Er zaten er vrijdag nog 5quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
In Deventer, als je vanuit Twello komt, moet je zo'n beetje wel langs de hoeren. Ik vind het er maar sneu uitzien eigenlijjk.
Ik vind Deventer wel leuk. Niet dat ik er wil wonen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, ik zal het niet tegen je gebruikenMaar goed, ik kom dan ook uit Dèhmter he
Gelukkig niet geboren
Dan moet ze eerst eens gaan reageren op mequote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je al tegen haar gezegd hoe je er tegenaan kijkt?
Soms mag je gewoon boos zijn zónder te zeggen 'hoe je je voelt' en 'hoe jij naar de situatie kijkt'quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef MNR het volgende:
Heb je al tegen haar gezegd hoe je er tegenaan kijkt?
Ik wil er ook niet zo nodig wonen, maar goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zaten er vrijdag nog 5
[..]
Ik vind Deventer wel leuk. Niet dat ik er wil wonen hoorMaar ik ga er wel eens uit.
Ik vind dat ze dat nu ook maar gewoon moet snappen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms mag je gewoon boos zijn zónder te zeggen 'hoe je je voelt' en 'hoe jij naar de situatie kijkt'
Ja, kwaliteitsdames ook ongetwijfeld.quote:
Dat lijkt me wel ja...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat ze dat nu ook maar gewoon moet snappen.
Hell een vriendin heeft het moeilijk, ze weet wat er aan de hand is. Dan neem je toch even de tijd om aandacht te geven? Al is het maar een berichtje van hoe is het nu.
Afgaand op de bovenkant kan je er een stadsbus overdwars in parkerenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, kwaliteitsdames ook ongetwijfeld.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Afgaand op de bovenkant kan je er een stadsbus overdwars in parkeren
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms mag je gewoon boos zijn zónder te zeggen 'hoe je je voelt' en 'hoe jij naar de situatie kijkt'
Krijg je er ook geld bij dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Maar als ik een belletje krijg dat me dat wordt gezegd, wil ik wel weten of het dichtbijstaande familie of vrienden zijn, of dat het een huisdier is of een bekende. Bij die eerste groep kom ik waarschijnlijk wel langs, bij die tweede nietquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had haar vrijdag gebeld toen ik onderweg was naar Purmerend. Nam ze niet op wantz e was aan het werk. Zaterdag kreeg ik berichtje van hey je had gebeld? Dus ik verteld wat er was gebeurd enz.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik vroeg me alleen af of de vriendin zich ervan bewust wasThat's all.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kleine man keurt ze ook altijd "Hm, er zitten alleen hele dikke mam
"
Ik moest lachen. You know whyquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kleine man keurt ze ook altijd "Hm, er zitten alleen hele dikke mam
"
Mjah idd. Maar ook al is het de zus van een vriendin van de baas van je moeder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Maar als ik een belletje krijg dat me dat wordt gezegd, wil ik wel weten of het dichtbijstaande familie of vrienden zijn, of dat het een huisdier is of een bekende. Bij die eerste groep kom ik waarschijnlijk wel langs, bij die tweede niet
Ja, dat is wel zo. Maar iig een sterkte en een blijk van medeleven van je vriendin is wel prettig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Maar als ik een belletje krijg dat me dat wordt gezegd, wil ik wel weten of het dichtbijstaande familie of vrienden zijn, of dat het een huisdier is of een bekende. Bij die eerste groep kom ik waarschijnlijk wel langs, bij die tweede niet
Ja, ok, dat zou wel gepast zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah idd. Maar ook al is het de zus van een vriendin van de baas van je moeder.
Even een berichtje sturen van: Hey meid gaat het?
Dat is toch niet teveel gevraagd?
Toch?
We zeggen altijd 'Met zo één moet je niet thuis komen he'quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn moeder stopte altijd even met de auto. En dan zei ze "Kijk jongen, zó moet het dus niet!"
Dat is ook klotequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had haar vrijdag gebeld toen ik onderweg was naar Purmerend. Nam ze niet op wantz e was aan het werk. Zaterdag kreeg ik berichtje van hey je had gebeld? Dus ik verteld wat er was gebeurd enz.
Kreeg ik wel terug dat ik "van de week" wel langs mocht komen.
Maar ja dan sinds zondag niks gehoord van haar uit. Sorry daar baal ik dan gewoon van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |