SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Axequote:Op maandag 9 mei 2011 16:45 schreef heinz_doofenshmirtz het volgende:
ik heb meestal axe, helemaal geen probs
Die oksel-squirt reclamequote:Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Axe.
Jij gelooft zeker die reclames met die chickies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
ja maar nog steeds niks van gemerkt >.>quote:Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Axe.
Jij gelooft zeker die reclames met die chickies.
Je moet er nog sterker erin geloven, anders werkt het niet!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef heinz_doofenshmirtz het volgende:
[..]
ja maar nog steeds niks van gemerkt >.>
Die van Gillette is tevens wel de beste die werkt. Het is AANZIENLIJK minder dan de rest. En als ik ook werkelijk zweet is het gelukkig geurloos. Maar het is niet helemaal perfect.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
wat irritant zeg voor je! die gilette deo helpt mijn vriend wel heel erg, die had ik eigenlijk willen opperen maar als je hem al geprobeerd hebt.. balen man. kun je niet een keertje langs de huisarts hiervoor? er zijn vast wel meer mensen met dit probleem dus ik denk niet dat je de enige bent die hiervoor langskomt. als het echt heel erg is kun je volgens mij ook je oksels laten botoxen zegmaar, dan gaan die zweetklieren niet meer zo goed werken dacht ik. maar hier zal je wel veel informatie over kunnen krijgen bij je arts!
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Brawler het volgende:
Gebruik Odorex Extra Dry, droge oksels gegarandeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |