lijkt me best slim, thanksquote:
nooit gezien, ik zal eens kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef -tape- het volgende:
Die zakjes die je altijd bij de chips ziet hangen?
Deze, je hebt er een stuk of 10 verschillende ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:37 schreef Dhaha het volgende:
[..]
lijkt me best slim, thanks
[..]
nooit gezien, ik zal eens kijken.
De Salsa van die is koning. Trouwens snap je het principe van die saus niet als je er met een zak maar 10% uit krijgt. Je moet de saus scheppen zodat je chipje vol ligt met die troep.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Deze, je hebt er een stuk of 10 verschillende ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dip je piemel erin!!1!!111!!!!1!11einz. Proeft de vrouw ook weer eens wat anders als kopkaas.
Al denk ik niet dat je de bodem van het potje gaat halen.
Heb je helemaal een 3-binaire weegschaal gekocht om per chips het aantal gram dipsaus te wegen en dan dit. Inderdaad zonde.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef Dhaha het volgende:
Koop ik zo'n grote pot, en een paar zakken chips.
[ afbeelding ]
Ik had de hete variant.
In zo'n pot zit zo ongelooflijk veel saus. Op zich geen probleem, maar op de verpakking staat: "Na openen 3 dagen houdbaar in de koelkast"
Denken ze verdomme dat ik 50 zakken chips eet en tegelijk die saus opdrink ofzo? Dat is niet het geval met als gevolg dat het potje voor 90% gevuld vrolijk in de prullenbak verdwijnt.
Zijn er alternatieven?
Nice henk, zeer nice jonge.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:49 schreef Yreal het volgende:
Kijk ik heb het dus effe gepaint. Doritos links, normale chips met duyvis dip rechts.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:49 schreef Yreal het volgende:
Kijk ik heb het dus effe gepaint. Doritos links, normale chips met duyvis dip rechts.
[ link | afbeelding ]
Probeer hem even kanker aan te smerenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef LouieAnderson het volgende:
Net of het na die 3 dagen helemaal beschimmeld is![]()
Ken je heus wel wat langer gebruiken hoor.
Kanker aan hen die het toekomtquote:Op maandag 9 mei 2011 17:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer hem even kanker aan te smeren
Bah.
Inderdaad het overleeft een weekje koelkast nogquote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef LouieAnderson het volgende:
Net of het na die 3 dagen helemaal beschimmeld is![]()
Ken je heus wel wat langer gebruiken hoor.
En die zwarte doos dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:06 schreef zwartedoos het volgende:
Nooit geweten...heb die altijd best lang daarna nog gegeten![]()
nooit ziek van geworden.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dip je piemel erin!!1!!111!!!!1!11einz. Proeft de vrouw ook weer eens wat anders als kopkaas.
Mensen die deze tutorial echt nodig hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:49 schreef Yreal het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tagged! Benno L.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:09 schreef linpunt het volgende:
dorritos feestje bij TS thuis!
Wat we gaan doen is een verassing, maar je moet je zwemspullen meenemen en je wordt thuisgebracht.
hahahah ik hou van bowlenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:09 schreef linpunt het volgende:
Wat we gaan doen is een verassing, maar je moet je zwemspullen meenemen en je wordt thuisgebracht.
Ik vind het wel een beetje afgezaagd om te gaan paintballen maar goed jouw feestje héquote:Op maandag 9 mei 2011 17:09 schreef linpunt het volgende:
Deze man, hij heeft swag.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Overigens;quote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kan je echt wel langer dan 3 dagen bewaren hoor.
Alles geloven wat er op de verpakking staat.
toch staat het erop, en als je het dan eet voelt het niet goedquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Overigens;
Helemaal als je er echt voor vreest gewoon met een schoon lepeltje eruit scheppen en in een kommetje pleuren; zo blijft dat potje zelf schoon en prop je em zo weer de koelkast in. Die shiz blijft echt wel langer dan 3 dagen goed tenzij TS natuurlijk weer een oude uit de schappen heeft gehaald.
Gatver.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:28 schreef eight het volgende:
Ik doe er nu meestal 2 weekeindes mee, daarna gooi ik het weg. Gewoon na opening in de koelkast bewaren.
houdbaarheidsdatum van 3 dagen klopt bijna nooit, het is vooral voor de verkoop interessant.
oh god iew.. doe al het food dan op apparte schaaltjes.. :/quote:Op maandag 9 mei 2011 18:32 schreef RijstNatie het volgende:
Ze doen 3 dagen, zodat jij het na een week weggooit en weer nieuwe gaat kopen.
Zo'n pot kan makkelijk 5-10 dagen mee.
[ afbeelding ]
The fuck is dat dan???quote:Op maandag 9 mei 2011 18:32 schreef RijstNatie het volgende:
Ze doen 3 dagen, zodat jij het na een week weggooit en weer nieuwe gaat kopen.
Zo'n pot kan makkelijk 5-10 dagen mee.
[ afbeelding ]
Nice, ik ga meteen halen. Ik wil ook een monster!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een potje dipsaus van Doritos na 3 dagen :/
joh.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had 1x de haren op een potje guacemole dipsaus
Opzich wel een mooie blauwe kleur maar niet meer om op te eten
Gadverdamme, vadsige schrokop.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef Oerbeer het volgende:
Zo'n potje is bij mij binnen no time leeg hoor. Ik wil niet een beetje sauserig chippie, maar die hele dorito er door heen raggen. Lekker veel saus erop, en dan knoeien...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |