Nou ze waren mij eerder kwijt geraakt toen ze allebei ruzie hadden met mijn overleden moeder. Maar dat wordt gezien als een vorm van houden van. Die tante die mij stalkt vertelde ook hele rare dingen over iedereen in de familie, ook over mij, denk ik. Haar zoon heeft geen broers of zusters, dat is bekend. Dus zij wou mij aanzien als een tweede zoon! Een zoon afpakken van je bloedeigen zus, dat kan niet! Ze is gewoon erg gek!quote:
Nee, dat is niet gebeurd. Omdat ik het niet wil, ten koste van mijn bloedeigen vader zou ik het niet doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef Arriviste het volgende:
Heb je al eens met haar gepraat en aangegeven dat je niet gediend bent van haar acties?
dus als ik het goed begrijp is zij nu inmiddels jouw legale voogd?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Berven het volgende:
[..]
Nou ze waren mij eerder kwijt geraakt toen ze allebei ruzie hadden met mijn overleden moeder. Maar dat wordt gezien als een vorm van houden van. Die tante die mij stalkt vertelde ook hele rare dingen over iedereen in de familie, ook over mij, denk ik. Haar zoon heeft geen broers of zusters, dat is bekend. Dus zij wou mij aanzien als een tweede zoon! Een zoon afpakken van je bloedeigen zus, dat kan niet! Ze is gewoon erg gek!
Wacht, ze hadden ruzie met je overleden moeder?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Berven het volgende:
[..]
Nou ze waren mij eerder kwijt geraakt toen ze allebei ruzie hadden met mijn overleden moeder. Maar dat wordt gezien als een vorm van houden van. Die tante die mij stalkt vertelde ook hele rare dingen over iedereen in de familie, ook over mij, denk ik. Haar zoon heeft geen broers of zusters, dat is bekend. Dus zij wou mij aanzien als een tweede zoon! Een zoon afpakken van je bloedeigen zus, dat kan niet! Ze is gewoon erg gek!
Ja dat klopt ook, maar die andere tante die ik vaak zie, is ook gek geworden! Ze bemoeit zo vaak met de kleren, dingen die ik doe, met mijn hondje en alles wat!quote:
Ja! Ik ben geen klein kind meer!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wacht, ze hadden ruzie met je overleden moeder?![]()
Als ik het goed begrijp is ze heel zorgzaam geworden na het overlijden van je moeder? Zo zorgzaam dat jij het irritant begint te vinden?
Je bent een meisje?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef Berven het volgende:
Ja dat klopt ook, maar die andere tante die ik vaak zie, is ook gek geworden! Ze bemoeit zo vaak met de kleren, dingen die ik doe, met mijn hondje en alles wat!
Ik ben een man v an 38 jaar oud en wonend bij mijn vader in aangepast huis.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent een meisje?Je bent 18? Je woont op jezelf?
Ja, dat heb ik ook toen gezegd, maar ze gaat gewoon door met haar bemoeienis.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat heb je ook tegen je tante gezegd?
dat klinkt alsof je inderdaad wel wat extra aandacht nodig hebt...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:07 schreef Berven het volgende:
[..]
Ik ben een man v an 38 jaar oud en wonend bij mijn vader in aangepast huis.
Nee, dat is niet het geval. Ze willen gewoon aandacht van mij hebben!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:09 schreef florisje het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je inderdaad wel wat extra aandacht nodig hebt...
Ik denk dat je tante's door jouw gezelschap proberen kerels te hosselen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:10 schreef Berven het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het geval. Ze willen gewoon aandacht van mij hebben!
Ja, denk ik het ook! Ik vind dat rare tante rijp is voor psychaterische inrichting! Ze wil gwwoon aandacht van iedereen te krijgen voor haar problemen. Daarom maakt ze ook misbruik van mij!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik denk dat je tante's door jouw gezelschap proberen kerels te hosselen.
Dat lukt ook prima met kleine neefjes e.d. maar als ze die geen hebben proberen ze het zo.
Nee, als ik haar weer zie, zeg ik het wel!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:18 schreef dikke_donder het volgende:
Heb je uberhaupt al tegen haar gezegt dat je geen interesse in haar hebt?
Oké!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:19 schreef Berven het volgende:
[..]
Nee, als ik haar weer zie, zeg ik het wel!
My thoughts exactly tot en met:quote:
quote:Ik ben een man v an 38 jaar oud en wonend bij mijn vader in aangepast huis.
Of gewoon een mail sturen metquote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef Arriviste het volgende:
Heb je al eens met haar gepraat en aangegeven dat je niet gediend bent van haar acties?
Ben ik met jou eens! Daarom denkt ze dat ik een liefdevolle vriend ben net een handicap, telkens laat ze mij nooit los. Ze komt vaak bij mij thuis. Omdat zij de plaats van mijn moeder in neemt, vind ik heel erg, want dat is niet eerlijk tegenover mijn overleden moeder. Dat kan eigenlijk niet. Mijn vader blijft de belangrijkste persoon in mijn leven, zo zie ik dat eigenlijk. Vrienden en familie in één kan nooit passen!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:27 schreef bigore het volgende:
Berven,
Ik krijg het idee dat je er genoeg van hebt dat er mensen zijn (je tante) die je als "klein kind" behandelen. Vooral omdat je al 38 bent kan ik me dat best voorstellen. Wat denk ik belangrijk is voor ons om te weten, is hoeveel je afhankelijk bent van mensen? Je geeft aan dat je een aangepast huis hebt, maar ben je bijv. ook volledig afhankelijk van je vader?
Want als dat het geval is, dan zal jouw tante jou zien als een "hulpbehoevend persoon". Wanneer dat het geval is gaan veel mensen heel anders reageren. Ze proberen dan "lief" te zijn door je anders te gaan behandelen als een "normaal persoon. Van wat ik weet is dit eigenlijk iets waar gehandicapte mensen totaal geen behoefte aan hebben. Vermoedelijk is het bij je tante nogal doorgeslagen en wil ze meer je leven beheersen dan hulp aanbieden.
Ik denk dat het beste is in dit geval om je tante duidelijk te maken dat je geen hulp nodig hebt en dat je vader de persoon is waar je je hulp van verkrijgt.
Het zelfde heb ik mee gemaakt. Het blijkt ook dat iedereen eigen ik door wil drukken in de familie.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:07 schreef Snuwerd het volgende:
Blijven afhouden en er wat luchtiger over doen? Ik heb ook rare familie die soms rare dingen op mn facebook/hyves zetten. Al geef ik toe dat je er wel even over moet nadenken elke keer dat je handelt.
Waarom heb jij steun nodig? Wat voor psychische ziekte heb jij?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:45 schreef Berven het volgende:
[..]
Het zelfde heb ik mee gemaakt. Het blijkt ook dat iedereen eigen ik door wil drukken in de familie.
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:07 schreef Berven het volgende:
[..]
Ik ben een man v an 38 jaar oud en wonend bij mijn vader in aangepast huis.
Dat is op zich niet normaal wat ze allemaal doet.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:56 schreef TripleS het volgende:
Wat vreselijk joh! Zo'n tante die interesse in je toont!
Zoals wat, dan? Het wil maar niet echt duidelijk worden wat er nu zo vreselijk is.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Berven het volgende:
[..]
Nee, alleen geeestelijk chantage heeft ze gedaan met haar einge mening doordrukken.
Zij kent mij erg goed, maar ze denkt gewoon te veel negatiefs over mijn relatiekansen, nieuwe vrienden, en etc. Ze beschermt mij gewoon veel te veel tegen mijn vrienden. Het is niet normaal dat ze veel te vaak bij mij is aanlopen. Althans vertelt ze ook dingen die ze met andere zussen mee heeft gemaakt aan onbekenden.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoals wat, dan? Het wil maar niet echt duidelijk worden wat er nu zo vreselijk is.
Ik stel mij niet aan, is echt gebeurd.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:43 schreef kippiedippie het volgende:
Heb het gevoel dat TS zich aanstelt.. Want hij geeft geen duidelijk antwoord op de vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |