quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
Yuki en Artic, moet ik ingrijpen? Dit kan zo niet langer!
Door ze op date te sturen? Ik ben voorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
Jij zei:quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zou gisteren zo doorrijden, maar jij was al naar bed gegaan
Heb jij nou al een verslaving gevonden zodat we een interventie kunnen doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik vind het een goed plan, zo'n verjaardagscadeautje voor mij
quote:
Je snapt er ook niks van! Dan moet jij zeggen: "maar druifje, ik vind je altijd mooi!" en dan op het station staan met 20 rode rozen.quote:
druifjequote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je snapt er ook niks van! Dan moet jij zeggen: "maar druifje, ik vind je altijd mooi!" en dan op het station staan met 20 rode rozen.
Nee. Hoewel ik nu wel een speklap aan het bakken ben, kun je daar iets mee?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij nou al een verslaving gevonden zodat we een interventie kunnen doen?
niet meteen voor de voordeur? in pak.. met een gitaar muzikant er naast?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je snapt er ook niks van! Dan moet jij zeggen: "maar druifje, ik vind je altijd mooi!" en dan op het station staan met 20 rode rozen.
ik sta al vanaf gisteravond te wachten met mijn bos rozen...inmiddels helemaal verregendquote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zat in de trein, dus dat ging niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
[..]
niet meteen voor de voordeur? in pak.. met een gitaar muzikant er naast?
dat mocht ik net ook al niet zeggenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
jij wil het vanuit een bepaald hoek zien bewegen op n bepaald ritme?
Je zei dat je in bed lag.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik sta al vanaf gisteravond te wachten met mijn bos rozen...inmiddels helemaal verregend
kunt de NS wel weer overal de schuld van gevenquote:
Je mag het best zeggen hoorquote:
* clevy pakt de agenda...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
Denk dat we toch die Singles-Barbecue moeten organiseren, dan komen ze allebei, dan moet het goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |