quote:
Vraag je hem aan, je hebt nu de linkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo ja, dan wil ik Hallelujah - Bon Jovi-versie
Waar??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vraag je hem aan, je hebt nu de link
In je DM lekker ding . Gewoon op klikken dan kom je in Draakje en kun je zelf alles aanvragen wat maar in je op komtquote:
Use your illusion IIquote:
alstuquote:
quote:
Echt welquote:
Dit is nog niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tis niet dat ik iets tegen de muziek heb, maar de overgang is zo bruut
Mor'nquote:
Owh my, ik had moeten slapen he??quote:
Ja, en ik heb de ergste uitgezochtquote:
Tsja, je mag dit niet en dat niet en het gaat zoals het gaatquote:
Wat onverwacht jou hier te zienquote:
Mogguh, nieuwe nachtbrakert?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh my, ik had moeten slapen he??
Hoi
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat onverwacht jou hier te zien![]()
[..]
Mogguh, nieuwe nachtbrakert?
Eenschquote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, je mag dit niet en dat niet en het gaat zoals het gaat
Tsja, ik doe niet aan filmsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:51 schreef GGMM het volgende:
Hoi, ik wil een film kijken, maar hij moet maximaal 2 uur duren, ik wil niet te laat naar bed.
Fill Jillquote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:51 schreef GGMM het volgende:
Hoi, ik wil een film kijken, maar hij moet maximaal 2 uur duren, ik wil niet te laat naar bed.
Het was dit of Child in Timequote:
Whatever, het duurt te langquote:
Als je geen mod was geweest had je gewoon een topic geopend he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan actie te denken, maar waarom niet.
Mooi kan nooit te lang durenquote:
Lsd wel, verdomme een nr van 12 min ofzoquote:
Nummers langer dan 9 minuten mogen niet eens in Draakje staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lsd wel, verdomme een nr van 12 min ofzo
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nummers langer dan 9 minuten mogen niet eens in Draakje staan.
Maar ik maak het goed met je
Kwestie van plannen hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 05:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Schoon![]()
Alleen nu moet ik wel opschieten
Nou, ik had geplanned, alleen een kwartiertje vergist in de tijd dat ik weg moest.. Al is het niet zo heel erg..quote:
Shit happens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 05:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik had geplanned, alleen een kwartiertje vergist in de tijd dat ik weg moest.. Al is het niet zo heel erg..
Nu mis je je klasseverzoekjequote:
Nah dat niet, heb nog even tijd, kwart voor 6 op de zaak in Hoogvliet zijn, 6 uur weg want moet om 6:20 op de Reigerlaan zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 05:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Shit happens.
Met 130 door Vlaardingen heen dan maar
Ach je bent mooi voor de files wegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 05:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah dat niet, heb nog even tijd, kwart voor 6 op de zaak in Hoogvliet zijn, 6 uur weg want moet om 6:20 op de Reigerlaan zijn
You wish, van Vlaardingen naar de Botlek komen we vast vlak na de Beneluxquote:
Staat die A4 al rom half 7 vast dan joh? Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 05:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You wish, van Vlaardingen naar de Botlek komen we vast vlak na de BeneluxIk ga het ook maar net redden om om 7 uur klaar te staan voor m'n 2e rit..
Nah, de Benelux wel, dat stukje langs hoogvliet richting maasvlakte zegmaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 05:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staat die A4 al rom half 7 vast dan joh? Onbegrijpelijk
Wie fietst er dan ook tegen een muurtjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen
Verschrikkelijk van die wielrennerBen benieuwd hoe de koers vandaag verloopt.
Hij raakte met zijn linkervoet een muurtje en schoof op zijn gezicht zo'n 20m over de grondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie fietst er dan ook tegen een muurtje
Zijn er filmpjes van die val ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij raakte met zijn linkervoet een muurtje en schoof op zijn gezicht zo'n 20m over de grondEn dat met een snelheid van ongeveer 70 km/h.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zijn er filmpjes van die val ?
Of foto's ?
Niet van de val, wel van vlak daarna.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zijn er filmpjes van die val ?
Of foto's ?
Nee hoor, maar wil wel eens zien hoe hard je van je fiets moet vallen om er aan te overlijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Jij bent zeker ook regelmatig de veroorzaker van een kijkersfile?
Vertelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef Rensjebree het volgende:
Er vraagt hier iemand echt om een nekschot!
Ja tof!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, goedemorgenEen treinkopper en een aanrijding met een auto is de score voor deze ochtend!
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
KNetter kap nou eens met klote
nummers!
Kom op Ralf - Click Clack waar zit je bolle verstand!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus Rens, je kan ook overdrijven man..
Ik heb heel dat nummer niet gehoord, leg eens uit wat het voor nummer is dan..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:44 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Kom op Ralf - Click Clack waar zit je bolle verstand!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb heel dat nummer niet gehoord, leg eens uit wat het voor nummer is dan..
Opperste kutkankermuziek. Muziek kun je het nauwelijks noemenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb heel dat nummer niet gehoord, leg eens uit wat het voor nummer is dan..
Ik vind 'm ook wel meevallen hoor..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
Het is een nummer over tapdansen dacht ik. Wat is het probleem?
___________quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel meevallen hoor..
______________________________quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel meevallen hoor..
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
Kom op, het is maar een liedje, zo voorbij. Er wordt wel vaker bagger aangevraagd.
Ja uhuquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
Kom op, het is maar een liedje, zo voorbij. Er wordt wel vaker bagger aangevraagd.
Nounou niet met kanker scheldenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tof!
Fijn dat je dat even meldt!
KANKERZOOI
Babe, niet zo he!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:44 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Kom op Ralf - Click Clack waar zit je bolle verstand!
jij snapt wel meer nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
Ik kan ff niet quoten, maar: @Stokstaart: Serieus, wat is het punt? Ik snap het echt niet
maar niet zo erg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe, niet zo he!
Jouw verzoekjes zijn ook met regelmaat om te janken
Ja omdat jij je als een klein kind gedraagt en vervolgens gaat schelden. Kom op man!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij snapt wel meer niet
ik ben er meteen weer weg van, gezeik altijd hier overdag
Nee je snapt het niet. Het ligt ALTIJD aan mij volgens stokstaartquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja omdat jij je als een klein kind gedraagt en vervolgens gaat schelden. Kom op man!
Gut moet je weer aandacht hebben?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet. Het ligt ALTIJD aan mij volgens stokstaart
Ik moest er eigenlijk wel om lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:04 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou dit zegt meer over heer persoonlijk niveau!
Aan wie het ook ligt, men let hier veel te veel op elkaar en bij het minste geringste is er gezeikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
's nachts is er dus echt NOOIT gezeik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aan wie het ook ligt, men let hier veel te veel op elkaar en bij het minste geringste is er gezeik
daar ga je de mist in.. ik vind dat oprecht leukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
's nachts is er dus echt NOOIT gezeik.
Koelkast heeft ook gezegd dat je geen plaatjes mag aanvragen om elkaar te zieken. Neem niet aan dat Knetter oprecht fan is van Djumbo, Treble, K3 en Ralph Mackenbach.
Logisch dat mensen zich daaraan storen.
Ik wilde net zeggen: weet stokstaart jouw smaak welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar ga je de mist in.. ik vind dat oprecht leukmaar ja ik spoor dan ook niet
Rens reageert een beetje overdreven op Knetter, en die reageert daar nu weer op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
's nachts is er dus echt NOOIT gezeik.
Koelkast heeft ook gezegd dat je geen plaatjes mag aanvragen om elkaar te zieken. Neem niet aan dat Knetter oprecht fan is van Djumbo, Treble, K3 en Ralph Mackenbach.
Logisch dat mensen zich daaraan storen.
Ze heeft idd al een aantal keer eerder aangegeven dat het guilty pleasures van d'r zijn..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: weet stokstaart jouw smaak wel
Ja en die gaat dan weer kutplaten aanvragen om wraak te nemen op haar enz enz.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rens reageert een beetje overdreven op Knetter, en die reageert daar nu weer op.
Big fucking deal.
Meeste problemen ontstaan doordat er een probleem van gemaakt word.
Nee, deze keer ligt het aan mij, want ik snap wel meer nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag enkel muziek aan die ik leuk vindquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en die gaat dan weer kutplaten aanvragen om wraak te nemen op haar enz enz.
Zo zitten wij de straks de hele dag met pleurismuziek opgescheept omdat bepaalde egootjes elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Leuk is dat.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso vind ik Rens de laatste dagen nogal snel heetgebakerd doen trouwens..
Toch nog wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vraag enkel muziek aan die ik leuk vind
oke van net was ook een beetje om te pestenmaar vind het zelf ook mooi
Je denkt toch niet dat ik serieus niks beters te doen heb, dan de hele dag plaatjes aanvragen om iemand anders te pesten.
En nu houden we erover op.
Muziek + Onzin = Geniaal.
Muziek + Gezeik = een topic reeks naar de klote maken.
Dussss sorry hups
IK VIND JULLIE LIEEEEEEEEEEEEF![]()
![]()
Zei ik tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vraag enkel muziek aan die ik leuk vind
oke van net was ook een beetje om te pestenmaar vind het zelf ook mooi
Je denkt toch niet dat ik serieus niks beters te doen heb, dan de hele dag plaatjes aanvragen om iemand anders te pesten.
En nu houden we erover op.
Muziek + Onzin = Geniaal.
Muziek + Gezeik = een topic reeks naar de klote maken.
Dussss sorry hups
IK VIND JULLIE LIEEEEEEEEEEEEF![]()
![]()
Er zijn er hier wel meer die dingen niet snappenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, deze keer ligt het aan mij, want ik snap wel meer niet
I got Rhythmquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zei ik toch.
Vraag gewoon aan wat je leuk vind en probeer rekening te houden met mensen. Zo moeilijk is dat niet en sommige gasten zitten nou eenmaal snel op de kast.
*Meldt Voor een ieder die ik dat al eens eerder gezegd heb..quote:
quote:
Eeeej lieverdjequote:
Thanks dat had ik ff nodigquote:
Ej schatjequote:
Goede morgenquote:
HeY hallo en welkom in het land der levendenquote:
jawel.. ben in staat om slachtoffers te maken vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy Knetter!Geen afkick verschijnselen gehad gister?
Thx jij weer welkom op Internet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
HeY hallo en welkom in het land der levenden
Hehehehe, verstandige keuze idd!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel.. ben in staat om slachtoffers te maken vandaag.
Ik ga dan ook heel verstandig zijn, en zorgen dat ik niet thuis ben als dat slachtoffer thuis komt
Joa.. maar daar zitten enge mensen.. ik zou het niet volhouden in de bak.. ben ik te lief voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe, verstandige keuze idd!Al hebben ze in de bak ook internet.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
Ik wou dennis- vrolijk liedje
aanvragen.. omdat hij vrolijk is..
toch maar niet gedaan.. ivm de
gevoelige oren van sommige mensen
kijk ik kan best lief zijn
Enge mensen lopen ook vrij rond hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa.. maar daar zitten enge mensen.. ik zou het niet volhouden in de bak.. ben ik te lief voor
joa.. maar ik ga er altijd van uit dat er mensen zijn die mij beschermen tegen de enge mensenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Enge mensen lopen ook vrij rond hoor.
Ik wel. Ik ben bad assquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa.. maar daar zitten enge mensen.. ik zou het niet volhouden in de bak.. ben ik te lief voor
Ik zou t zo doen. Tis all1 zo lastig om je te beschermen nu. Je woont in zo een uithoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. maar ik ga er altijd van uit dat er mensen zijn die mij beschermen tegen de enge mensen
Dan rij je niet hard genoeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou t zo doen. Tis all1 zo lastig om je te beschermen nu. Je woont in zo een uithoek.![]()
Tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik te laat....
Ik denk dat ik dat ook wel zou kunnen, jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het type die van de meest gekke dingen een wapen weet te maken inderdaad
dat is liefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou t zo doen. Tis all1 zo lastig om je te beschermen nu. Je woont in zo een uithoek.![]()
Tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik te laat....
Hij is ook heul erg lief hoorquote:
1 van de weinigen die mij vannacht gemist heeft geloof ikquote:
Bad ass hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook wel zou kunnen, ja
Ik heb jou ook heel erg gemist hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 van de weinigen die mij vannacht gemist heeft geloof ik
Ligt er aan hoe bad ass.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook heel erg gemist hoor
Gelukkig had jij knetter live in je oor hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook heel erg gemist hoor
Ik ben echt een watje. Ik heb echt niet de guts om iemand neer te stekenquote:
Zie ik eruit als een vent?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe bad ass.Van die stoere bad ass vrouwen die er uit zien als een man..... Ehm nee dank je.....
Het leven is zwaar binnen he, steken of gestoken worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt een watje. Ik heb echt niet de guts om iemand neer te steken
Uhu moeten we vaker doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gelukkig had jij knetter live in je oor heheul laat nog
ik kon niet zonder jouw stem gehoord te hebben slapen
De kans dat ik überhaupt binnen kom is uitzonderlijk kleinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het leven is zwaar binnen he, steken of gestoken worden.
Ahhhquote:
Mja t kwam maar langzaam op gangquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 van de weinigen die mij vannacht gemist heeft geloof ik
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans dat ik überhaupt binnen kom is uitzonderlijk klein
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
AhhhTrouwen?
[..]
Mja t kwam maar langzaam op gangenzo....
Ze komen je halenquote:
Oh noesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ze komen je halen
bad ass als je bent
Mja waarom niet? Bij sommige moslims hebben de vrouwen dr toekomstige man ook nog nooit gezien en dat gaat ook goed.quote:
Ja ik snap wel dat je t zo leest maar er staat nog een zin voor. Als je die er nou uitpikt ipv t negative.quote:
Oeh, als je allemaal lange mensen kan ronselen is ze zo verstoptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Snel iedereen voor samzz gaan staan... doen we net of ze er niet is
ja maar... ja maar....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja waarom niet? Bij sommige moslims hebben de vrouwen dr toekomstige man ook nog nooit gezien en dat gaat ook goed.![]()
He, ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat je t zo leest maar er staat nog een zin voor. Als je die er nou uitpikt ipv t negative.
Heel goed die pleisters.quote:
Ik dacht dat je zei dat jij lief wasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel goed die pleisters.In de sommige moslim gemeenschappen mag de vrouw ook niets terug zeggen!
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat jij lief was
Ik zit net te zeggen dat je zo lief bentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel goed die pleisters.In de sommige moslim gemeenschappen mag de vrouw ook niets terug zeggen!
![]()
idd kan zo van haaifs geplukt zijn die foto of foto's weet niet wat ze er heeft staanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Geeft geen enkel bewijs dat je een vrouw bent
En die foto's wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Dat doet geen enkele fotoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
hij wil nieuw fapmateriaal, snap dat dan jonguhquote:
Nou danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom snapte ik ook waarom je de 2e zin er uit pikte en niet de 1e.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zit net te zeggen dat je zo lief bent
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik ben geen moslim dus volgens mij komt dat goed. Ik gaf all1 aan dat t wel kan.
![]()
En daar doen we dus lekker niet aan meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wil nieuw fapmateriaal, snap dat dan jonguh
Pfieuwwwwwquote:
Virooooooquote:
Ik heb genoeg aan mijn fantasiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wil nieuw fapmateriaal, snap dat dan jonguh
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Carooltje![]()
Wat heb je met mcsteamy gedaan?![]()
Dan moet je ook nooit meer zeuren om picsquote:
Ja maar, ja maarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan moet je ook nooit meer zeuren om pics
Sow echt welquote:
Zeg, jij wilt weten of ik vrouw ben, je komt maar naar mij toequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die inderdaad ook niet.
Goed punt Samzz.
Hoelaat kun je hier zijn zodat ik uitsluitsel heb?
Waar ga je heen? (ben niet nieuwsgierig maar geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trein van 12 of trein van half 1.. twijfel...
Vanavond elbow in amsterdam.. ik wou dat ik kaarten had
Ben ik er vanacht rond een uurtje of 3quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, jij wilt weten of ik vrouw ben, je komt maar naar mij toe
amsterdamquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? (ben niet nieuwsgierig maar geïnteresseerd.)
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik moet van samzz bewijzen dat ik bijna altijd lief ben.
Dus piepels die vinden dat ik bijna altijd lief ben steek je hand op
*stug armen over elkaar houdt*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik moet van samzz bewijzen dat ik bijna altijd lief ben.
Dus piepels die vinden dat ik bijna altijd lief ben steek je hand op
Vrouwen plagen is kusjes vragen hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja vrouwen plagen vind ik altijd wel leuk dus reken maar op meer.
omdat ik hier weg moet omdat kutbui, en amsterdam ver weg is van hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah duh.Je had geen kaartjes voor elbow dus waarom dan er heen gaan.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vrouwen plagen is kusjes vragen hedus pas maar op
Ja, of ze vinden je gewoon echt niet leuk. Die kerels heb je ook nogquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vrouwen plagen is kusjes vragen hedus pas maar op
Oh even sjoppen dan? of lekker slenteren...?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik hier weg moet omdat kutbui, en amsterdam ver weg is van hier
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei mn moeder vroeger ook al dus ik hou stug vol tot t lukt.
Elke man wil wel zoenen. Of het is zo'n braaf stom ventje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, of ze vinden je gewoon echt niet leuk. Die kerels heb je ook nog
Duh. Maar niet perse met jouquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Elke man wil wel zoenen. Of het is zo'n braaf stom ventje.
Dat laat ik wel anders merken als dat zo is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Willen ze niet allemaal met mij zoenen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duh. Maar niet perse met jouZo bedoel ik dat. Sommige mannen plagen gewoon echt.
kweet t nog nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh even sjoppen dan? of lekker slenteren...?
Met jou wel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Willen ze niet allemaal met mij zoenen?![]()
jahquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ho eens, jij bent al bezet, dus bij jou mag dat heul niet..quote:
Ik had het ook niet specifiek over jouquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat laat ik wel anders merken als dat zo is.
Dus jij hebt met Eggs gezoend?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist het wel.Ik zeg altijd gewoon "Ik ben mod op het FOK!forum, en ze vallen zo voor me"
Ja dat is wel ubergeilquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist het wel.Ik zeg altijd gewoon "Ik ben mod op het FOK!forum, en ze vallen zo voor me"
Het was vast een vlaag van verstandsverbijstering. Dat was het!quote:
Ze was zo overweldigend dat ie niets meer kon doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was vast een vlaag van verstandsverbijstering. Dat was het!
Ik had hem best kunnen zoenen. Maar ik zoen nooit op de eerste date. Whehehe, ik lieg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was vast een vlaag van verstandsverbijstering. Dat was het!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had hem best kunnen zoenen. Maar ik zoen nooit op de eerste date. Whehehe, ik lieg.
Niet zoenen op eerste datequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had hem best kunnen zoenen. Maar ik zoen nooit op de eerste date. Whehehe, ik lieg.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zoen ook nooit op de eerste date.. Helaas blijft het er meestal ook maar bij 1 date
Ik wil ook vrolijk zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef Myraela het volgende:
We doen niet aan hunten vandaag, want ik ben vrolijk.
En bedankt hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik moest zo hard lachen dat ik bijna van mijn stoel of rolde.
Wat een kreng ben je toch ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik moest zo hard lachen dat ik bijna van mijn stoel of rolde.
Ik zoen of niet, of ik beland in bed bij iemand. Ik weet niet. Ik doe iets fout. Of juist heel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |