Echt waar? Wij moeten ons afzonderen van de kleuters die hier over het algemeen posten?quote:
Je moet helemaal niks. Je kunt daar posten. Wil je dat niet? Ook goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:57 schreef rene29 het volgende:
[..]
Echt waar? Wij moeten ons afzonderen van de kleuters die hier over het algemeen posten?
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks. Je kunt daar posten. Wil je dat niet? Ook goed.
Je bent zelf 39, zo oud is dat niet voor op dit forum toch? Troll lekker met onz mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:57 schreef rene29 het volgende:
[..]
Echt waar? Wij moeten ons afzonderen van de kleuters die hier over het algemeen posten?
Ik ben 38.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:01 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je bent zelf 39, zo oud is dat niet voor op dit forum toch? Troll lekker met onz mee.
Dit forum zou zó saai zijn zonder dat getroll. Dan was jij hier nu ook niet geweest om serieuze discussies te voeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:04 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ik ben 38.
Bedankt voor t compliment....
Boeit me verder niet zo, maar t valt me gewoon op dat de "jongeren" er een hoop bull-shit op nahouden...
Dat belemmert de discusie over het algemeen een beetje.
Wil je (serieus) discusieren, is iedereen welkom.
Trollen, ga naar onzin.
Alleen al om je Stewie avater heb ik een zwak voor je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:05 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dit forum zou zó saai zijn zonder dat getroll. Dan was jij hier nu ook niet geweest om serieuze discussies te voeren.
Klopt, maar dat komt door de knop 'Nieuwe topics'. Anders zou het alleen beperkt zijn tot ONZ, maar nu nemen ze het forum een beetje over. Agja, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:08 schreef rene29 het volgende:
[..]
Alleen al om je Stewie avater heb ik een zwak voor je.
Maar je kent de ongewenste trollen ook wel.
Daar wordt teveel aandacht aan besteed.
Agree with that.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:09 schreef -tape- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt door de knop 'Nieuwe topics'. Anders zou het alleen beperkt zijn tot ONZ, maar nu nemen ze het forum een beetje over. Agja, niks aan te doen.
Zolang ik naar bed ben (een mens moet wat slaap hebben)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:12 schreef Clan het volgende:
Ik ben van de lichting 62-5 ( Reg: 43.09.13.410 ) Sergeant-majoor ( aanspreektitel, klinkt raar, maar dat krijg je ook in Nederland na lang verdiensten en veteraanschap, al zal dat in de toekomst uitsterven )
Jaaaaaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:51 schreef rene29 het volgende:
Welke mensen, geboren tussen (of voor, niet na) de periode 1970-1980 posten op dit forum?
En ben je er trots op (dat je nog steeds met de jeugd meedoet) of (schaam je je ervoor, ten opzichte van de andere mensen in jouw werkomgeving/relatie etc.)
Ben hier trots op je geboortejaar, en t feit dat je je nog niet oud genoeg voelt om op een forum als Fok! te posten. Vergeet daarbij niet dat Danny (degene die deze website online houdt) in deze groep valt....
(en dan laat ik Yvonne en husband even buiten beschouwing..)
Yeah 37+ mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |