Redelijk normaal, maar op weg naar huis was het toch even pfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Poeh, dat is een behoorlijke dag. Hoe voel je je nu?
Had er in het weekend al rekening mee gehouden dat het vandaag krap kon worden in tijd om boodschappen te doen. Heb gisteren dus voor 2 dagen gekookt en dus vandaag alleen maar het eten opgewarmd in de magnetronquote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha logisch. Daarna ook nog wel lekker gekookt?
Ja al is het even afwachten op de weerslag voor de rest van de week. Moet het morgen denk ik wel wat rustiger aan doen, anders krijg je net hetzelfde als een paar weken terug, dat het helemaal niet meer gaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker begin van de week Bos, zo'n goeie productieve dag. Goed gedaan
Ja morgen lekker een tandje minder hard rennen en doenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja al is het even afwachten op de weerslag voor de rest van de week. Moet het morgen denk ik wel wat rustiger aan doen, anders krijg je net hetzelfde als een paar weken terug, dat het helemaal niet meer gaat.
Ik kreeg bijna geen hap door mijn keel bij het avondeten. Heb veel reacties opgeslokt en probeer daar nu wat mee te minderen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ben misselijk van die wielrenner joh, wat verschrikkelijk. Sinds de verplichte invoering van de helm valt het qua ongelukken wel mee dus dit is echt schrikken.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ben misselijk van die wielrenner joh, wat verschrikkelijk. Sinds de verplichte invoering van de helm valt het qua ongelukken wel mee dus dit is echt schrikken.
Ik ken hem niet, dus ik kan het laten voor wat het is.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb die macabere drang om het dan toch te gaan kijken. Doe ik altijd met dode beroemdheden.
Osama bedoel je.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, dus ik kan het laten voor wat het is.
Ik werd al naar toen ik laatst 's nachts zo'n vage (nagemaakte) foto van Obama zag met een gat in z'n oog
Godverdomme Bellaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Koekjes van de Jumbo,quote:
Geen tukkie gedaan net?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
yep, ik heb in bed een boek uitgelezen, en nu ben ik wakker xD
Of een rondje rennen langs de vijver.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Buitengym was hier ook wel softbal.
Goedemorgen!
Wat leuk Bos, zulke momenten dat je kunt stralenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of een rondje rennen langs de vijver.
Hadden wij een keer. Okee door mijn motoriek had ik andere limieten, maar we moesten onder een bepaalde tijd het rondje rond de vijver lopen. Ik deed wel gewoon mijn uiterste best. Haalde ik gewoon de limiet. Zo trots was ik op me zelf toen.
Die leuke belchick Vaduz, ooit nog gesproken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet nu heel veel meer van jazz, mag ook wel na 45 minuten bellen met iemand.
Nee, kreeg een heerlijk zakelijk mailtje terug. Next!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die leuke belchick Vaduz, ooit nog gesproken?
Ik had meteen m'n tong tegen m'n gehemeltequote:
Ah, een kippetje zonder bril, die kan idd beter doorlopenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, kreeg een heerlijk zakelijk mailtje terug. Next!
Mooie directe reactie. Wat een plaat blijft dat, echt wel zo lekker!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had meteen m'n tong tegen m'n gehemelteKlik klak.
Oh die wil ik op een tegelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef Bellatrix het volgende:
Heb jij dit niet vaak op je werk, Martin?
[ afbeelding ]
Dat is idd nog lekker degelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben 1 keer uit mijn slof geschoten aan te telefoon. Maar toen ik eindigde met: "loop maar naar de maan" dacht ik ook van: 'toe maar, een hardcore vloeker word ik ook nooit'.
Bedoel je die grietjes Vaduz?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe 'wij zijn Wow' inderdaad.! Ik dacht direct daarna: jah, dit maakt indruk...
Ik ben een paar van die meiden nog wel eens tegengekomen, echt frappant hoe je mensen herkent terwijl je ze in 1 clippie gezien hebt.quote:
Leuk Bella!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:20 schreef Bellatrix het volgende:
Arctic Monkeys komen in Paradiso, moet ik heen.
Ik zie overeenkomsten met de bannerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef Bellatrix het volgende:
Heb jij dit niet vaak op je werk, Martin?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met de banner
[ afbeelding ]
Bosquote:
Is die ontsteking dan op de wond van de voet of is er een nieuw plekje/wondje? En speelt het warme weer (warme schoen met de voet erin) nog mee? Dat de kuur maar snel z'n werk mag doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer een kuur rijker, omdat er weer eens een ontsteking is. Ze vonden het apart dat ik me niet ziek gevoeld heb de laatste dagen. Donderdagmiddag weer er naartoe, voor de controle.
Jeuj, feestje!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu prepareren voor het weekend, ik wil wel op de Oude Markt staan zondag.
Dat vraagt om een thermometerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten me ook niet koorts aanpraten, nu heb ik het idee dat ik het heb omdat ik het erg heet heb.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vrees gelijk zo'n ding in mijn poeperd.
Wtf?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:14 schreef Lutte het volgende:
Ik had het vandaag aan de stok met Herr Gymleraar. Ik moest mijn oorbellen uitdoen. Dus ik zeg: kan niet, zijn zweerknopjes. En hij geloofde het niet.Dus nu moet ik ze volgende week afplakken, echt wtf. Als ik nou heel fanatiek meedeed.
Geeeen idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf?Niet gymen met zúlke mini knopjes?
Ik heb met 6 knopjes (soms kleine ringetjes) alles met gym gedaan, al die jaren. Had die man een zeikbui of ziet hij ze vliegen?
Ik ben echt heel makkelijk met regeltjes enzo, maar dit is echt wel een beetje over-the-top.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geeeen idee.Hij is er altijd wel streng op, op sieraden, maar kom op.. 'Ja maar dalijk blijft er iets achter haken.' Sorry, maar ik ken niemand die zich daar ooit aan open heeft gehaald, wel aan die lompe hockeytrutjes die schoppen, slaan, beuken en krabben. Maar daar wordt niks aan gedaan.
Ik moet nog even iets bedenken hoe ik ze af kan plakken en tegelijk een statement maken.
Geniaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
gewoon van die Bob de Bouwer stickers erop ofzoiets. Wat een zeikert die vent.
Van die dikke rotsblokkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook wel eens van die scheidsrechters meegemaakt bij het voetballen. Was wel firritant als je tegen een allochtonenteam speelde met 11 van die bling bling gastjes. Duurde het een kwartier langer voordat we konden beginnen.
Maar gymen jullie dan niet met jongens samen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
De gymleraren zijn oud en ouderwets, alles onder de dertig mag geen bovenbouwklassen van zijn of haar eigen geslacht les geven.
Neen. Heel vwo vijf heeft tegelijk gym, zijn vier klassen, en daar hebben ze dus twee jongens en twee meisjes klassen van gemaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gymen jullie dan niet met jongens samen?
Wat apartquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen. Heel vwo vijf heeft tegelijk gym, zijn vier klassen, en daar hebben ze dus twee jongens en twee meisjes klassen van gemaakt.
Als je mentor gymleraar was, had je eerst wel gemengd gym, alleen nu hebben gymleraren alleen jongens of meisjes in hun mentorklas.
Als je dat doet ben je mijn heldin van de dag hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
Van die overdreven kinderpleisters is wel geniaal, we hebben nog wel van die Jip en Janneke exemplaren liggen!!Leuk Vaduz!
Ik heb het nog nooit eerder gehoordquote:
Hey lurkertquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef gomi het volgende:
[..]
was bij ons eigenlijk ook altijd zoals bij lutte.
en op elke mo school waar ik op heb gezeten
Op beide middelbare scholen waar ik op zat was het gemengd, maar volgens mij was het bij mijn broer wel gesplitst.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef gomi het volgende:
[..]
was bij ons eigenlijk ook altijd zoals bij lutte.
en op elke mo school waar ik op heb gezeten
Ben je dan docent? of ondersteunend?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zelf op veel scholen gezeten en werk op een school, nog nooit eerder gehoord.
Vind het ook niet echt van deze tijd meer
is op een zaterdag, dacht 28e mei oidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz wanneer is eigenlijk de Europaleague finale. Volgende week woensdag denk ik he. Of die week er op, maar dat is dan weer kort voor de CL-finale?
ik heb op een stuk of 5 scholen gezeten in mijn mo tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zelf op veel scholen gezeten en werk op een school, nog nooit eerder gehoord.
Vind het ook niet echt van deze tijd meer
Ja maar dan praten we over een hele andere tijd ook sowiesoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb op een stuk of 5 scholen gezeten in mijn mo tijd
maar was echt op allemaal zo.
Ja klopt. dan is de CL-finale, dat wist ik nog. Maar ik denk dus dat de EL-finale wo 18 mei is, want 25 mei is wel erg kort op die CL-finale.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
is op een zaterdag, dacht 28e mei oid
nm, las verkeerd
Thanksquote:
zo oud ben ik niet hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dan praten we over een hele andere tijd ook sowieso
Ik vind het ouderwets
The 2011 UEFA Europa League Final will be played at the Aviva Stadium in Dublin, Ireland, on 18 May 2011.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. dan is de CL-finale, dat wist ik nog. Maar ik denk dus dat de EL-finale wo 18 mei is, want 25 mei is wel erg kort op die CL-finale.
lol als ik je zo lees was t meer expres dan per ongeluk hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
We waren aan het basketballen, ik wilde een bal uit de hand van een meisje slaan, maar sloeg tegen haar borsten aan,![]()
Ik vond de jongens vreselijk met gym vroeger, ze waren tot bloedens toe fanatiek elke week, er was geen lol meer aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
zo oud ben ik niet he
maar is nog steeds zo op de schol waar mijn zusje werkt tbh.
ik vind t eigenlijk wel beter zo tbh.
gewoon omdat t t leuker is om bv te voetballen met en tegen jongens dan tegen gemengde teams enzo
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
We waren aan het basketballen, ik wilde een bal uit de hand van een meisje slaan, maar sloeg tegen haar borsten aan,![]()
Nee, dat maak ik er nu van, maar dat was toen echt niet zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
lol als ik je zo lees was t meer expres dan per ongeluk he
ik was er 1 uit e categorie fanatiekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond de jongens vreselijk met gym vroeger, ze waren tot bloedens toe fanatiek elke week, er was geen lol meer aan.Dus wat dat betreft... maar alleen met meiden lijkt me ook niks. Meiden en jongens leren ook van elkaar.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moest altijd in het doel staan omdat ik goed was in ballen vangen. Niet geheel toevallig moest mijn moeder dat zo'n 25 jaar voor mij ook. Laat het addergebroed dat hopelijk nooit uit mijn vagina komt, die cirkel verbreken.
Welke?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Bellatrix het volgende:
Boek uit, serieus één van de mooiste boeken ooit.
Keukenmeidenroman! Echt een aanrader.quote:
Lekker vaduz!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Meng, lekker geslapen! Expres gedaan omdat mijn voet dan mooi lang rust krijgt.
Doe je best LUtte, maar denk wel aan jezelf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:40 schreef Lutte het volgende:
Ik ben zo moe.Maar hop op de been en wiskunde en natuurkunde maken.
quote:
Das toch een normaal woord?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Lut! Het woord 'lochte', waar komt die vandaan?
ik geloof dat 90% em leuk vindt vanwege dat rare accentquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik kijk niet vaak naar DWDD, maar ik heb nooit begrepen wat er leuk is aan die Nico Dijkshoorn
En misschien de manier waarop hij praat/klaagt, Ik vind het maar niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat 90% em leuk vindt vanwege dat rare accent
Ik denk aan locht aan een gat. VOlgens mij zeggen sommige dat tegen gat, vanwege het Duitse woord Loch, wat dus gat betekent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das toch een normaal woord?Ik weet niet.. Het is hier in ieder geval een benaming voor van die probleemwijkgezinnen, maar dan op zich niks kwaads in de zin maar gewoon.. Locht.
Vertrouwen zover je ze kan zien.
Zou ook kunnen, geen idee. Het is ook wel eens 'een lochte brug' voor een gammel brugje of 'een lochte kroeg'.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk aan locht aan een gat. VOlgens mij zeggen sommige dat tegen gat, vanwege het Duitse woord Loch, wat dus gat betekent.
Jaquote:
Nou dan kun je toch beter gewoon verdrinken in de zielesmart die liefde heet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
Romeo en Julia?
Liefde is sowieso kut. Ik blijf gewoon voor eeuwig vrijgezel ofzo.
'Heen gaan' is bij een bachelor echt een bazenwoordkeuze.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, laat jij je keurmerk even snel over die Bachelor (op RTL 4) heen gaan please?Ik zit te wachten
Hij ziet er niet uit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, laat jij je keurmerk even snel over die Bachelor (op RTL 4) heengaan please?Ik zit te wachten
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit.Had niet eens gemerkt dat ik van Animal Planet naar RTL 4 was gezapt!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ja nu is er een soort Jerry Springer op voor dieren. Deze keer gaat het over misvormde dieren en hun problemen daarmee.
Kijken of ik beelden kan vinden.
Dat behang vind ik dan wel lekker Laura Ashleyquote:
Oeeh, lekkah.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
wat spul in de wok gegooid, kip, wokgroenten, bami
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
flinke eetlepel extra hete sambal er doorheen geroerd, ooh yea that hits the spot
Kom op, je moet nog zestien worden. Iemand zoals ik die in de dertig is en nog geen vriendin heeft, die mag zoiets zeggen, jij niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
Romeo en Julia?
Liefde is sowieso kut. Ik blijf gewoon voor eeuwig vrijgezel ofzo.
quote:
Slaap lekker Bosquote:
Zin an.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
Cage the Elephant - Around My Head op 3fm
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zin an.Zaterdag kaartje Arctic Monkeys scoren en dat is dag na dit concert dus zit er sterk aan te denken om in Amsterdam te blijven slapen.
Ja, meestal is het het model maar nu kan de vader niet van het sterrenstof afblijven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
De vader van Doutzen opgenomen in een kliniek. Wat een ironie
quote:
Michiel Veenstra was dat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet niet wie er nu bezig is bij 3fm, maar hij gooit overal angry birds geluidjes door
nu ook door het nos journaal heen
Jij schudt een hele jive uit je mouw, doerak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
En als ze perse dansen wil, waarom neemt ze mij dan niet mee?
Dadelijk om 14.30.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke dingen gebeuren, nu maar kijken waar er nog een plek op de agenda is voor beiden.
Sjefkequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dit is dus de hond die met een wijvenhoofd is geboren, zoals je ziet is zijn moeder geschokt.
[ afbeelding ]
En dit is Sjefke, hij is tijdens de Golfoorlog zijn pootjes kwijtgeraakt, hij raakte klem tussen een ijscowagen en een hoerentent in hartje Amsterdam. Het loopt niet op rolletjes, voor Sjef, al zou je dat wel vermoeden.
Tof.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SjefkeZo heet mijn vaders hond ook
![]()
[ afbeelding ]
Ah gets dan blijf je idd heen en weer rijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo weer naar het ziekenhuis. Check of de pillen aanslaan. Kan ik ook telefonisch wel afdoen, dus weinig zin in het ritje. Pfffff.
Drink je ook wel een beetje tijdens het leren Lutte?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef Lutte het volgende:
Druk wiskunde aan het leren, en crackers aan het eten, je weet wel van die kleine met zes in een pakje, ik ben echt een zwart gat de afgelopen weken, alleen maar eten eten eten.
Ja hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drink je ook wel een beetje tijdens het leren Lutte?
16.10 uur afspraak, 16.13 uur weer buiten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gets dan blijf je idd heen en weer rijden.
Mooi!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
16.10 uur afspraak, 16.13 uur weer buiten.
Was zo'n mooi assistent chirurg exemplaar. Ze wist niet waarvoor ik kwam, uitgelegd en daarna was ze tevreden. Prachtig moment ook, ze moest de bovenbenen checken, spijkerbroek flats omlaag en ik zag waar ze aan dacht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi!Slaat het ook goed aan volgens de arts?
Dat waar ik nu ook aan denk of iets anders?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
spijkerbroek flats omlaag en ik zag waar ze aan dacht.
Daar waar jij aan denkt, omdat ik je wel in kan schatten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat waar ik nu ook aan denk of iets anders?
Maar was je boxer/onderbroek dan zo om te gieren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar waar jij aan denkt, omdat ik je wel in kan schatten.
Vaduz, zeg jij ook Pienjo? Of gewoon Pi-no?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit keer geen Pino broek, maar wel met blokjes!
Gewoon Pi-no. Niet de Zuid-Amerikaanse versie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduz, zeg jij ook Pienjo? Of gewoon Pi-no?
Ik dacht dat Meneer Aart altijd Pienjo zei.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon Pi-no. Niet de Zuid-Amerikaanse versie.
Goed slecht, geen idee, waardeloos, van alles en nog wat..quote:
Hè, dat klinkt niet echt lekker.. Rustig aan doen dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed slecht, geen idee, waardeloos, van alles en nog wat..
Ja ik weet het..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hè, dat klinkt niet echt lekker.. Rustig aan doen dan.
Shit Bosquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed slecht, geen idee, waardeloos, van alles en nog wat..
Zou kunnen. Misschien ben ik ook te bang voor de toekomst en haal ik er dingen bij die er niet zijn en nooit zullen komen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shit Bos, misschien ook wel veel drukte deze week gehad?
Even ontspannenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Maar even lekker douchen en zo even puzzelen en lezen.
Ja, en dan kan ik ook nog eens mijn vader niet bereiken. Heeft zijn vast toestel doorgeschakeld naar mobiel, maar neemt niet op. Grote kans dat zijn mobiel ergens in huis is, waar hij hem niet hoort.quote:
Wat vervelend, schakelt hij dan door tot de volgende dag of kan het vanavond weer op het vaste toestel misschien?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en dan kan ik ook nog eens mijn vader niet bereiken. Heeft zijn vast toestel doorgeschakeld naar mobiel, maar neemt niet op. Grote kans dat zijn mobiel ergens in huis is, waar hij hem niet hoort.
Als hij weggaat schakelt hij hem meestal door, maar hij vergeet hem wel eens terug te schakelen en zijn mobiel in zijn jas te laten zitten, waardoor ik hem niet te pakken krijg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vervelend, schakelt hij dan door tot de volgende dag of kan het vanavond weer op het vaste toestel misschien?
Ze hebben themaweken. Dan Franse films, dan Italiaanse, dan Oscarnominees enz.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ben trouwens vandaag naar de Aldi geweest, dush! Echt superveel goede Nederlandse filmkrakers hadden ze te koop.
No way, echt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hebben themaweken. Dan Franse films, dan Italiaanse, dan Oscarnominees enz.
Meen je niet, welke hebben ze dan al gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hebben themaweken. Dan Franse films, dan Italiaanse, dan Oscarnominees enz.
Wat leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook met cd's.Zijn wel vaak kleine oplages.
Ja nog meer twieties!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal wekelijk laten weten wat ik aan materiaal zie liggen.
Heb je wat gekocht Bella?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ben trouwens vandaag naar de Aldi geweest, dush! Echt superveel goede Nederlandse filmkrakers hadden ze te koop.
Neequote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik heb over je gedroomd
Ik had een cd gekregen en ineens kwam ik jou op een feestje/verjaardag tegen en vroeg je welke cd ik in handen had. En jij wist meteen wat voor titel het was en welke nummers erop stonden (compilatie cd), ondanks dat het geheel buiten je genre was. Zo grappig![]()
Ja je zag er leuk uit hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |