Dragonball Z gehalte? Wat de hel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Jivis het volgende:
Het had wel een beetje een hoog Dragonball Z gehalte hoor, al dat gedoe met Castiel.
Die grijns van hem ook altijd in dit soort situaties.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef MajorTom. het volgende:
Ik ben alles weer helemaal opnieuw aan het kijken, gewoon omdat het kan en ik moest net veel te hard lachen om dit:
![]()
Dean
Als je met "nieuwe" seizoen doelt op seizoen 6: Ja, dat was gewoon al steeds te downloaden zodra er een nieuwe ep was uitgezonden in de States..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef Stifler. het volgende:
Is het nieuwe seizoen al te downloaden? Want kon eerst nog niets vinden?
Ik heb s6 in 720p webdl dd5.1quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef Stifler. het volgende:
Is het nieuwe seizoen al te downloaden? Want kon eerst nog niets vinden?
En hij reageerde niet op jou, maar op iemand anders.quote:
Ik heb steeds versies gehad met regio 2,4 eigenlijk..via cd-wowquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Kom er nu pas achter dat de R1 DVD's van seizoen 5 zowaar regio gelocked zijn, i.t.t. de vorige 4 seizoenen. Is geen ramp voor mij persoonlijk, maar dan weten jullie het.
Verder vraag ik mij af wat ik zou kunnen vangen voor de DVD Boxsets van S1 tot S5 (allen R1 import) mocht ik die willen upgraden naar Blu-Ray. Niet dat ik dat van plan ben, btw.
Ja dat zijn de Australische versies die zijn PALquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb steeds versies gehad met regio 2,4 eigenlijk..via cd-wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat dat juist de kracht van het seizoen is: minder fillers. Zeker dat 90% van die 'extra' episodes fillers zouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat destijds door die schrijversstaking seizoen 3 zo enorm is ingekort. Echt een heel sterk seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |