Sorry maar ik denk dat 't VMBO te hoog gegrepen is voor je. Bestaat de LOM-school eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:27 schreef walorda het volgende:
sorry zit op vmbo school en je doet daar niks examen binnen 1-3 weken en heb niet eens een roosternaja doe der maar een slotje op want iedereen gaat tog op spelling zeike
Je Begrijpt tog wat ik bedoel waarom loop je dan te zeuren?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:31 schreef Lab-6 het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk dat 't VMBO te hoog gegrepen is voor je. Bestaat de LOM-school eigenlijk nog?
Enige, die, denkt, het systeem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:22 schreef walorda het volgende:
Ben Ik de Enigste Die Denkt dat de Systeem niet meer werkt wetten regels etc etc
Lopen ... uit te schrijven, belastinggeld.quote:agenten die alleen maar bonnen uitlopenn te schrijven voor belasting geld
Z'n/zijn, vermoordt, gevangenis, krijgt.quote:Iemand die ze moeder vermoord 6 maanden gevenenis krijcht
"iemand", A.C.A.B, op, draagt, krijgt, toch, racistisch, horen, toch.quote:Als Iemand Acab Op zijn shirt draacht krijcht ie een boete hoezo maken ze daar zo een probleem van het is tog niet racistish en daar hooren agenten tog juist tegen te kunnen
"maar", naar buiten, precies met.quote:Dat als je iets in de winkel koopt Maar je loopt er mee buiten ben je ineens strafbaar weet niet preciesmet wat het was ,
iemand op het internet/het internet van anderen.quote:je mag in iemand internet hacken want het is niet eens strafbaar.
quote:mensen die hard werken zijn overal de dupe van
quote:mensen die geen flikker doen verdienen juist het meest
Vervoert.quote:Iemand die 3000 kilo drugs vervoerd en meteen op vrije voeten is
Er, lopen, criminelen, worden.quote:Der Lopen hier gewoon Criminelen rond uit andere landen die gezocht woorden
TS is boos
Bedankt, zou 't helpen, denk je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enige, die, denkt, het systeem.
[..]
Lopen ... uit te schrijven, belastinggeld.
[..]
Z'n/zijn, vermoordt, gevangenis, krijgt.
[..]
"iemand", A.C.A.B, op, draagt, krijgt, toch, racistisch, horen, toch.
[..]
"maar", naar buiten, precies met.
[..]
iemand op het internet/het internet van anderen.
[..]
.
[..]
.
[..]
Vervoert.
[..]
Er, criminelen, worden.
Verspilde energiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enige, die, denkt, het systeem.
[..]
Lopen ... uit te schrijven, belastinggeld.
[..]
Z'n/zijn, vermoordt, gevangenis, krijgt.
[..]
"iemand", A.C.A.B, op, draagt, krijgt, toch, racistisch, horen, toch.
[..]
"maar", naar buiten, precies met.
[..]
iemand op het internet/het internet van anderen.
[..]
.
[..]
.
[..]
Vervoert.
[..]
Er, lopen, criminelen, worden.
Interpunctie. Lees het, inhaleer het, pas het toe.
Ben je Nederlands?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:38 schreef walorda het volgende:
Waarom Nederlands leren Engels is tog main taal en programmeur taal![]()
Toch wel interessant die hoofdletter midden in de zin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:41 schreef walorda het volgende:
Mensen met perfecte spelling Mogen hier alleen wat zechen volgens mij
Is het in het Nederlands 'het topic' of 'de topic' ?quote:
Ja, wat zou er omgaan in het brein van zo'n persoon?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:44 schreef Lab-6 het volgende:
[..]
Toch wel interessant die hoofdletter midden in de zin.
Je spatiemisbruik begrijp ik. Het niet juist (kunnen) toepassen van lidwoorden begrijp ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:38 schreef walorda het volgende:
Waarom Nederlands leren Engels is tog main taal en programmeur taal![]()
niet zo veelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, wat zou er omgaan in het brein van zo'n persoon?
Iemand Die Hoofdletters mooi vindquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je spatiemisbruik begrijp ik. Het niet juist (kunnen) toepassen van lidwoorden begrijp ik.
Leg mij je hoofdlettergebruik eens uit. Of ben je stiekem een Duitser, hm?
Sorry, ik geev 't toe. OMGquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:49 schreef walorda het volgende:
Julie zijn gewoon jaloers op mijnn goede spelling geev maar toe
jouw mama gav joue klapp op kop teon ju klijn was. Xdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:49 schreef walorda het volgende:
daar weet ik niks meer vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
jouw mama gav joue klapp op kop teon ju klijn was. Xd
Ineens geen willekeurige hoofdletters meer?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:49 schreef walorda het volgende:
Ik weet niet op welke VMBO school jij ooit zit, zeker zo eentje waar de leraren zelf analfabeet zijn.quote:
Nee Mijn wiskunde leraar is turks Mijn engelse leraar is surinaams mijn nederlandse leraar was bijna helft van jaar ziekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:58 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke VMBO school jij ooit zit, zeker zo eentje waar de leraren zelf analfabeet zijn.
Ah ja, kan gebeuren zou ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:00 schreef walorda het volgende:
[..]
Nee Mijn wiskunde leraar is turks Mijn engelse leraar is surinaams mijn nederlandse leraar was bijna helft van jaar ziek
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:03 schreef captainkid het volgende:
TS is vrijdenker, ik bedoel vrijschrijver.
Zolang het begrijpelijk is maakt het hem niet uit, dat waardeer ik wel.
En verder eens met de klacht.
Waarom moet je dat erbij zetten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:00 schreef walorda het volgende:
[..]
Nee Mijn wiskunde leraar is turks Mijn engelse leraar is surinaams mijn nederlandse leraar was bijna helft van jaar ziek
al geslaagd voor mijn techniek examen leraren hielpen wel en deden bijn allesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:06 schreef Floxcie het volgende:
Als jij slaagt voor je eindexamen, dan zal ik het eens worden met je klacht.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:16 schreef Floxcie het volgende:
Nee, maar waarom ga je niet slapen jongen, heb je morgen geen Nederlands?
En zorg voor een mooie Darwin award.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |