Dat zal mijn vrouw wel niet zo sociaal vinden, als ik continu FOK aan het checken benquote:
Mijn vrouw is dat gewend inmiddelsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal mijn vrouw wel niet zo sociaal vinden, als ik continu FOK aan het checken ben
Mijn vader ook niet, daarom zet ik 'm ook weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal mijn vrouw wel niet zo sociaal vinden, als ik continu FOK aan het checken ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik ga er straks klaar voor zitten.Heb een tijdje terug een paar liedjes bekeken maar over het algemeen ken ik eigenlijk amper iets. Dus ik stap er blanco in.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop dat mijn bejaarde accu van mijn laptop het twee uur volhoudt, meestal springt mijn poes ook op schoot en dan sta ik niet meer op.
Dan houd je hem toch aan het stopcontact als je op FOK! zit?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop dat mijn bejaarde accu van mijn laptop het twee uur volhoudt, meestal springt mijn poes ook op schoot en dan sta ik niet meer op.
Belachelijk he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef Susi het volgende:
Ik begin zoals altijd met dit weer lichtelijk nerveus te raken. En Nederland hoeft niet eens vanavond
Is al vol, nog even kijken of er updates zijn en als het begint trek ik hem van de accu af en gaan we op de bank zitten.quote:
Hebbie geen stopcontact naast je bank? Alvast de oplader klaar leggen voor nood?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Is al vol, nog even kijken of er updates zijn en als het begint trek ik hem van de accu af en gaan we op de bank zitten.
Kan je nagaan hoe het voor de deelnemers is. De landen die hun finaleplaats gekocht hebben moeten dat gevoel helemaal hebben, meteen in het diepe geworpen worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Belachelijk he?Dat heb ik ook.
En als de eurovisie tune straks klinkt krijg ik kippenvel
Misschien wel een idee. Kijken of ik het snoer uit de knoop krijg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie geen stopcontact naast je bank? Alvast de oplader klaar leggen voor nood?
Ik ook. Dit is ook altijd de enige week dat ik mij een beetje verbonden voel met Europa. Daarvoor was het tijdens Spel zonder Grenzen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Belachelijk he?Dat heb ik ook.
En als de eurovisie tune straks klinkt krijg ik kippenvel
Stiekem is Loveless Jimmy Jump.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef ouderejongere het volgende:
Eigenlijk wel kut dat we pas donderdag mogen. Nu zit ik twee keer in spanning, misschien zelfs wel drie keer. Als we eenmaal eruit liggen kijkt het een stuk ontspannender.
Zal Jimmy Jump nog voorbijkomen dit jaar?
Dat laatste bedacht ik me vanmiddag ook nog ja, of die Spaanse idioot weer langs zal komenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef ouderejongere het volgende:
Eigenlijk wel kut dat we pas donderdag mogen. Nu zit ik twee keer in spanning, misschien zelfs wel drie keer. Als we eenmaal eruit liggen kijkt het een stuk ontspannender.
Zal Jimmy Jump nog voorbijkomen dit jaar?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste bedacht ik me vanmiddag ook nog ja, of die Spaanse idioot weer langs zal komen
Denk dat hij verbannen is van het Eurovisie, voorgoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |