijn van haar dochtertje. Het zesjarig meisje heeft de hele nacht op een stoel geslapen, is gisterochtend opgestaan en wandelde volgens buurtbewoners doelloos rond op straat. Vermoedelijk zocht ze de weg naar haar schooltje in Nijlen, maar keerde ze terug, omdat ze de weg niet kon vinden.
Geile kip. Je wilt altijd maar slurpen jijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon een keer hierheen, dan gaan we lekker samen kip slurpen
Ik wil slurpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Geile kip. Je wilt altijd maar slurpen jij
Gaarnequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef lipjes het volgende:
iemand zin om de TNT op te blazen?
even dat lontje aan te steken
que?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef lipjes het volgende:
zit godverdomme al bijna 1.5 maand op een pakketje te wachtenquote:
4:45 uit bedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
Ik verwachtte vandaag ook een pakketje, maar nou komt ie morgen pas!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef lipjes het volgende:
9.00 uit bedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
4:45 uit bed
06:00 op het werk
15:15 weer thuis
Oei da's een lange dagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
9.00 uit bed
11.15 op de zaak
22.00 weer naar huis
ik moet al veul langer wachten heurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik verwachtte vandaag ook een pakketje, maar nou komt ie morgen pas!
11 tot 10, 4 dagen in de week.. Blehquote:
zolang jij begint te spugen..quote:
kip staat voor morgen weer op de planning (zonder vel)quote:
Liever met!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kip staat voor morgen weer op de planning (zonder vel)
vandaag speklapjes
ja, maar die heb ik niet in huis.quote:
pasta met kip?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die heb ik niet in huis.
en bij de pasta hoort zonder
is dat raar volgens jou?quote:
is goed te doenquote:
met gehakt, met kip, met garnalen, met ossehaaspuntjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
is goed te doen
maar met gehakt vindt ik wel lekkerder
ligt er ook wel aan welk gedeelte je van de kip neemt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:27 schreef NBT het volgende:
Nou niet raar hoor, maar ik vind kip gewoon weg lekker als alleen kip, daar moet je geen overheersende vullende pasta bij mikken.
Bolognesequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met gehakt, met kip, met garnalen, met ossehaaspuntjes.
mensen die niet verder denken dan bolognese
Vindt ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
is goed te doen
maar met gehakt vindt ik wel lekkerder
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:31 schreef NBT het volgende:
Doe mij maar gewoon een poot met een sappig slurp velletje.
als je een man zou zijn, zou dit zo ontzettend fout klinken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:31 schreef NBT het volgende:
Doe mij maar gewoon een poot met een sappig slurp velletje.
hahahahahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je een man zou zijn, zou dit zo ontzettend fout klinken.
uhm.. nee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Brandnetels zijn niet leuk!
Ok ok gr gr
ik ben nu mn boterhammen naar binnen aant wekenquote:
Die heb ik al lang en breed op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nu mn boterhammen naar binnen aant weken
dan heb je er te weinig gemaakt..quote:
Het brood was op, moet boodschappen doen maar wacht zolang mogelijk want me geld is bijna op en heb nog een groot stuk maand.quote:
HAHAHA eindbaas!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je een man zou zijn, zou dit zo ontzettend fout klinken.
maar niet om te werkenquote:
Nog een paar uurtjes. Tijd gaat ontzettend traag maar ja voor je het weet is het weer kerst en zit je verplicht met je familie aan tafel :pquote:
ik heb zin om naar huis te gaanquote:
vanavond minecraften!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
Lekker een avondje rust. Dat mag ook wel eens
wattte?quote:
ja heb ik ook... is echt wel lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zin om naar huis te gaan
gisteren al boodschappen gedaan en een berg strijk weggewerkt.
waardoor vanavond mn agenda nog helemaal leeg is
heerlijk
Leuk spelletje waarbij je zo'n beetje al het denkbare kan bouwen...quote:
Hahaha, je wacht al bijna 2 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leuk spelletje waarbij je zo'n beetje al het denkbare kan bouwen...
Zo heb ik gister een bubbelbad gebouwd, kom je ff langs NBT?
Nee joh zo lang nou ook weer niet tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha, je wacht al bijna 2 jaarWord tijd he
Dat denk ik wel hoor!quote:
Ohnee, ik pas pas lid sinds aug 2009quote:
Ja maar echt hoor, heb het gevoel alsof ik je al veeel langer ken!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar het lijkt natuurlijk erg lang allemaal he
ik vind wel dat als je weer fulltime komt fokken dat je wel weer een leuke UI moet neerzetten..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor, heb het gevoel alsof ik je al veeel langer ken!
Oke, ik zal eens kijken wat ik er neer kan zettenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind wel dat als je weer fulltime komt fokken dat je wel weer een leuke UI moet neerzetten..
heb je de oude allemaal weggegooid dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke, ik zal eens kijken wat ik er neer kan zetten
Jup. Net als fobo enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je de oude allemaal weggegooid dan?
al spijt?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al spijt?
ik zag dat we ook alweer geen faceboek vriendjes meer waren
dan zou ik op facebook niet veel overhouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef NBT het volgende:
[..]
heb iedereen die ik niet irl ken eruit gegooid.
ken ik alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef lipjes het volgende:
psst NBT:
http://jinx.com/Content/Newsletter/newsletter_331.htm
Minecraftopia is toch al langer?quote:
vroegah bouwden we buiten hutten en mijnen.quote:
dat heb ik nog gedaan vroegahquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah bouwden we buiten hutten en mijnen.
tegenwoordig op de computer
en zo hoort dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat heb ik nog gedaan vroegah
heb er ook ongeveer 10 tot 20 waarschuwingen van gekregen van de politie
ben ook een keer opgepaktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zo hoort dat.
ieder kind moet in zn jonge jaren eens goed toegesproken worden door de politie.
daar groei je van
ik heb ook eens een nachtje in een belgische cel doorgebracht. blijft een prachtig verhaalquote:
dat dan weer niet ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook eens een nachtje in een belgische cel doorgebracht. blijft een prachtig verhaal
ohw.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat dan weer niet ik
was samen met mijn broer opgepakt op een bouwterrein
paar van die fossielen hadden ons verraden
moet je niet zoveel drinken hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw.
nee, ik was al meerderjarig toen dat gebeurde. opgepakt voor openbaar dronkenschap en vernieling (wat helemaal niet zo was)
had ook iemand de politie gebeld.
nog 6. waarvan ik er 1 wel met roken om krijgquote:
Ik ga ook nog wel een kwartier roken in die 11, en 4 kwartier overleggen, en een kwartier werkplekbeheer... .quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 6. waarvan ik er 1 wel met roken om krijg
werkplekbeheer. is dat een duur woord voor bureau opruimen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga ook nog wel een kwartier roken in die 11, en 4 kwartier overleggen, en een kwartier werkplekbeheer... .dus dan nog maar 5
hahaha, nee ik moet een werkplek omzetten, thinclient staat op vaste werkplek en desktop op de flexplek.......quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkplekbeheer. is dat een duur woord voor bureau opruimen?
Helpt nietquote:
quote:
Waarom nu opeens wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:53 schreef lipjes het volgende:
nou ben het traject maar ingedoken, ga nu echt reageren op aanbiedingen en op gesprek e.d.
Hahahaha die wil ik, maar voor mij word het makkelijk eten vanavond, waarschijnlijk frituren ofzo want mijn wederhelft komt pas 10 uur thuisquote:
ik heb zelf geen frituurketel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga denk ook maar langs de snackbar. zelf frituren wordt hem niet, heb geen snacks in de vriezer liggen![]()
bovendien ben ik in een luie bui, dus koken wordt hem niet
hier ook brocolli in een purree met een lekkerbekje (jammer genoeg niet vers gebakken)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zelf geen frituurketel.
speklapjes, nieuwe aardappels en broccoli wordt het vanavond
lekkerbekje, dat heb ik al lang niet meer gehad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef tripack het volgende:
[..]
hier ook brocolli in een purree met een lekkerbekje (jammer genoeg niet vers gebakken)
bij onze c1000 lagen ze al...wel allerlei maten en diktesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekkerbekje, dat heb ik al lang niet meer gehad.
binnenkort ook maar eens kijken of ik ergens verse asperges kan halen. ook nog niet gehad dit seizoen
hoe laat moeten NBT en ik er zijn ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zelf geen frituurketel.
speklapjes, nieuwe aardappels en broccoli wordt het vanavond
geen tot weinig kosten, dus weinig risico.quote:
ik woon in limburg, dus ik haal ze wel ergens rechtstreeks bij de boer..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
bij onze c1000 lagen ze al...wel allerlei maten en diktes
uhm, rond 6 uur moet het wel klaar zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe laat moeten NBT en ik er zijn ?
is beterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon in limburg, dus ik haal ze wel ergens rechtstreeks bij de boer..
[..]
uhm, rond 6 uur moet het wel klaar zijn
Dan ben ik net thuis!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon in limburg, dus ik haal ze wel ergens rechtstreeks bij de boer..
[..]
uhm, rond 6 uur moet het wel klaar zijn
oehww samen eten met fokkers!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe laat moeten NBT en ik er zijn ?
terecht. de meeste supermarkt aardbeien hebben totaal geen smaak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
is beter
ik wacht ook tot de aardbeiboer weer opengaat
ikga nu geen aardbeien kopen bij de supermarkt. te duur en niet superkwaliteit
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
geen tot weinig kosten, dus weinig risico.
en daarbij, ben support echt wel zat na 2.5 jaar hetzelfde doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |