kutdag?? XDquote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef nightday2011 het volgende:
en ik haat seks en het is smerig en het is kut en het is stom en het is waste of time en het stinkt en het is goor en het is klote en het is idioot. en het is voor losers
en liefde is ook verschrikkelijk kut
hmm nare ervaringen??quote:Op maandag 9 mei 2011 17:03 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
nee zo dacht ik er altijd al over!
Snedige opmerkingen doen het beter zonder gekke schrijffouten.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja als je dagelijks door je vaker wordt geneukt zal het geen pretje zijn.
Echt?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef Høken het volgende:
Toen ik tien was vond ik seks ook smerig, TS.
weet je alles wat met seks te maken heeft is een nare ervaring. maar dat is mijn mening. als jij zo graag dat doet enz moet jij weten.quote:
Zie niets verkeerd?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Snedige opmerkingen doen het beter zonder gekke schrijffouten.
vaker = vader, neem ik aan.quote:
Dan zal de elite wel uitsterven, ben ik bang.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef nightday2011 het volgende:
ik ben gewoon van de elite die hebben geen seks nodig
Maar nog niet toen ik 'em quote .......quote:
haha hij liegt toch ook, blindeeequote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Maar nog niet toen ik 'em quote .......
Doe dat dan ook nietquote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Maar nog niet toen ik 'em quote .......
Snorrie.
Het mocht van mijn advocaat.quote:
Het leven is kut.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef nightday2011 het volgende:
en ik haat seks en het is smerig en het is kut en het is stom en het is waste of time en het stinkt en het is goor en het is klote en het is idioot. en het is voor losers
en liefde is ook verschrikkelijk kut
Dit en TS heeft zijn dag niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het hier volledig mee oneens ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |