Stom he... concureren met jezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef Ireyon het volgende:
Mja nu moet ik dus kiezen tussen Android of Chrome
Oooooohw zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Op Livestream 1 gaat 't over Android, op Livestream 2 over Chrome..
Je kan er vooral een heleboel niet mee. Je kan er dus geen applicaties op installeren, zeer nuttig voor grote bedrijven met een specieke taak maar een designer kan geen autocad installeren, een programmeur geen programmeer-omgeving installeren etc etc.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:37 schreef QBay het volgende:
Omg, Google! Ik wil zo'n Chromebook voor 20 dollar per maand. Hopelijk gaat de Hanze die optie bieden
.
Hmm, zit wel wat in. Op een Informatica opleiding heb je er eigenlijk weinig aan inderdaad (dat studeer ik...), toch klinkt het concept wel vet. Al vind ik Google wel wat eng i.v.m. privacy.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan er vooral een heleboel niet mee. Je kan er dus geen applicaties op installeren, zeer nuttig voor grote bedrijven met een specieke taak maar een designer kan geen autocad installeren, een programmeur geen programmeer-omgeving installeren etc etc.
Zo duurquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
349 euro voor de Acer chromebook, 429 voor de Samsung.
You're Invited!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |