Redelijk normaal, maar op weg naar huis was het toch even pfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Poeh, dat is een behoorlijke dag. Hoe voel je je nu?
Had er in het weekend al rekening mee gehouden dat het vandaag krap kon worden in tijd om boodschappen te doen. Heb gisteren dus voor 2 dagen gekookt en dus vandaag alleen maar het eten opgewarmd in de magnetronquote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha logisch. Daarna ook nog wel lekker gekookt?
Ja al is het even afwachten op de weerslag voor de rest van de week. Moet het morgen denk ik wel wat rustiger aan doen, anders krijg je net hetzelfde als een paar weken terug, dat het helemaal niet meer gaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker begin van de week Bos, zo'n goeie productieve dag. Goed gedaan
Ja morgen lekker een tandje minder hard rennen en doenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja al is het even afwachten op de weerslag voor de rest van de week. Moet het morgen denk ik wel wat rustiger aan doen, anders krijg je net hetzelfde als een paar weken terug, dat het helemaal niet meer gaat.
Ik kreeg bijna geen hap door mijn keel bij het avondeten. Heb veel reacties opgeslokt en probeer daar nu wat mee te minderen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ben misselijk van die wielrenner joh, wat verschrikkelijk. Sinds de verplichte invoering van de helm valt het qua ongelukken wel mee dus dit is echt schrikken.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ben misselijk van die wielrenner joh, wat verschrikkelijk. Sinds de verplichte invoering van de helm valt het qua ongelukken wel mee dus dit is echt schrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |