Spannend Leinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen. Vanmiddag tekenen voor dat huis. Spannend, en dan vanavond aan de bubbels
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend LeinHoe ging het gister? Vond Apollo de taart lekker?
Nohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenMaar hij was erg blij met zijn taart, hij heeft er heerlijk van gesmuld. Vanavond is kaas er weer en dan zal ik de foto's op de pc zetten. Kaas is de enige die de camerakabel kan vinden
Ja. Erg lastig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef freecell het volgende:
Noh
Toch lastig hè? Dat dieren vaak niet 'zomaar'dood gaan, maar dat je het actief voor ze moet beslissen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenMaar hij was erg blij met zijn taart, hij heeft er heerlijk van gesmuld.
Oh ja dat is absoluut Isaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....herken ik hier een hele jonge Isa?
[ afbeelding ]
Uit dit topic: 11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....herken ik hier een hele jonge Isa?
[ afbeelding ]
Uit dit topic: 11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |