Castiel komt sowieso terug.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef Jivis het volgende:
Ontzettend saaie aflevering, er gebeurde geen fuck.
En beter komen Castiel en Bobby nog wel terug.
Ja, dat verwacht ik ook wel. Zou wel een erg lame einde zijn van zo'n tof personage. In het geval van Bobby ben ik daar wat minder zeker van, in verband met die 'tribute' aflevering.quote:
ja daar was wel wat mee idd, het zal wel iets betekenen anders heeft het weinig nut zo'n scene lijkt mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef sanakthe het volgende:
Ik lees dat de fans denken dat in die scene met Sam & Dean waarbij Dean niet meer herinnert dat hij zijn biertje op had gedronken, dat dat Bobby is als ghost..
bij mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Echt een toffe aflevering, maar ik voelde me even dom toen bij de naam Elliott Ness geen belletje bij mij ging rinkelen.
Lang leve Google. Ik heb aardig wat keren gezocht in het begin van Supernatural toen ze wat vaker on/deels/bekende spook/horro/urban legend verhalen hadden. O.a. het Winchester huis en dat horror huis van H.H. Holmes.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Echt een toffe aflevering, maar ik voelde me even dom toen bij de naam Elliott Ness geen belletje bij mij ging rinkelen.
Matige episode.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:52 schreef Ugjerke het volgende:
Er is weer een nieuwe aflevering geweest. Slice Girls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |