Gebruiken ze daar ook 'terug' in plaats van 'opnieuw'?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Uhuh, en als je afgewerkt bent dan ga je naar huis...dan zeg je: ik rij aan
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:44 schreef ArTiC het volgende:
Zuid-oost, ik het zuid-westen hebben ze weer heel andere dingen als ik auto_ hoor
Ja deden wij ook met regelmaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
voor mij niet zo moeilijk aangezien ik weleens ging kijken bij "de afwerkplek"
En ze kloppen allemaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Één keer knipperen met je ogen en je bent er weer doorheen'
'Je moet niet teveel gas geven, want dan ben je er alweer door'
En zo ken ik er nog wel een paar
Rijdt, trouwens![]()
In nijmegen parkeer ik daar altijd mijn auto, gratis en gebeurt niks mee want er loopt beveiliging.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja deden wij ook met regelmaat.
Was best gezellig altijd
In Deventer hebben ze een restaurant met tipi's in de tuinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
In Deventer, als je vanuit Twello komt, moet je zo'n beetje wel langs de hoeren. Ik vind het er maar sneu uitzien eigenlijjk.
Ach, ik zal het niet tegen je gebruikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb nu niets meer met dat dorp te maken, als dat enige verbetering biedt
Ja, als we ook echt terug bedoelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gebruiken ze daar ook 'terug' in plaats van 'opnieuw'?
Ja iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
In Deventer, als je vanuit Twello komt, moet je zo'n beetje wel langs de hoeren. Ik vind het er maar sneu uitzien eigenlijjk.
Ja dan mag je een beetje boos zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik boos zijn op een vriendin die gewoon geen tijd wil vrijmaken voor mij?
Zij staat midden in de nacht aan de deur nadat ze ruzie met haar vriend had en ik laat haar binnen. Ik heb nu echt iemand nodig om me bij te staan tijdens het rouwen en ze heeft gewoon geen tijd.
Toch wel he.quote:
Die mag je wel een rotschop geven jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zij staat midden in de nacht aan de deur nadat ze ruzie met haar vriend had en ik laat haar binnen. Ik heb nu echt iemand nodig om me bij te staan tijdens het rouwen en ze heeft gewoon geen tijd.
Ja, dat mag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja dat mag, maar houd haar redenen om geen tijd te hebben in je achterhoofd. Ik zou niet heel snel bijv. een dag vrij nemen voor een vriendin omdat ze het moeilijk heeft. Denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan ligt het er ook maar net aan waarom ze/hij het moeilijk heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar houd haar redenen om geen tijd te hebben in je achterhoofd. Ik zou niet heel snel bijv. een dag vrij nemen voor een vriendin omdat ze het moeilijk heeft. Denk ik
Ik vraag ook zeker geen dag vrij!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar houd haar redenen om geen tijd te hebben in je achterhoofd. Ik zou niet heel snel bijv. een dag vrij nemen voor een vriendin omdat ze het moeilijk heeft. Denk ik
Rouw. Dat zegt Huppel net.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan ligt het er ook maar net aan waarom ze/hij het moeilijk heeft.
Vriend van me die zelfmoord heeft gepleegd. Heb het er moeilijker mee dan ik had gedacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je al tegen haar gezegd hoe je er tegenaan kijkt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag ook zeker geen dag vrij!
Ik had haar zondag een WA gestuurd: Is het goed als ik even langs kom?
Heb ik nu nog geen antwoord op.
Zie ik haar op msn, vraag ik of ze thuis is: Ja maar heb even geen zin in visite nog, ben nog niet echt wakker.![]()
Hallo hoe wakker denkt ze dat ik was om half 3 's nachts toen zij opeens voor mn deur stond jankend en wel
Precies.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Jezus, dan mag je zeker wel ff boos om zijn dan inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag ook zeker geen dag vrij!
Ik had haar zondag een WA gestuurd: Is het goed als ik even langs kom?
Heb ik nu nog geen antwoord op.
Zie ik haar op msn, vraag ik of ze thuis is: Ja maar heb even geen zin in visite nog, ben nog niet echt wakker.![]()
Hallo hoe wakker denkt ze dat ik was om half 3 's nachts toen zij opeens voor mn deur stond jankend en wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |