Doeiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
hihi nu stop ik en ik ga heel snel aankleden omdat werken
doeitot half drie ofzo
jep, heel verwarrend als je overdag een duits toetsenbord hebt en dan 's avonds thuis weer een normalequote:
ja, maar voor de rest is het rustig geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:16 schreef sharr het volgende:
Zo, ben ik weer. Was sneller met aankleden dan ik dacht. Is er nog iemand?
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar voor de rest is het rustig geloof ik
ben ook tussendoor aant werken, maar voor sharr maak ik natuurlijk wel wat tijdquote:
Ik vind sharr een beetje eng.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ook tussendoor aant werken, maar voor sharr maak ik natuurlijk wel wat tijd
Dankjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ook tussendoor aant werken, maar voor sharr maak ik natuurlijk wel wat tijd
en hoe is dat zo gekomen?quote:
quote:
Hoezo noem jij mij kut, kut!quote:
Er staat toch kut ofniet kut? Omdat wij vaak dezelfde dingen denken en zeggen. Ik vind dat engquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik noem jou geen kut, kut! Leer lezen kut.
Waarom een beetje?
Jawel kut.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er staat toch kut ofniet kut? Omdat wij vaak dezelfde dingen denken en zeggen. Ik vind dat eng
ik ken ze allemaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef sharr het volgende:
Oh ik heb het overigens ook met Cheyenne en Nina, maar die eerste ken ik nu 17 jaar en die tweede ook al 6 jaar.
Dat weet ik, ze zitten bij mij op school. Als je ze zou kennen had ik doodsbang geweest.quote:
voor mij hoef je niet bang te zijn, ben best aardig hoor..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat weet ik, ze zitten bij mij op school. Als je ze zou kennen had ik doodsbang geweest.
Ragboer
mogguh klinkiequote:
rustig aan het werk he.quote:
Waarvoor? Rimpels?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een oogserum gekocht, ik voel me oud.
af en toe krijg ik het idee dat jij de hele dag met make up bezig bent..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh gewoon vochtinbrengend. Je kunt niet jong genoeg beginnen toch
Hehe.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh gewoon vochtinbrengend. Je kunt niet jong genoeg beginnen toch
Oogserum is geen make upquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe krijg ik het idee dat jij de hele dag met make up bezig bent..
Het is niet nodig, maar ik wil niet op mn 30e met een rimpelhoofd lopenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Is het echt nodig dan? Of vind je het gewoon tof om te smeren enzo?
oke dan, poedertjes, crmepjes, zeepjes, enz enz danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oogserum is geen make up
[..]
Het is niet nodig, maar ik wil niet op mn 30e met een rimpelhoofd lopen
Tretinoïne heb je dan nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oogserum is geen make up
[..]
Het is niet nodig, maar ik wil niet op mn 30e met een rimpelhoofd lopen
geen commentaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke dan, poedertjes, crmepjes, zeepjes, enz enz dan
jammerquote:
hoezo?quote:
Ja heel erg, tevens heb ik geen idee wie je bent.quote:
Ik voel de haat.quote:
Blijf dan weg uit mn kwaliteitstopics!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heel erg, tevens heb ik geen idee wie je bent.
ditquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heel erg, tevens heb ik geen idee wie je bent.
Dat scheelt!quote:
Ga weg uit mijn foboquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik voel de haat.
[..]
Blijf dan weg uit mn kwaliteitstopics!
Wees blij zegquote:
ieder zn afwijking hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb heul niet manden vol zooi en een kast vol lush![]()
Welke kwaliteitstopics?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Blijf dan weg uit mn kwaliteitstopics!
Check mn geschiedenisquote:
SSBquote:
Gedaan maar geen kwaliteitstopics kunnen vinden.quote:
Zal wel een storing zijn dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gedaan maar geen kwaliteitstopics kunnen vinden.
Nee. Ik ben mezelf niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe is het ?
Recentelijk nog nageltjes gelakt?
Storing in je hoofd denk ik.quote:
elke dag een andere kleur?quote:
Dat sowieso. dat wist je toch al?quote:
Nee want ik ken je niet.quote:
IEDEREEN kent mijquote:
en dan negeer je Psy-freak gewoon even?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben ziek aan het worden en druk met alles
QFT²quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt ongelooflijk hoe hard ONZ-radio gemurderd is door die debielen die er tegenwoordig posten
Lang geleden dat ik heb geluisterd eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt ongelooflijk hoe hard ONZ-radio gemurderd is door die debielen die er tegenwoordig posten
Nee laatst 1 show gedaan, maar hij posts sinds een paar dagen niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik heb geluisterd eigenlijk.![]()
Draait koelkast nog ooit?
Mmm.. dan zet ik wel 3FM op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee laatst 1 show gedaan, maar hij posts sinds een paar dagen niet meer.
Hij heeft Sammz uitgemaakt voor stinkhoer etc![]()
![]()
Nja het zijn wel die achterlijken van [Singles] die het verkracht hebben
Zo knul steek die maar in je zak, is dat even fijn voor je zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef Furdinand het volgende:
Omg appel vind dat ik me beter kleed dan een van haar vrienden
Spiegoquote:
Zuurtjequote:
Bohhquote:
Ehehe, spannend.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef Furdinand het volgende:
Omg appel vind dat ik me beter kleed dan een van haar vrienden
Ik zal maar niet vertellen wie de andere vriend was dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo knul steek die maar in je zak, is dat even fijn voor je zelfvertrouwen
Hoi giann!quote:
Alle kleine beetjes helpenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo knul steek die maar in je zak, is dat even fijn voor je zelfvertrouwen
Om het vervolgens gewoon te muten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laten we gewoon teringherrie aanvragen dan
En bedanktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen wie de andere vriend was dan.
[..]
Hoi giann!
Eerlijk gezegd ben ik net pas wakker, dat was niet helemaal de bedoeling.quote:
jij hebt het toch goed..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik net pas wakker, dat was niet helemaal de bedoeling.Nu even 2 tosti's eten en dan ehm, geen idee wat ik ga doen. Moet nog even kijken hoe het gaat vandaag.
En met u?
Daar koop ik niks voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, oeps, sorry.Maar je bent heus lief.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laten we gewoon teringherrie aanvragen dan
uhm, wat moet ik gaan doen dan?quote:
Samequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik net pas wakker, dat was niet helemaal de bedoeling.Nu even 2 tosti's eten en dan ehm, geen idee wat ik ga doen. Moet nog even kijken hoe het gaat vandaag.
En met u?
Sry.quote:
Over het algemeen kut voelen en therapie volgen.quote:
Hamkaaaaaasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:20 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
SameWat voor tosti's? [ afbeelding ], ik heb hier tosti's met gehakt liggen
Geen idee wat ik vandaag ga doenIk weet wel dat ik nu ga eten en daarna douchen. TSUSCH
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Over het algemeen kut voelen en therapie volgen.
Jij hebt smaakquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef Omdatappel het volgende:
HamkaaaaaasBohh, held.
Eet smakelijk en douchze
Hè wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef Furdinand het volgende:
Appel viezerik zulke dingen deel je hier toch niet....
hmm, nee. sorry daar heb ik niet zo'n behoefte aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef Omdatappel het volgende:
Over het algemeen kut voelen en therapie volgen.
Dat je veel aan kut zit te voelen. Dat je het doet is tot daar aan toe maar gooi dat niet zo in het openbaar.quote:
Dude.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat je veel aan kut zit te voelen. Dat je het doet is tot daar aan toe maar gooi dat niet zo in het openbaar.
als jij een kut had zou je misschien wel hetzelfde doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat je veel aan kut zit te voelen. Dat je het doet is tot daar aan toe maar gooi dat niet zo in het openbaar.
Gelukkig heb je 'm niet dan, scheelt een hoop moeite.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik een kut had zou ik die aborterenserieus ranzigheid.
Geslachtsdelen zijn sowieso ranzig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik een kut had zou ik die aborterenserieus ranzigheid.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:43 schreef HappyBob het volgende:
Piemel in je mond is lekkerder dan zo'n vieze stinkende viskut
Wederom een kwaliteitspost van HappyBob.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:43 schreef HappyBob het volgende:
Piemel in je mond is lekkerder dan zo'n vieze stinkende viskut
Hoi Appelquote:
quote:
Jij gekke e-flirterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wederom een kwaliteitspost van HappyBob.
Hij was wel subtiel hè?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi Appel [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jij gekke e-flirter [ afbeelding ]
Gelukkig niet TE subtielquote:
Omg je bent liefquote:
haha,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
Prachtig
http://www.sadanduseless.(...)an-wedding-pictures/
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha,
sommige zijn qua idee nog best leuk. maar uitvoering is stuk voor stuk slecht
Wtfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
Prachtig
http://www.sadanduseless.(...)an-wedding-pictures/
Nopequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:00 schreef Furdinand het volgende:
Als iemand ":')" gebruikt buiten fok betekend dit dan dat zij een Fokster is?
geen idee, denk dat die smiley niet exclusief voor fok is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:00 schreef Furdinand het volgende:
Ja, Fok!kers verspreiden zich als een epidemie!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:00 schreef Furdinand het volgende:
Goeie dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, denk dat die smiley niet exclusief voor fok is.
als je het zeker wil weten moet je beginnen over patat en friet.
De Fok!-smileys worden volgens mij wel op meer fora gebruikt. Niet dat dat het minder erg maakt.quote:
Patatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, denk dat die smiley niet exclusief voor fok is.
als je het zeker wil weten moet je beginnen over patat en friet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flaming hot
Maar ze gebruikte het in de goede context als een echte fokker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
ik had die altijd als ":')"
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Die Hans tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom maak je je zo druk. Je lijkt wel een wijf.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maar ze gebruikte het in de goede context als een echte fokker.
misschien was hij dat ook ooitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk. Je lijkt wel een wijf.
Ik vind haar leuk en als ze een Fok!ster is kan haar humor goed inschatten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk. Je lijkt wel een wijf.
Ik ben helemaal niet op stage gek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Die kinderen verdienen geen pauze. Zet ze weer aan het werk!!
chille, elke avond feest in huize gridlok..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef Gridlok het volgende:
ouders op vakantie, toko voor mezelflekkerrrr
P@RTYH@RDquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chille, elke avond feest in huize gridlok..
yup, ook geen gezeik met van die codes die nooit te lezen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
imgur is beste imagehost op moment denk ik
Zo van:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
yup, ook geen gezeik met van die codes die nooit te lezen zijn.
1 | [url=http://www.imageshack.us][img]http://kanker.imageshack.us/kanker/lolditiseenrandomnaamvooreenimag124234.jpg[/img][/url] |
Heeft Imageshack tegenwoordig captcha?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee
http://blog.recaptcha.net/2008/12/funny-recaptchas.html
Nee, tinypic wel. Imageshack is kut omdat account.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heeft Imageshack tegenwoordig captcha?
Tinypic gebruikte ik altijd voordat ik imgur kende.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee, tinypic wel. Imageshack is kut omdat account.
vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
vroeger hadden we talk8.be ofzo, gewoon een witte pagina met een upload balk, en geen andere crap
Zal ik eens een keertje zoiets maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
vroeger hadden we talk8.be ofzo, gewoon een witte pagina met een upload balk, en geen andere crap
Niet dat dat moeilijk is, maar wat doe je tegen spambots en hoe houd je bandbreedte in het gareelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zal ik eens een keertje zoiets maken?
toen gingen mensen nog gewoon dood door ouderdomquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vroeger toen er nog geen kanker was.
En mensen doodgingen aan een keelonsteking.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vroeger toen er nog geen kanker was.
Komt eraan!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wou dat ik keelontsteking had
oh wacht..
Tegen spambots doe je weinig. Je kunt kijken of ze binnen X seconden Y bestanden hebben geupload. En als dat zo is blokkeer je ze van je site.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niet dat dat moeilijk is, maar wat doe je tegen spambots en hoe houd je bandbreedte in het gareel
Sowieso, ga je voor de winst of is kiet spelen al genoeg. En hoe kom je aan een cashflow, dan zul je toch wel ads moeten gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tegen spambots doe je weinig. Je kunt kijken of ze binnen X seconden Y bestanden hebben geupload. En als dat zo is blokkeer je ze van je site.Bandbreedte is lastig, juist met plaatjes.
Software van Blackberry die gekoppeld zit aan de exchange server.quote:
Krijg je geen antwoord? Verbaast me nietsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve god, waarom deed u vroeger al die wonderen en nu niet meer?
Zielig he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Krijg je geen antwoord? Verbaast me niets
god bestaat nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve god, waarom deed u vroeger al die wonderen en nu niet meer?
Liefst winst, maar da's altijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Sowieso, ga je voor de winst of is kiet spelen al genoeg. En hoe kom je aan een cashflow, dan zul je toch wel ads moeten gaan gebruiken.
Dat zou sowieso al een idee zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Of je moet een scheiding tussen gratis en 'betaalde' uploads maken, waar betaalde users dus meer rechten hebben, bijvoorbeeld grotere afbeeldingen en juist geen ads.
Maar dan heb je ook geen innovatief idee, heeft het wel bestaansrecht dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Liefst winst, maar da's altijd.
[..]
Dat zou sowieso al een idee zijn.
wie zegt dat god ze geschreven heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De bijbel, de verhalen komen niet uit het niks toch.
doe het gewoonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet iets belangrijks vragen maar ik durf niet zo goed. Man o man.![]()
zenuwen alles. God, als je bestaat sta me bij.
wat wil je vragen dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet iets belangrijks vragen maar ik durf niet zo goed. Man o man.![]()
zenuwen alles. God, als je bestaat sta me bij.
Dat heeft god niet, dat waren de mensen. Maar de verhalen komen toch ergens vandaanquote:
school.. volgende week word ik beoordeeld maar ik ben nog niet klaar daarvoor en ik wil graag dat het naar later verplaatst wordt...quote:
Tja, harry potter bestaat ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat heeft god niet, dat waren de mensen. Maar de verhalen komen toch ergens vandaan
vraag het dan gewoon? anders zullen ze het nooit verplaatsenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
school.. volgende week word ik beoordeeld maar ik ben nog niet klaar daarvoor en ik wil graag dat het naar later verplaatst wordt...
Dat is een slechte vergelijking, en het is wel gebaseerd op een persoon die echt bestondquote:
Het komt wel goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
school.. volgende week word ik beoordeeld maar ik ben nog niet klaar daarvoor en ik wil graag dat het naar later verplaatst wordt...
dat is je belangrijke vraag aan god?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Idk. Ik zei ook niet dat ik t ging doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook geen innovatief idee, heeft het wel bestaansrecht dan?
Komt goed meisjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die beoordelaar is eng ik durf niet ik ga een paniekaanval krijgen zo![]()
![]()
No pain, no gain.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee geen mail face to face bloempje
Oh, dat is wel enger ja, maar ook dat komt wel goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee geen mail face to face bloempje
Voor mijn ogen niet, maar goed, er zijn dingen gebeurt waardoor ik het geloof heb verlorenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is een slechte vergelijking, en het is wel gebaseerd op een persoon die echt bestond
oeiii dadelijk heeft ie een slechte dag oeiiiiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die beoordelaar is eng ik durf niet ik ga een paniekaanval krijgen zo![]()
![]()
wat hoezo waaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef n8n het volgende:
meteen protip welkom allen welkom
Dropbox public folder als imagehost
tadaa
SPOILER: extragratis goocheltrucOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Dropbox is wel makkelijk met telefoon en pc en alles.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef n8n het volgende:
meteen protip welkom allen welkom
Dropbox public folder als imagehost
tadaa
nou afbeelding -of iets anders- in dropbox public folder zetten, rechtermuisklik, verkrijg link en deze tussen de tags zettenquote:
sukkelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok pauze voorbij. Weer uitgesteld. Wat een sukkel ben ik ook echt.
stuur gewoon een mailtje..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sukkelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nog steeds tampon niet verwisseld?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef n8n het volgende:
SPOILER: extragratis goocheltrucOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga langs en zorg dat ze gaat leren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Klinker zit trouwen op nog geen 10 minuten fietsen bij mij vandaan bedenk ik me net
dan heb je nog steeds 29 minuten over om te lerenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef Henkie94 het volgende:
Morgen een toets over deze onderwerpen:
- Beeldmixers/EFP/CCU
- Registratietechniek/aansluitschema
- Projectie/displaytechniek
- Compressie en codecs
Moet nog leren.Gewoon halfuurtje lezen, maargoed. Ik kan net zo goed gaan rukken.
De school toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Klinker zit trouwen op nog geen 10 minuten fietsen bij mij vandaan bedenk ik me net
bezorg haar de tijd van haar levenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ohja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb je nog steeds 29 minuten over om te leren
DAAR BEN IK NIET ROUWIG OM HOORquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
Iedereen zit minstens een uur bij me vandaan.
OK HOI FIJN DAT JE DAT ME DAT LAAT WETEN DANKJEWELquote:
GRquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
OK HOI FIJN DAT JE DAT ME DAT LAAT WETEN DANKJEWEL
DOEI GR GR
Dat klopt, hoe groot is de kans dat ik je ooit heb gezien maar niet herken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Was jij bij Lely? Oud-west natuurlijk
Als je vaak op CS komt, dan grootquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat klopt, hoe groot is de kans dat ik je ooit heb gezien maar niet herken?
Je bedoeld achter?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als je vaak op CS komt, dan groot
Janmoes?quote:
fuk joe yoetjoepbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |