Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij mag wel in Zwolle komen wonen hoor
Dat is dan wel weer lief.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij mag wel in Zwolle komen wonen hoor
Jaquote:
Het zou tijd worden dat er uberhaupt een topic is geopend! Ik zat op de foon en internet op de laptop lag eruit, dus kon het zelf niet doen, duurde het alsnog een paar minuten. Fucking luie donders!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef rival het volgende:
niet klagen over TT, had je zelf maar wat moeten doen!
Mijn text-only-mode heeft geen nieuwe-reeks-knop.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zou tijd worden dat er uberhaupt een topic is geopend! Ik zat op de foon en internet op de laptop lag eruit, dus kon het zelf niet doen, duurde het alsnog een paar minuten. Fucking luie donders!
Is wel zoquote:
And proud of itquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat jij gek bent wisten wel al.
Noujah eeuwigquote:
Ja en dan? als ik me dan nog steeds vermaakquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We spreken hem wel weer als hij 50 is en nog steeds alleen
Nouk en ik zijn het er unaniem over eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Noujah eeuwig
Maarja
[..]
Ja en dan? als ik me dan nog steeds vermaak
Afgelopen weekend was voor het eerst dat ik er echt helemaal niet wilde zijn.quote:
Dat weet je toch niet, misschien sterf ik wel eenzaam, alleen en als maagdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nouk en ik zijn het er unaniem over eens.
Jij bent dan echt niet nog steeds single!
Jij bent toch geen maagd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet, misschien sterf ik wel eenzaam, alleen en als maagd
JIJ MAG NIET DOOD BINNEN NU EN MINSTENS 10 JAAR!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ach, het zal best te doen zijn, maar dat West-Frieze accentquote:
Dat weet ik dan weer, dat dat niet mogelijk isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:11 schreef rival het volgende:
Jawel hoor: Drentsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, het zal best te doen zijn, maar de West-Frieze accentEcht waar, er is geen erger dialect in Nederland te vinden.
Waarom denk je dat?quote:
Dat ben ik ook niet van planquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ MAG NIET DOOD BINNEN NU EN MINSTENS 10 JAAR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |