abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96584832
Kind van bijna 4 erg hoge koorts, moet zo plasje brengen.
Ik heb inmiddels een plasje weten op te vangen in de beslagkom :) maar kan moeilijk met beslagkom en al op de fiets!
waar doe ik dat nu zo snel in???
pi_96584875
Tupperwarebakje.
pi_96584878
leeg potje van bijv jam dat goed is schoon gemaakt
babyvoedingspotje
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_96584896
Zo'n zwart kokertje waarin een fotorolletje heeft gezeten.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 08:59:23 #5
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96584918
In alles wat schoon is en wat je kunt afsluiten.
Beterschap voor je kleintje!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 08:59:56 #6
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_96584926
Flesje voor water (spa enzo)?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_96584955
jaaaaah heb iets!!! heb medicijnpotje van zoon zijn melatonine gepakt en goed omgespoeld en daar in gedaan.
Wel goed rechtophouden schat ik zo in.
Kind is zo ziek en dubbelop sneu, ze mocht vandaag voor t eerst gaan wennen op de basisschool en ze kijkt er zoooooo naar uit.

Als oraal tempt hoeveel moet je er dan bij op tellen? want het meet altijd minder goed dan rectaal heb ik me laten vertellen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:47:55 #8
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_96586207
Van wiki:
quote:
Oraal : de thermometer wordt onder de tong gehouden. Deze meting is nogal kwetsbaar voor meetfouten en geeft zelfs bij juiste uitvoering een onderschatting van de lichaamstemperatuur met 0,3 tot 0,5 °C.
En als je iets warms/kouds hebt gegeten/gedronken heeft dat ook weer invloed.
pi_96600493
Niu tis gelukt hoor,urine is goed aangekomen hahahaha
Kindlief heeft wel fikse urinewegontsteking dus nu aan de antibiotica maar krijg het er met geen mogelijkheid in, het is net als met vloeibare paracetamol,ze wil niet.
Of ik het nu in drinken, vla of pap doe maakt niets uit.
vanmiddag haar maar in houdgreep genomen en zo spuitje in dr mond leegedrukt maar ze laat zo d ehelft er weer uit lopen.
Hier nog iemand tips voor????
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:40:55 #10
144006 chacama
Ondernemend!
pi_96603369
MissB weinig tips. Beterschap in elk geval. Ik heb ook eentje die weigert om medicijnen via de mond in te nemen (alhoewel het de laatste keer beter ging). Onder dwang en neus dicht wilde hier wel eens werken, maar ik weet niet of je dat wilt proberen. het zelf laten doen wil soms ook helpen. Het is zo moeilijk. Succes en wellicht dat er iemand in het kleutertopic nog 'de tip' heeft.
pi_96604686
ik heb denk ik geen keuze dan die manier.
Hie verschrikkelijk ik die methode ook vind.
ik maak gewoon zorgen bah.
De koorts zakt ook met zetpil para niet.
Ze huilt en jammert , af en toe slaapt ze wat, vind het zo zielig,
pi_96675796
Hoe is het nu?
Misschien proberen uit te leggen dat het drankje haar beter zal maken?
En als je met het spuitje doet, zo ver mogelijk achterin haar mond leegspuiten... Beterschap en sterkte :*
Fake it till you make it...
pi_96695351
Heej bedankt voor je interesse,
Ze knapt weer aardig op en is koortsvrij. de antibiotica blijft een gevecht maarja wat moet dat moet.
Vind dat wel erg moeilijk.ben best een strakke ouder denk ik zo van dit moet en geen gezeur maar het druist zo tegen mn gevoel in.
Heb idd een spuitje maar ze moet 6 ml per dosis en dat maal 3.die dosis van 6 ml is te veel voor haar om in dr mond te spuiten dus ik doe 1 dosis in 2 keer.
dus hop helft spuit leeg, slok drinken en volgende slok.
De 6 ml in eens leverde kokhalzen en overgeven op, ja das ook niet d ebedoeling.
verder is ze vandaag dus voor het eerst naar school geweest!!!
wel met luier ivm veel ongelukjes door die blaas en ze schaamt zich al zo snel.
het ging hartstikke goed, even huilen bij begin maar das ook normaal, ze klom snel bij juf op schoot en vertelde honderduit.
Even slikken voor mij hoor, tis toch mn jongste en mn laatste...........
pi_96696226
Stoer dat ze ook naar school kon vandaag! Beterschap!
Fake it till you make it...
pi_96696913
stoer he! 2 turven hoog, megamindy rugtas, k3 fruitbakje erin en daar ging madam met eigenwijze paardestaart.
Binnengekomen vast aan mn been geklemd, dat was besst even eng allemaal,maar mn spruit deed het toch maar even!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')