Hij vindt jou leuk (althans zo interpreteer jij dat) en jij vindt hem leuk. Wat houd je nog tegen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Taytay het volgende:
Ik heb ooit tegen hem gezegd dat sommige mensen voor elkaar gemaakt zijn en hij zei dat het klonk als ons. Ik weet niet echt wat ik ermee moet, want hij lijkt wel iets voor me te voelen, maar wie oh wie weet hier wat subtiele hints om te laten merken dat hij degene is die ik leuk vind?
Dat je met die persoon moet trouwen en nooit los laten gaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Arriviste het volgende:
Waar staat 'Null set' voor? Dat je de lul bent?
Een partner die zowel fysiek woest aantrekkelijk is als Mentaal een topper bestaat niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Arriviste het volgende:
Waar staat 'Null set' voor? Dat je de lul bent?
En dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:44 schreef Silenus het volgende:
Al die theorieën.![]()
Joh versier hem gewoon, dat zenuwachtige geouwehoer er altijd bij...nergens voor nodig.
Mijn god, wat een bullshit.. Dat een man te verleiden is, wil niet zeggen dat zijn vriendschap niet oprecht is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef ssebass het volgende:
Over mannen:
http://www.laddertheory.com/yesvirginia.htm
hou op met de subtiele hints .... het is een jongen en die begrijpend at helemaal niet, wees duidelijk en tot the point en als je wat van hem wil, zég dat gewoon, cut-the-crap.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Taytay het volgende:
... maar wie oh wie weet hier wat subtiele hints om te laten merken dat hij degene is die ik leuk vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |