Ik vul daar mijn gegevens in, maar dat klopt voor geen meterquote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Sam-x het volgende:
BMI? http://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter.aspx
Ik ben niet de TS hè.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:51 schreef Brawler het volgende:
Haha, TS is te dik en zit in de ontkenningsfase!![]()
OT: Nee, het gaat puur om gewicht afgezet tegen de lengte bij het BMI
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:50 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik vul daar mijn gegevens in, maar dat klopt voor geen meterDaar staat dat ik te dik ben, maar ze houden geen rekening met spiergroei ofwel?
Recent begonnen met bier drinken toevallig?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef mijnKLBacc het volgende:
Nee, ik heb een normaal gewicht maar ik weet niet waarom maar ik heb gewoon een wat grotere buik.
Maar toen ik nog klein was was ik een broodmager ventje...
Ik wil graag de oorzaak weten maarja..
ga anders sportenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef mijnKLBacc het volgende:
Nee, ik heb een normaal gewicht maar ik weet niet waarom maar ik heb gewoon een wat grotere buik.
Bier altijd goed, alleen beetje oppassen dat je er niet bij gaat vreten kaas worst nootjes frituur.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Recent begonnen met bier drinken toevallig?
dat hoort erbij hehquote:Op maandag 9 mei 2011 16:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bier altijd goed, alleen beetje oppassen dat je er niet bij gaat vreten kaas worst nootjes frituur.
Nee ik ben een moslim , doe niet aan bier, varkensvlees en sohieso bijna geen vlees of visquote:Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Recent begonnen met bier drinken toevallig?
Ik doe aan voetbal, 2 á 3 keer per week.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:55 schreef heinz_doofenshmirtz het volgende:
[..]
ga anders sportenfitnes ofzo??
idd.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef poolboy85 het volgende:
BMI is faal whahaha
wanneer je 100kg bent, 190cm lang, en 7% vetpercentage ... ben je volgens BMI obesitas whahahahaha
Oorzaak: Slecht eten. Te weinig groenten/fruit, teveel suikers en vetten.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef mijnKLBacc het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |