Duurt veel te lang zonder een EK of WK ertussenquote:
Ja wat dat betreft zijn we flink verwend afgelopen zomerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef eight het volgende:
[..]
Duurt veel te lang zonder een EK of WK ertussen
Wedstrijddagen sowieso al is het alleen voor de gezelligheid en geouwehoerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
Van de ene kant denk ik : Lekker, even geen gestress/gezeik. Maar ik weet dat ik na 2 weken alweer die wedstrijdspanning mis. Gelukkig kunnen we nog wel discussiëren over eventuele aankopen etc.
Niet hetzelfde natuurlijk. Het doelpunt van Feyenoord was van belang voor Ajax, een doelpunt van Twente is niet van belang voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:20 schreef Vetzakje het volgende:
Gaat extra gezellig worden wanneer Twente scoort tegen Ajax
Krijg je dezelfde taferelen als 2/3 weken geleden wanneer Feyenoord scoorde
Voor de (meeste) supporters wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet hetzelfde natuurlijk. Het doelpunt van Feyenoord was van belang voor Ajax, een doelpunt van Twente is niet van belang voor Feyenoord.
Denk dat de Kuip evengoed wel juicht als Twente scoortquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet hetzelfde natuurlijk. Het doelpunt van Feyenoord was van belang voor Ajax, een doelpunt van Twente is niet van belang voor Feyenoord.
Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat de Kuip evengoed wel juicht als Twente scoort
Buffel zegt dat hij wel bij Feyenoord past.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Jelle Vossen niets voor ons zou vast geen 5mil moeten kosten.
Nou als Thomas Buffel dat zegtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Buffel zegt dat hij wel bij Feyenoord past.
Halen !!!quote:
Het is niet voor eigen belang nee maar ik weet zeker dat de vreugde er niet minder om zal zijn. Bij mij ook niet overigens hoor zo ben ik ook wel. Zeker na dat gejuich van hun wanneer Feyenoord scoordequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is volgende maand een WK.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef eight het volgende:
[..]
Duurt veel te lang zonder een EK of WK ertussen
Wat dammen of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |