Ja, ik wil nu ook stress. Zonder stress lukt het me niet om te leren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Chai het volgende:
Ik wil eigenlijk nu stress zodat ik deze week heel hard ga leren en de aankomende twee weken niets meer hoeft te doen.
Samenvattingen maken van alle boekjes en dan doorlezen. Daarna een paar vragen (met berekingen) maken. Dit is waarschijnlijk een hele slechte manier om economie te leren, maar ach.. Zo doe ik het al jaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef AchmedJan het volgende:
Hoe leren jullie voor economie (havo)?
Want volgens mij is echt 90% van de leerstof theorie terwijl 90% op de toets uit berekeningen bestaat.
Voor mij is de beste manier om economie te leren: niet leren/heel snel alles max 20min doorlezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Samenvattingen maken van alle boekjes en dan doorlezen. Daarna een paar vragen (met berekingen) maken. Dit is waarschijnlijk een hele slechte manier om economie te leren, maar ach.. Zo doe ik het al jaren.
Ja, mijn leraar economie zei ook dat het slimmer is om vragen te oefenen. Ik ben eigenwijs met zulke dingen en wil het altijd op mijn eigen manier te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Voor mij is de beste manier om economie te leren: niet leren/heel snel alles max 20min doorlezen.
Heb 1 keer serieus geleerd en had toen een 5rest vd keren puur op eigen kracht en beetje begrippen, allemaal boven 7,5. Iets met ingewikkeld denken als je iets goed hebt geleerd.
Voor het eindexamen kan je het beste denk ik inderdaad enkel wat sommetjes oefenen, begrippen zou ik niet echt tijd aan besteden. Er past nog steeds heel veel op je GR dus zou zonde van je tijd zijn. Daarbij heb je ze vaak niet nodig op eindexamenvragen (meestal begrippen die je toch-wel kent)
Ik werk gewoon die examenbundel door en alles dat ik niet snap vraag ik na.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef AchmedJan het volgende:
Hoe leren jullie voor economie (havo)?
Want volgens mij is echt 90% van de leerstof theorie terwijl 90% op de toets uit berekeningen bestaat.
stress is overschatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen stressenIk care niet maar het zou eigenlijk wel moeten want ik sta er ook niet echt fantastisch voor
zo waarquote:
Omdat er nu nog zat tijd is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef vlam12 het volgende:
Wááárom ben ik niet eerder begonnen met leren ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |