En dit iddquote:
Hard-to-get spelen werkt altijd wel goed bij mij. Ik moet altijd hebben wat ik niet kan krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef whaduppp het volgende:
En op het begin van een prille relatie dan?
Dit.quote:
Terwijl andere kerels hier zeggen dat dat juist onnodig en irritant is.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:52 schreef KirovAir het volgende:
[..]
Hard-to-get spelen werkt altijd wel goed bij mij. Ik moet altijd hebben wat ik niet kan krijgen.
Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen, graag gedaan.quote:
Hahaha, maar wat moet een vrouw doen, wil ze de kerel lang verliefd laten zijn?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen, graag gedaan.
Een hoer in bed zijn, een chefkok in de keuken, zorgzaam, een tikje eigenwijs, eigen mening en enorme fysieke aantrekkingskracht.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:58 schreef whaduppp het volgende:
Hahaha, maar wat moet een vrouw doen, wil ze de kerel lang verliefd laten zijn?
XTC ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef handshoes het volgende:
In een relatie is de echte verliefdheid na een paar maanden wel voorbij...die komt dan hooguit bij vlagen nog eens terug in bepaalde situaties. Daar moet je niet geforceerd je best voor doen om de verliefdheid lang in stand te houden.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een hoer in bed zijn, een chefkok in de keuken, zorgzaam, een tikje eigenwijs, eigen mening en enorme fysieke aantrekkingskracht.
En authenticiteit..
Chefkok is niet nodig want ik mag zelf graag de chefkok uithangen, maar verder is het een mooi lijstje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een hoer in bed zijn, een chefkok in de keuken, zorgzaam, een tikje eigenwijs, eigen mening en enorme fysieke aantrekkingskracht.
En authenticiteit..
Wil je echt het soort relatie waarin je je constant druk maakt over wat je doet wel goed is in de zin of hij je nog wel leuk blijft vinden?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:58 schreef whaduppp het volgende:
Verschijn naakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:46 schreef whaduppp het volgende:
Hoe houden vrouwen in een relatie jullie aandacht vast, zodat de interesse in de dame in kwestie niet verloren gaat?
Veel contact maken, maar niets doen. Dus een beetje gek maken. Nét niet zoenen e.d, dan ben ik helemaal van jou.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:54 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Terwijl andere kerels hier zeggen dat dat juist onnodig en irritant is.
Wat moet ik bij jou verstaan onder 'hard to get'?
Kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
En authenticiteit..
Sinds wanneer mogen vrouwen een eigen mening hebben?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Xennia het volgende:
En authenticiteit..
Beetje onzeker ofzo? Een man word verliefd. Dat kan weggaan, dat kan blijven. Net zoals bij vrouwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:58 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Neem aan dat als ze haar benen niet scheert, er niet meer uitkomt en het aantal keren seks per week drastisch verminderd met de tijd, dat ze dan niet echt in de prijzen valt bij kerels, of heb ik het mis?![]()
Neem eens een voorbeeld wat ik nog nooit gehoord heb, en dan niet van die mongole antwoordeh.
Nouja, dit kunnen vrouwen ook prima beantwoorden hoor. Seks natuurlijk. En af en toe lekker koken. Beetje verzorgen. Zo nu en dan een potje augurken niet open krijgen en ze te hulp vragen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:46 schreef whaduppp het volgende:
Hoe houden vrouwen in een relatie jullie aandacht vast, zodat de interesse in de dame in kwestie niet verloren gaat?
Inderdaad, zo'n type dat zich nooit meer onthaart en windjacks en degelijke onderbroeken aanschaft want praktisch. Horror.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
Je kunt iemand niet verliefd laten worden of blijven. Of hij vindt je goed zoals je bent of niet.
Wat niet helpt is als je de buit eenmaal binnen hebt veranderen in een sjacherijnig kutwijf dat nooit haar haar wast, altijd hoofdpijn heeft en crocs draagt.
idd, laat d'r gewoon o.us z'n ding vastpakken.quote:
Er zo goed mogelijk voor zorgen dat er altijd iets te stofzuigen, af te wassen en schoon te maken is.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:46 schreef whaduppp het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |