Ja goftedomme, ik voelde de liefdequote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zag je hoe blij iedereen was toen we dachten dat je ook kwam?
Deis is omquote:
Je hebt de tofste gastenlijst ooit in je OP staan man.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dat moet dan eerst nog gebeuren hoor. Maar de voorpret nemen ze ons alvast niet meer en ja, ik denk ook dat het erg gezellig wordt. Maar tofst?
Als jij erbij staat helemaalquote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de tofste gastenlijst ooit in je OP staan man.
Daar hoor jij bij.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nóg nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat je ook komtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik word helemaal verlegen van jullie, stelletje slijmballen
Je houdt van onsquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik word helemaal verlegen van jullie, stelletje slijmballen
Wie de fuck is HB!?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kreeg net een hele leuke PM van HB, die baalt dat ze bij deze BBQ er niet bij kan zijn. En ik baal daar ook over
Maar misschien dat wanneer we allemaal heel hard gaan roepen?
Ik wou het niet vragenquote:
Mijn opquote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Honey Bunny. Ik weet niet of ik Dees d'r gedachten kan lezen, maar ik had even contact met 'r.quote:
Geen flauw fucking idee wie dat is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Honey Bunny. Ik weet niet of ik Dees d'r gedachten kan lezen, maar ik had even contact met 'r.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kreeg net een hele leuke PM van HB, die baalt dat ze bij deze BBQ er niet bij kan zijn. En ik baal daar ook over
Maar misschien dat wanneer we allemaal heel hard gaan roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |