SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nachtcrew is gewoon baasquote:
Hee McSteamy we kunnen zo ook wel ff draaien?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:22 schreef McSteamy het volgende:
McSteamy wacht vol ongeduld op de muziek..
Oh trouwens als koelkast of popje niet bereikt kunnen worden zal je de hele nacht moeten draaien Zokunen.quote:
Ow muziekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:22 schreef McSteamy het volgende:
McSteamy wacht vol ongeduld op de muziek..
Das goed Stok begin maar dan..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hee McSteamy we kunnen zo ook wel ff draaien?
quote:
Ik heb nog nooit gedraaid man zou met Knetter een keer draaien. Weet niet eens het wachtwoord van de serverquote:
Ohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan deze random muziek sowieso aan laten staan, koelkast kan kicken.
Ze heeft met die Catalaanse voetballer tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
Shakira........![]()
Ok ik ben geen fan van dr muziek maar goffer ze is wel lekker!
Wanneer gaan jij en knetter draaien dan???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedraaid man zou met Knetter een keer draaien. Weet niet eens het wachtwoord van de server
Ja geloof t wel ja. Ze zat laatst ook op de tribune.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze heeft met die Catalaanse voetballer toch
Jammer genoeg wel...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze heeft met die Catalaanse voetballer toch
Higuain is die speler dacht ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja geloof t wel ja. Ze zat laatst ook op de tribune.
Ja wat heb ik daar nou aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedraaid man zou met Knetter een keer draaien. Weet niet eens het wachtwoord van de server
Ze draaiden voor de wedstrijden van Real Madrid altijd een liedje van haar. Nu hebben ze haar verbannen omdat ze het neukertje is van die voetballerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja geloof t wel ja. Ze zat laatst ook op de tribune.
Jah tuurlijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja want anders had je natuurlijk wel een kans gehad.
Jij heb toch die wachtwoordquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snel ff dacht ik er achter aan!Ja ik zag t wel.
Ach Barca is dan ook veul beter. Real boeit me niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze draaiden voor de wedstrijden van Real Madrid altijd een liedje van haar. Nu hebben ze haar verbannen omdat ze het neukertje is van die voetballer
Allebei op een andere manier goed te doenquote:
Iets met sesam open u?De hardcore motherfuckers willen draaien..quote:
nou voor mij niet hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allebei op een andere manier goed te doen
Shakira zou je wel doen tochquote:
Ej voetbalquote:
Ik heb liever dat zij dan mij doetquote:
En als carool niet wil dan spring ik er wel opquote:
Ik wilde je net quoten. Springt er ineens dacht ik achter aan.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat zij dan mij doet
Yeah rightquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat zij dan mij doet
quote:
Jij scoort geen punten vanaaf meneertjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef McSteamy het volgende:
[..]
En als carool niet wil dan spring ik er wel op
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Jij scoort geen punten vanaaf meneertje
nou lekker ben jij zegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik denk zeg t ff voor je je achter gesteld gaat voelen.
En vanmiddag danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Jij scoort geen punten vanaaf meneertje
Ja duh, draakje is opgestart.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
Verzoekpagina doet t trouwens wel weer
Maar Zook mag van mij ook wel doordraaien hoor
Iets met blij maken en dood vogeltje.. .quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik denk zeg t ff voor je je achter gesteld gaat voelen.
popje tochquote:
Oh crap :quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
Verzoekpagina doet t trouwens wel weer
Maar Zook mag van mij ook wel doordraaien hoor
quote:Het volgende verzoekje is: 047
Daar doet ze niet aan....doe aan Pussyquote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Iets met blij maken en dood vogeltje.. .
Ik zeg niet dat ik t niet meen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou lekker ben jij zegeerst mij blij maken en dan zeggen dat je het niet meent
Srry, wist ik nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:34 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Daar doet ze niet aan....doe aan Pussycontrole
Wellusquote:
Hoezo? Ik zeg toch niet dat ik t niet meen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Iets met blij maken en dood vogeltje.. .
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg toch niet dat ik t niet meen?T leek me dat ze zich achter gesteld voelde door haar post dus dan moet dat even gezegd worden om haar gerust te stellen. Dat betekend niet dat ik t niet meen.
Nou zo lief klinkt deze uitleg ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg toch niet dat ik t niet meen?T leek me dat ze zich achter gesteld voelde door haar post dus dan moet dat even gezegd worden om haar gerust te stellen. Dat betekend niet dat ik t niet meen.
Klinkt een beetje gefrustreerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou zo lief klinkt deze uitleg ook niet hoor
Als die 1e post maar lief was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou zo lief klinkt deze uitleg ook niet hoor
Okequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja die was zeker liefquote:
quote:
Outpost doet kleine kinderen hequote:
Dat snap ik. Ik moest all1 nog even wat meer uitleg geven aan Carool want dat was ik vergeten in mn reactie aan haar. Aangezien ze die waarschijnlijk al aan t quoten was dacht ik ik quote jou post wel ff.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
OkeSorry, kwam er van mijn kant ook niet zo leuk uit... maar was ook een beetje als grap bedoeld..
Jaa het was goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik kan dus weer brabbelen, dus binnenkort een thema show met enige voorbereiding
Dit was redelijk matig, al was de muziek redelijk ok.
Volgens mij meende je je eerste reactie wel, aangezien je je aan het verdedigen bent.. best wel lief voor carooltje...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik moest all1 nog even wat meer uitleg geven aan Carool want dat was ik vergeten in mn reactie aan haar. Aangezien ze die waarschijnlijk al aan t quoten was dacht ik ik quote jou post wel ff.
Ga je nou gwn zeggen dat ik oud ben ?!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik moest all1 nog even wat meer uitleg geven aan Carool want dat was ik vergeten in mn reactie aan haar. Aangezien ze die waarschijnlijk al aan t quoten was dacht ik ik quote jou post wel ff.
nee dat je geen kans hebt bij hemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ga je nou gwn zeggen dat ik oud ben ?!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Volgens mij meende je je eerste reactie wel, aangezien je je aan het verdedigen bent.. best wel lief voor carooltje...
Doe jij eens ff liefquote:
Jij ziet ook allesquote:
jij blijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik straks gelukkig weer lekker slapen.
Nee, ik reageer te snel op posts, kan me wel eens een keer duur komen te staan.. .quote:
Nu nog betere muziek en het is perfect!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jij blijik blij
Wat een geweldige avond
sarcasme druipt er vanafquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jij blijik blij
Wat een geweldige avond
Ja want dit is echt helemaal niksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu nog betere muziek en het is perfect!
Sow heb jij niks anders te doen vanaaf ofzoquote:
Net als gisteren. Eerste 5 nummers allemaal Eurovisie muziekquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Net als gisteren. Eerste 5 nummers allemaal Eurovisie muziek
Stok is lekker op dreef idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sow heb jij niks anders te doen vanaaf ofzoje bent weer lekker aan het stoken he
Sow tis wat meidjuh doet ie nou nasty hihiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sow heb jij niks anders te doen vanaaf ofzoje bent weer lekker aan het stoken he
Ach man, zeur nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Net als gisteren. Eerste 5 nummers allemaal Eurovisie muziek
en moeten wij daar dit jaar nog steeds naar luisteren dan?quote:
Jah, ik vroeg me ook al af, waarom ze nu in Düsseldorf zijn...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast gaat meedoen met het Songfestival
Wat zeik jij veel vandaag zegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en moeten wij daar dit jaar nog steeds naar luisteren dan?![]()
quote:
JA!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en moeten wij daar dit jaar nog steeds naar luisteren dan?![]()
carool doet het met stokkie hihiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sow tis wat meidjuh doet ie nou nasty hihi
Je doet het er maar mee
Ehm... Dat je dat weet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, ik vroeg me ook al af, waarom ze nu in Düsseldorf zijn...
tsja vrouw hequote:
Zow deze nummers zorgen er iig wel voor dat er massaal nummers worden aangevraagd!quote:Request limit reached. You can only request 1 songs every 30 minutes
Dan werkt het goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow deze nummers zorgen er iig wel voor dat er massaal nummers worden aangevraagd!
quote:
Voor de rest heb ik echt niets met het EuroSong Festival... Het kan mij gestolen worden...quote:
Goed teken dat er nog veel mensen luisteren + aanvragenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow deze nummers zorgen er iig wel voor dat er massaal nummers worden aangevraagd!
nou lekker danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
niet mijn type en te oud en je hebt ook nog met Mc Steamy toch
Koelkast zet altijd een paar nummers klaar zeikerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb je geen 5 nummers voor nodig hoor.
Al is deze wel leuk.
Ja vastquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik echt niets met het EuroSong Festival... Het kan mij gestolen worden...![]()
(maar stiekem zit ik met een notitieboekje het aantal punten bij te houden)
Begint morgen weerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik echt niets met het EuroSong Festival... Het kan mij gestolen worden...![]()
(maar stiekem zit ik met een notitieboekje het aantal punten bij te houden)
Niet zoerenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb je geen 5 nummers voor nodig hoor.
Al is deze wel leuk.
Ik zeik helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast zet altijd een paar nummers klaar zeikerd
Oke, dan zal ik een uitslag voorspellen: de Drie J's eindigen dit jaar in de finale, en worden 9e... Dana International wint...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vastJe kent de winnaar van vorig jaar en waar t dit jaar gepresenteerd word.
Ik vind je sup veul waarschijnlijker.
![]()
Bij jou gaat dat anders meestal goed samenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeik helemaal niet.![]()
Iets vast stellen is niet zeiken!
Vandaag alleen stevige rock aanvragen zien wel hoever we komenquote:
ow mooi is datquote:
Hij zegt gwn dat ik oud benquote:
omg...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef Popje-popje het volgende:
Er worden weer kwaliteitsverzoekjes gedaan zeg![]()
![]()
Mosselman
De 3 J's halen de finale niet eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik een uitslag voorspellen: de Drie J's eindigen dit jaar in de finale, en worden 9e... Dana International wint...
Koelkast deed laatst ook gabberwijffie aanvragen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef Popje-popje het volgende:
![]()
Mosselman
Heb haar subtiel afgewezen hoor. Is jouw vrouwtjequote:
jij oud hahaha...naast zo`n jonge god als mijquote:
Dat jij mijn tekst zo leest zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij jou gaat dat anders meestal goed samen
De boef.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast deed laatst ook gabberwijffie aanvragen hoor![]()
ja ik hoor het...subtielquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb haar subtiel afgewezen hoor. Is jouw vrouwtje
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb haar subtiel afgewezen hoor. Is jouw vrouwtje
Jullie moeten mij wel hebben vanaaf hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef McSteamy het volgende:
[..]
jij oud hahaha...naast zo`n jonge god als mij
Schijnt dat ie een plaat heeft opgenomen met vader Abraham.. .quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef Popje-popje het volgende:
![]()
Mosselman
De Engel, best leukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Schijnt dat ie een plaat heeft opgenomen met vader Abraham.. .Strakke actie..
Heb ik ergens gehoord ja, gek!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nou, wie heeft er nu verstand van dan?
Je vraag er een beetje om, sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten mij wel hebben vanaaf he![]()
Een plaat als in een hele cd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
We zien wel.. zal leuk wezen als ze toch doorgaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ach ik heb t nummer gehoord en op t journaal zeiden ze laatst dat volgens de bookies ze t niet zouden halen. Meer weet ik er ook niet van.
quote:
Tuurlijk deed ik het weer zelfquote:
Wie moi...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten mij wel hebben vanaaf he![]()
Boeit me echt geen hol.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:03 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
We zien wel.. zal leuk wezen als ze toch doorgaan.
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
Wat wel belangrijk is, aanstaande zondag...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boeit me echt geen hol.Ik hoop dat t snel weer eens is op 4 mei. Dan zijn we er 2 jaar van verlost!
Mja ze waren laatst op tv om t wereldkundig te maken.quote:
Liefffquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
van Knetter voor Duckie
Heb t niet gezien. Maar lijkt me wel eenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ze waren laatst op tv om t wereldkundig te maken.De Mosselman die serieus probeert te doen over Vader Abraham en andersom.
![]()
Jups! Ik hoop zo dat Ajax wint!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wat wel belangrijk is, aanstaande zondag...
Ik ga juichen in De Kuip als Twente scoort.quote:
Was t ook!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb t niet gezien. Maar lijkt me wel een-moment
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wat wel belangrijk is, aanstaande zondag...
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb t niet gezien. Maar lijkt me wel een-moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedrag van Mosselman..
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]Echt he. Ze moeten die naar het songfestival sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedrag van Mosselman..
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Dank u.. en bedankt voor de aanvraag van Knetter via jou...quote:
sbs shownieuws, link staat wel ergens hier in dit topic via ene spoiler.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was t ook!Ik heb all1 geen idee meer op welke zender t was.
You're welcomequote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dank u.. en bedankt voor de aanvraag van Knetter via jou...Was leuk
Wat hij zegt...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga juichen in De Kuip als Twente scoort.
FC Twente
[..]Ligt t aan mij of wil Mosselman uit de kut van tante sjaan zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedrag van Mosselman..![]()
[..]Idd eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedrag van Mosselman..-moment. Geniaal eigenlijk
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Ga je ook naar de Kuip zondag?quote:
Ajax winnen in onze Kuipquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga juichen in De Kuip als Twente scoort.
FC Twente
Nope al wat anders staan ....binnenkort wel weer paar thuiswedstrijden pakken in het nieuwe seizoenquote:
Dat doen ze wel als ze tegen ons spelen wou je zeggenquote:
Toppiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:12 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nope al wat anders staan ....binnenkort wel weer paar thuiswedstrijden pakken in het nieuwe seizoen
Ja, dom volk is t ook dat ze hun eigen bussen slopenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat doen ze wel als ze tegen ons spelen wou je zeggen.
Nee maar serieus als ze en geen beker hebben en geen kampioen worden is dat wel een hardgelag voor alles wat anti-amsterdam is.
Zondag hadden ze hun eigen bussen gesloopt konden ze niet meer naar huis. Zaten ze vast in Rotterdam
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat doen ze wel als ze tegen ons spelen wou je zeggen.
Nee maar serieus als ze en geen beker hebben en geen kampioen worden is dat wel een hardgelag voor alles wat anti-amsterdam is.
Zondag hadden ze hun eigen bussen gesloopt konden ze niet meer naar huis. Zaten ze vast in Rotterdam
Klopt wel tofquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:15 schreef humorduck28 het volgende:
Wel veel variatie in de muziek momenteel zeg...
Selectief geheugen...sowiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan me nog vaag iets herinneren van vorig seizoen....![]()
En de doelstelling van Preud`homme was sowieso top 5. Doet ie t toch goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
Trouwens, vorig jaar zeiden ze bij afscheid van McLaren bij FC Twente dat FC Twente dit seizoen veel lager zou eindigen.. en kijk nu eens.. (verder onthoud ik me verder van alle voetbal-kennis van mij, dit is muziek).
Must not HAPquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik moet t toch ergens van hebben. Zoveel is er niet gewonnen door Ajax de laatste tijd...
Niet dat wij nou echt een goed seizoen draaien ..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik moet t toch ergens van hebben. Zoveel is er niet gewonnen door Ajax de laatste tijd...
Ja hoe ze het flikken flikken ze het die Tukkers. Doen ze wel netjes, ook qua spelersaankopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En de doelstelling van Preud`homme was sowieso top 5. Doet ie t toch goed![]()
Goede scouts en een goede voorzitterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hoe ze het flikken flikken ze het die Tukkers. Doen ze wel netjes, ook qua spelersaankopen.
fixedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:20 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Niet dat wij nou echt een goed seizoen draaien ..![]()
Maar Ajacied ben je als die club veel wint en Feyenoorder ben je voor het leven he
Das idd ook kut. En jammer. Heb liever dat jullie mee doen boven in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:20 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Niet dat wij nou echt een goed seizoen draaien ..![]()
Maar Feyenoorder of Ajacied ben je voor het leven he
Hebben ze echt met dit nummer gewonnen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
Lordi...bazennummer, voor een Eurosong Festival winaar..
![]()
En straks nog Slayerquote:
Jahzekerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben ze echt met dit nummer gewonnen?
Naaaisquote:
Bij mij is het ook ergens mis gegaan met de opvoeding van mn zoontje..die is Ajacied..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd ook kut. En jammer. Heb liever dat jullie mee doen boven in.
Dat ben en blijf ik ook. Ik heb all1 geen haat gevoelens naar Feyenoord.En baal dat ze niks winnen.
Wel vet tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
JahzekerIn het jaar 2006
(oh nu verraad ik me weer als Song-festival kenner)![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Naaais
En Metallica en Sepultura straks
Serieus? Zo ik zou dat er echt uitslaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:24 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Bij mij is het ook ergens mis gegaan met de opvoeding van mn zoontje..die is Ajacied..
Inderdaad, zoals je net al aangaf, dit geeft al een heel wat aanstalten dan een Balkan-land lied of een Sineke ..quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:24 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Bij mij is het ook ergens mis gegaan met de opvoeding van mn zoontje..die is Ajacied..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals je net al aangaf, dit geeft al een heel wat aanstalten dan een Balkan-land lied of een Sineke ..
Euhm ja laat ik maar niks zeggen hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:24 schreef McSteamy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhm ja laat ik maar niks zeggen heWe zijn samen dan ook in de minderheid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik ga mijn bedje maar eens opzoeken
Fijne nacht nog heren
Slaap lekker, Carooltje...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog heren
Gnite en geniet van de pornoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog heren
Waar moet ik ook alweer naar toe slaapwandelenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog heren
Slaap zequote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog heren
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog heren
Trustequote:
Trustequote:
quote:
Niet meer naar Maarssenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waar moet ik ook alweer naar toe slaapwandelen
Trustequote:
Maar waar wel heenquote:
Slaap zequote:
Stuur je wel een DMquote:
Melden aan huppel of koelkast en een goeie uploaden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
Waar kun je melden dat een track nie goed is?
Doet me een eer...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:34 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 wil echt dit geweldige nummertje nog ff afluisteren![]()
![]()
Oh en wel ff in de track naam zetten dat ie beter is dan de versie op draakje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Melden aan huppel of koelkast en een goeie uploaden.
Slaap zequote:
Ej komt zo nog een nr voor je ouwequote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
voor wie zich aangespoken voelt
dat is standaardquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wilde al bijna gaan zeggen : Laatste vrouw weg, topic dood....
quote:
quote:
Uhuquote:
Valt best mee tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij zijn er veel gitaren fans aanwezig vannacht... Of heb ik t mis?
Tot nu toe was voor mij bijna alles gitaar aanvraag, behalve de volgende aanvraag van mij...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij zijn er veel gitaren fans aanwezig vannacht... Of heb ik t mis?
quote:
das dus 2. Wie nog meer?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Tot nu toe was voor mij bijna alles gitaar aanvraag, behalve de volgende...
kan het wel waarderen maar ben veul meer van de hardcore/technoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten wij met ons 2e tegenwicht geven of ben jij ook een gitaren fan?
Ook happy hardcore?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:55 schreef McSteamy het volgende:
[..]
kan het wel waarderen maar ben veul meer van de hardcore/techno
Wat lul je laatste 2 nummers waren relatief house/rap.quote:
En dan gaan slapen voor je je nummer hebt gehoord.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
Gewoon zin in
Nope die hebben de hardcore juist verneukt...behalve forever youngquote:
Ik ben aan t onderzoeken hoeveel van jullie gitaren leuk vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat lul je laatste 2 nummers waren relatief house/rap.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:59 schreef humorduck28 het volgende:
Ik keek net op de klok, en schrok, dacht dat het al twee uur 's nachts was.. valt gelukkig mee...![]()
Ohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:57 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nope die hebben de hardcore juist verneukt...behalve forever young
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |